חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התנהלות המסחר הבורסאי

מאת: רינת ברקןבורסת ת"א28/10/2012953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות ציבוריות שונות מנפיקות מניות אשר נסחרות בבורסה. מניה היא למעשה מעין שטר בעלות על החברה עצמה. מי שמחזיק ברוב המניות של החברה נקרא לא פעם בעל השליטה העיקרי בחברה. לא רק מניות נסחרות בבורסה אלא גם אגרות חוב. כל מי שרוצה יכול לסחור בבורסה גם הוא ולקנות מניות של חברות.

המחיר של המניה מושפע מגורמים רבים מאוד. מחיר של מניה יכול להיות מושפע ממצב בטחוני במדינה מסוימת. ממדיניות כלכלית חדשה של הממשלה, ממהפיכה שקורית במדינה מסויימת ועוד. מחיר של מניה מושפע גם בהתאם למה שקורה בחברה עצמה: אם החברה נמצאת בקשיים, אם היא מפתחת מוצרים ועוד.

אם גם אתם רוצים להשקיע בבורסה אתם יכולים לעשות זאת בקלות. אתם יכולים לקנות מניות דרך המערכת הממוחשבת של הבורסה. בסופו של כל יום מסחר תוכלו להתרשם בחדשות ובאינטרנט מהדוחות הפיננסים של הבורסה ולראות האם המנייה אשר קניתם ירדה או עלתה. ההתנהלות בבורסה היא שקופה לחלוטין.

אודות חדר מסחר בבורסה

אם אתם רוצים לקנות או למכור מניה אתם בדרך כלל תעבדו עם סוחר בורסה אשר נמצא בחדר מסחר. אם אתם רוצים להתייעץ עם הסוחר אשר נמצא בתוך חדר עסקאות ומסחר על מניות מומלצות, על מניות פחות מומלצות ועל התפתחויות שונות בשוק הפיננסים תוכלו לעשות זאת בקלות ולקבל טיפים ועצות מועילות בנוגע לשוק.

חדר מסחר הוא לאו דווקא חדר אמיתי בו יושבים סוחרי פיננסיים שונים, יועצים למסחר בבורסה ויועצים של שוק ההון. חדר זה יכול גם להיות חדר וירטואלי בו המשתתפים בו יכולים לראות מה מתרחש בבורסה בכל עת ולפי זאת הם יכולים להחליט האם הם מעוניינים לקנות או למכור מניות ולהתייעץ על מניות שונות.

יועצים פיננסים

אין לכם מושג כיצד לסחור בבורסה אך אתם רוצים להרוויח מהמסחר? לא יודעים כיצד פועל המסחר בשוק ההון? לא יודעים באילו קרנות להשקיע את כספכם? אתם יכולים להעזר ביועץ פיננסים. ישנם יועצים פיננסיים רבים אשר עובדים עבור בנקים ועבור חברות השקעות פרטיות שיעזרו לכם למקסם רווחים מההשקעות שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רינת ברקן, אשת שוק ההון, ייעוץ פיננסי, ניהול סיכונים וומסחר במט"ח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רינת ברקן

מאת: רינת ברקןניהול25/02/131579 צפיות
ישנן מספר סיבות המצריכות ביצוע של הערכת שווי לחברות. ביניהן: הערכת שווי קודם למיזוג או רכישה של החברה, על מנת לפתור עניינים הנוגעים למיסוי מקרקעין או מתנה, על מנת להעריך את השווי נטו של עסק לפני מכירתו, וכן על מנת להעריך את החברה לפני שפונים אל השוק להנפקה, לבעלי המניות או אל משקיעים פוטנציאליים.

מאת: רינת ברקןמט"ח19/12/111164 צפיות
מט"ח, למי שלא יודע, הם ראשי תיבות של מטבע חוץ. אם כן, מהו בדיוק סחר במטבע חוץ? בסוג זה של סחר קונים מטבעות של מדינות שונות, דוגמת אירו, דולר, ין יפני, לירה סטרלינג וכן הלאה ומוכרים אותו. יש צורך להיות מעודכנים כל הזמן בדבר השערים המשתנים של המטבעות השונים וכך למעשה יוצרים רווח כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161950 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131784 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131781 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica