חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמן כושר פרטי במכוני כושר

מאת: מיכלחדר כושר20/12/2011855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשאתה רואה גבר שרירי וחטוב וכשאת רואה בחורה חטובה, שניכם מבטיחים לעצמכם שתירשמו למכון כושר. יש מכוני כושר בתל אביב גדולים ומקצועיים והמנוי להם, שבשבילו אתם משלמים ממיטה כספכם, בהחלט יעלה לכם את המוטיבציה להגיע למכון שבחרתם ולעשות ספורט.

הליכה אל מכוני כושר בתל אביב והמנוי שעושים היא הצעד הראשון. השאלה היא, מתוך המבחר הרחב שיש במכוני הכושר, מה כדאי ומתאים לכם לעשות? מכוני הכושר מציעים מגוון חוגים, ביניהם פילאטיס וזומבה, ואימונים לצד מאמן כושר פרטי או אימונים בקבוצה. אין ספק שהמגוון הרחב מקשה על הבחירה.

כשאתם עושים מנוי, מכוני כושר בתל אביב מציעים לכם תוכנית אימונים שמותאמת לכם אישית. ברישום ייעצו לכם על האימונים הטובים ביותר לכם בהתאם ליעדים שהצבתם לעצמכם. כאמור, אתם יכולים לבחור בין אימון לצד מאמן כושר פרטי לבין אימון בקבוצות.

יתרונות וחסרונות של אימונים קבוצתיים:

באימונים קבוצתיים, כמו פילאטיס או קיקבוקסינג, תרגישו שאתם לא לבד ושכל המתאמנים מסביבכם מרגישים אותו דבר וגם הם צריכים ורוצים להיות חטובים ובריאים יותר. האימון לצד אנשים נוספים יכול להיות מהנה יותר. עם זאת, כשעושים פילאטיס ואימונים קבוצתיים אחרים, המדריך לא יכול לתת לכם את מלוא תשומת הלב שלו כי היא מתחלקת בין כמה אנשים.

היתרונות והחסרונות באימון עם מאמן פרטי:

מאמן כושר פרטי יבנה לכם תוכנית אימונים אישית במקום שבאקראי תשלבו בין כמה אימונים. בנוסף, המאמן ייתן לכם טיפים לתזונה נכונה ובריאה יותר, כזו שגם מתאימה לתוכנית האימונים שהוא בנה עבורכם. לאימון לצד מאמן כושר פרטי אין חסרונות. מהמאמן הפרטי, שצמוד אך ורק אליכם, אתם מקבלים יחס אישי לאורך כל האימון בלי גורמים מסיחים (מתאמנים אחרים). בצורה הזו תוכלו להיות בטוחים שלעולם לא יקרה מצב שלא יבחינו בתנועה לא נכונה שאתם עושים, כך שהאימון יהיה אפקטיבי במיוחד.

אם בחרתם לעשות מנוי למכון כושר,  לקראת חיים בריאים וטובים יותר. נקודות שחשוב לזכור: כדי שתוכלו להתמיד באימון, לכו למכון כושר שנמצא קרוב לבית, לעבודה או ללימודים שלכם ושמתאים ללו"ז שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151334 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184817 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181911 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171514 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152575 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143112 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143168 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica