חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם כדאי לסחור באמצעות אתרים למסחר מטבע חוץ?

מאת: רינת ברקןמט"ח19/12/20111163 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפי שיודעים מרבית גולשי האינטרנט, הרשת מציעה לנו להשתתף באין ספור פעילויות שונות. אנחנו יכולים לשחק עם חברים אשר נמצאים ביבשת אחרת, אנחנו יכולים לדבר חינם עם קרובי משפחה, אנחנו יכולים לקנות בגדים מבלי לבקר בחנות בגדים ואנחנו אפילו יכולים להרוויח כסף כתוצאה ממסחר באתרי מט"ח.

מט"ח, למי שלא יודע, הם ראשי תיבות של מטבע חוץ. אם כן, מהו בדיוק סחר במטבע חוץ? בסוג זה של סחר קונים מטבעות של מדינות שונות, דוגמת אירו, דולר, ין יפני, לירה סטרלינג וכן הלאה ומוכרים אותו. יש צורך להיות מעודכנים כל הזמן בדבר השערים המשתנים של המטבעות השונים וכך למעשה יוצרים רווח כלכלי.

אתרים רבים של מסחר במט"ח מציעים לגולשי האינטרנט מעין ספרי הדרכה אשר מדריכים אותם כיצד ניתן להתחיל לסחור וכיצד ניתן להרוויח לא מעט כסף כבר מתקופת התחלת המסחר. בנוסף למדריכים הנ"ל ישנם מדריכים אישיים אשר הסוחרים יכולים להתייעץ איתם ולקבל מהם עצות מועילות שמחזקות אותם מאוד.

אם אתם רוצים להרוויח עוד קצת כסף מהצד בלי מאמץ יותר מדי גדול, אם אתם רוצים להבין כיצד עובד שוק המט"ח ואם גם אתם רוצים לקבל בו דריסת רגל אתם בהחלט יכולים לעשות זאת באמצעות אתרים המתמחים בתחום. באתרים אלו תהנו מסקירות יומיות ושבועיות של השוק שיעזרו לכם להחליט היכן להשקיע את כספכם.

כיצד לבחור אתר למסחר מטבע חוץ?

משום שאתם סוחרים עם הכסף שלכם חשוב מאוד לבחור אתר בנושא מסחר במטבע חוץ שאתם סומכים עליו ואתם תופסים אותו כאמין. כדאי להתייעץ עם חברים העוסקים בתחום, עם בני משפחה שיש להם ניסיון במסחר בדולר ובמטבעות נוספים ועם גולשי אינטרנט בפורומים המוקדשים לנושא וכך תוכלו לבחור אתר אמין וטוב.

כיצד לבחור באיזה מטבע חוץ לסחור?

אם אתם מתחילים בתחום במסחר ואין לכם כל ניסיון בו כדאי שתקראו כמה מדריכים למסחר במטבע זר. כך יהיה לכם קל יותר להבין את השוק. ישנם אפילו קורסים יעילים שילמדו אתכם את סודות הסחר. לאחר מכן תהיו בקיאים יותר ולפי השערים השונים תחליטו אם לסחור בשקל מול דולר או במטבעות אחרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רינת ברקן, אשת שוק ההון, ייעוץ פיננסי, ניהול סיכונים וומסחר במט"ח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רינת ברקן

מאת: רינת ברקןניהול25/02/131579 צפיות
ישנן מספר סיבות המצריכות ביצוע של הערכת שווי לחברות. ביניהן: הערכת שווי קודם למיזוג או רכישה של החברה, על מנת לפתור עניינים הנוגעים למיסוי מקרקעין או מתנה, על מנת להעריך את השווי נטו של עסק לפני מכירתו, וכן על מנת להעריך את החברה לפני שפונים אל השוק להנפקה, לבעלי המניות או אל משקיעים פוטנציאליים.

מאת: רינת ברקןבורסת ת"א28/10/12953 צפיות
אם גם אתם רוצים להשקיע בבורסה אתם יכולים לעשות זאת בקלות. אתם יכולים לקנות מניות דרך המערכת הממוחשבת של הבורסה. בסופו של כל יום מסחר תוכלו להתרשם בחדשות ובאינטרנט מהדוחות הפיננסים של הבורסה ולראות האם המנייה אשר קניתם ירדה או עלתה. ההתנהלות בבורסה היא שקופה לחלוטין.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152456 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141953 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141853 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica