חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זהות

מאת: יוסי קרמר זהות19/12/20111592 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהות.
מהי זהותנו האמיתית? זהות ניתנת לפרוש, לתרגום, על המגוון הרחב של האפשרויות הקיימות, בחיפוש אחר האני העצמי האמיתי שלנו, זהותנו האמיתית, שמשתקפת בהתנהגותנו.
התנהגות רגועה, משקפת ומאפשרת לנו לשמור על זהותנו האמיתית.
אורח חיים שהוא רגוע ושלוו, מאפשר לנו לממש את השמירה על זהותנו האמיתית ועל בריאותנו.
התנהגותנו משקפת את מי שאנחנו.
התנהגות קשורה להפעלה, הזנה ותחזוק של הגוף הפיזי שלנו.
הפעלה, הזנה ותחזוקה של הגוף, קשורים למגוון רחב של נושאים, שעלינו להבין בהם ושמאפשרים לנו את התהליך למודעות עצמית, מה שיאפשר לשמור על זהותנו האמיתית, נושאים כמו רוגע, תזונה, שינה, פעילות גופנית, שמירה על טמפרטורת הגוף, נשימות סדירות, היגיינה אישית וסביבתית, לחיות ללא לחץ של זמן, לחיות ללא בעיות הישרדות, ועוד.
ההפעלה, ההזנה, ותחזוקה שמתאימים ובריאים לגוף, מנטרלים מאיתנו את הסבל, מה שיאפשר לנו לשמור על בריאותינו.
ללא ההבנה למגוון הנושאים שציינתי, לא נוכל להבין ולפרש לעצמנו מהי זהותנו האמיתית, ובכך לשמור על שפיותנו.
ללא ההבנה למגוון הנושאים שציינתי, שיאפשרו לנו לפרש ולהבין מהי זהותנו האמיתית, לא נוכל לתרגם לעצמנו ובעצמנו את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים באופן הברור, השפוי.
ללא היכולת שלנו לפרש באופן ברור מהי הזהות האמיתית, וללא היכולת שלנו לתרגם את המציאות האמיתית, אנחנו מנותקים, כלומר איננו מחוברים לזהות ולמציאות.
כאשר אנחנו איננו מחוברים  לזהותנו ולמציאות האמיתית, זה אומר שמבחינה תודעתית אנחנו כלואים בעולם דמיוני וחיים בעולם האשליות.
להיות כלואים בעולם הדמיון, זה אומר שיצרנו לעצמנו דמות או כמה דמויות, שאותם אנחנו מנסים לממש במציאות שבה אנחנו נמצאים וחיים, ולכן הדמות הופכת להיות התדמית בחיי היום יום שלנו.
מצב זה יוצר בנו קונפליקט תודעתי, ניגוד תודעתי. פיצול אישיות.
רוגע, זהו מצב שבו אנחנו לא מייצרים ומפעילים את גופנו באמצעות הרגשות הפנימיים שבנו.
הרגשות הפנימיים שבנו, כוללים בתוכם את הרגשות החיוביים, שגורמים לנו להרגשה הטובה, והם גם כוללים בתוכם את הרגשות השליליים, שגורמים לנו להרגשה הרעה.
הרגשות החיוביים הפנימיים שגורמים לנו להרגשה הטובה הם: אהבה, אושר, צחוק, שמחה, הנאה, יצר מיני ועוד.
הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגשה הרעה הם: פחד, חרדה, דיכאון, כעס, לחץ, צער עצב, ועוד.
כאשר אנחנו רגועים, שזהו מצב שהוא ללא הרגשות הפנימיים שבנו, אז אנחנו מחוברים לעצמנו, לאני העצמי שלנו, לזהותו האמיתית.
רגשות הם סמים, הגוף הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו קוראים להם רגשות.
כדי להגיע לזהותנו האמיתית עלינו להיגמל מהסמים.
לימדו אותנו שיש שתי אפשרויות, שעלינו לחיות עימן:
אפשרות אחת היא באמצעות הרגשות החיוביים, שגורמים לנו להרגיש טוב.
אפשרות שנייה היא באמצעות הרגשות השליליים, שגורמים לנו להרגיש רע.
וכך, בזיגזג רגשי, בנדנדה רגשית, שנעים בין הרגש הטוב לבין הרגש הרע שקיים בנו אנחנו חיים.
חינכו, תכנתו ואילפו אותנו, לשאוף ולחיות אך ורק עם אותם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגיש טוב איתם, ורצוי שלא לחיות עם אותן הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש רע איתם.
אבל, יש אפשרות שלישית שהיא להיות רגועים, כלומר לא לחיות עם הרגשות החיוביים שגורמים לנו להרגיש טוב, וגם לא לחיות עם הרגשות השליליים שגורמים לנו להרגיש רע, וכדי להתחבר לזהותנו האמיתית עלינו לשאוף למצב זה.
כלומר, בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית של המין האנושי, אנשים חיים באופן רגשי, אמוציונאלי, כשההתייחסות לחיים היא אינה עניינית, שלב מתקדם יותר בהתפתחות שלנו יהיה שלב שבו נהיה אנשים רגועים, רציונאליים, שמתייחסים לגופנו באופן הבריא, ולחיינו באופן הענייני.
איך רצוי להתייחס לרגשות הפנימיים שבנו?
הרגש גורם לנו למחשבות שווא ולדמיונות ולכול אותן הבעיות האישיות הידועות.
הטעות הנפוצה שלנו לתרגום הרגשות הפנימיים שבנו היא בכך, שאנחנו מייחסים את מה שרק אנחנו מרגשים, לכל מיני גורמים שהם חיצוניים או דמיוניים.
דוגמה, כשאנחנו כועסים, הכעס הוא רגש פנימי, ולכן אנחנו כועסים אך ורק על עצמנו, אבל הופכים את האחר לאובייקט שהוא הקורבן שעליו אנחנו מייחסם ומשליכים את כעסנו.
כשאנחנו פוחדים הפחד הוא רגש פנימי, ולכן אנחנו פוחדים אך ורק מעצמנו, אבל הופכים את האחר לאובייקט שהוא הקורבן, שעליו אנחנו משליכים את פחדינו.
כשאנחנו אוהבים, האהבה היא רגש פנימי, ולכן אנחנו אוהבים אך ורק את עצמנו, אבל הופכים את האחר לאובייקט שהוא הקורבן, שעליו אנחנו משליכים את אהבתנו.
כשאנחנו מרגישים רדופים הרגש הוא פנימי, ולכן אנחנו בורחים אך ורק מעצמנו, אבל הופכים את האחר לאויב שיכול להיות דמות דמיונית כמו שטן, שד, ועוד, שהופכים להיות האובייקטים שעליהם אנחנו משליכים את הרגשת הנרדפות הפנימית שבנו.
וכך גם עם שאר הרגשות הפנימיים שבנו, שאותם אנחנו מייחסים לכל מיני גורמים שהם חיצוניים או דמיוניים לנו.
מסקנה: הזהות האמיתית שלנו היא כאשר גופנו מתנהג ומתפקד באופן מכוון, רגוע.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו את השפיות.
סיכום: אורח חיים שהוא רגוע ושלוו, שכולל בתוכו מגוון רחב של נושאים שיש להבינם ולחיות על פיהם, מאפשר לנו להתייצב ולהתאזן, ולהתנהג באופן רגוע וזה האני העצמי שלנו.
הרוגע הפנימי מאפשר לנו להיות בריאים יותר.
המסר במאמר: כאשר אנחנו רגישים, אמוציונאליים ולא עניינים אנחנו לא מחוברים לעצמנו, לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית, מה שגורם להתנהגותנו להשתנות בכל עת, ואז היכולת שלנו לתרגם את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים ושבה אנחנו חיים נעשית באופן שגוי ולא שפוי.
כאשר אנחנו רגועים, רציונאליים ועניינים לגופנו ולחיים אנחנו מחוברים לעצמנו, לאני העצמי שלנו, לזהותנו האמיתית, ואז היכולת שלנו לתרגם את המציאות האמיתית שבה אנחנו נמצאים וחיים, נעשית באופן ברור יותר, שפוי יותר.




 



תגיות המאמר: זהות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161039 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141412 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148950 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141440 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141230 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141859 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141225 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא זהות

מאת: דר' ירוןזהות02/01/149180 צפיות
מהם השלבים של יציאה מהארון? מה השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים מהארון? מה מקל על תהליך החשיפה מול המשפחה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: עצת נפשזהות06/10/132147 צפיות
מאמר זה סוקר את שבעת הצעדים למתמודד עם המוסקסואליות: מהשיחה הראשונה ועד לסיום תהליך הבירור.

מאת: www.copy-writer.co.ilזהות12/06/132076 צפיות
קצת על מה שהקדמה עשתה לתודעה שלנו. קצת על ההתמכרות למסכים והרבה על הרצון לדעת את כל מה שלא בהכרח עושה אותנו יותר מאושרים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210851 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: מורן אופירזהות28/10/128351 צפיות
אך את רובן של הנערות והנשים מסבכות מחשבות אחרות, חששות מהלידה, הצירים, המחשבה שיווצר סיבוך וכמובן גם, פחדים רבים מההחלמה. בתור אישה שחותה על בשרה את השלב הזה יותר מפעם אחת, ההמלצה האיכותית שאני אתן לכן היא סה''כ להרהר ולחשוב אם איך מתמודדים עם כל חלק בעיתו, והחלק המהותי הינו ההכנה ללידה.

מאת: רונן רבינוביץ'זהות09/09/129117 צפיות
כיצד ניתן בעמוד אחד, להציג את תולדות עם ישראל, כולל מאורעות היסטוריים של ישראל והעולם, דמוגרפיה והגירה, אימפריות, תקופות, אישים, מנהיגים, ספרות ושפות?

מאת: יוסי קרמר זהות19/04/128780 צפיות
מיהו האינטרסנט? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica