חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבן בזלת

מאת: דנה גניםאדריכלות נוף 22/12/20111720 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבן בזלת

אבן הבזלת מקורה בלבה. לאחר התפרצות הלבה והתקררותה נוצרת אבן הבזלת. התגבשות הלבה בשכבות יוצרת גם כמה סוגים של בזלת. השכבות התחתונות יהיו צפופות, חזקות וקשות מאוד ואילו השכבות העליונות יהיו אווריריות, מחוררות יותר, וקלות משקל.

גווני הבזלת הם בד"כ שחור, אך קיימות גם בזלות בגווני ירוק ואפור לסוגיו. הבזלת מכילה מינרלים שונים כגון פירוקסן, מגנטיט, פצלת השדה.

הצורה העיקרית של סלעי הבזלת היא בעמודים בצורת משושה כאשר הם מוקפים בקליפה בגווני חלודה. ניתן למצוא אותם בכמה ארצות ברחבי העולם וכמובן שבכל איזור מאפייני הבזלת שונים ומגוונים, אם זה בחוזק ואם זה בגוון.

שימושים של אבני בזלת:

ריצוף חוץ: ניתן לייצר מהם שלל צורות וגימורים לריצופים החל מקוביות בגדלים של 5/5 ס"מ ו-10/10 ס"מ ועד לפלטות בגדלים של 3 מטר, כך שכל אחד יכול לבחור את הגודל והגימורים הספציפיים שמתאימים לו. יתרון משמעותי של ריצוף באבן בזלת הוא החוזק, העמידות וקושר הספיגה הנמוך שמאפשר לרצף חניות, מרפסות, שבילים ללא חשש לכתמים ולכלוכים שנספגים באבן.

אבני מדרך: צורתן המשושה של אבני המדרך מבזלת מאפשרת יצירת שביל או משטחים אשר עקב צורתן מתמזגות אחת עם השניה בצורה מדהימה. בנוסף הגוונים האפורים/שחורים מעניקים יכולת עיצובית לשילוב שיתאים לבתים מודרניים.

מסלעות: ניתן להשיג את סלעי הבזלת למסלעות במגוון גדלים וצורות אשר מאפשרים יצירת מסלעה מגוונת ומרהיבה.

חיפוי קירות: כפי שנאמר ניתן לייצר את מאבני הבזלת אריחים בכל גודל, עובי וגימור. לחיפוי קיר רצוי שהאבן תהייה דקה ככל האפשר.

 



תגיות המאמר: ריצוף חוץ, בזלת, מסלעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דנה עיצוב גנים

www.tufit.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה גנים

מאת: דנה גניםגינון09/01/131723 צפיות
בניית נחל יבש בגינה יכולה מלבד היופי המרהיב לספק פתרון לשטחים בעייתים, למשל מקום בו יש אדמה בעייתית שצמחים לא גדלים בה או שטח בוצי שיוצר הצפות.

מאת: דנה גניםגינון20/12/121199 צפיות
אשר אנו עומדים בפני עיצוב הגינה הפרטית או הציבורית אנו צריכים לחשוב על כל הפונקציות אשר נדרשות לנו וכן על הסגנון העיצובי שבו אנו חפציםץ אך יחד עם זאת חשוב שניצור דבר אשר הוא יהיה ייחודי ובלתי נשכח בגינה

מאת: דנה גניםשיפוצים25/08/121223 צפיות
כאשר אנו עומדים בפני שיפוץ הבית נפער לפנינו מאגר בלתי נדלה של אינפורמציה, אך בכל הנוגע לשיפוץ הגינה ישנם הרבה טיפים ומידע חסרים. במאמר זה אביא חלק מהם.

מאת: דנה גניםעיצוב חלונות ראווה19/07/128613 צפיות
השימוש באלמנטים מיוחדים וטבעיים בעיצוב חלונות ראווה תופס תאוצה. כל חנות רוצה להיות ייחודית ושחלונה יראה ייחודי וימשוך תשומת לב ולקוחות, מה שדורש שימוש בחומרים מיוחדים ולא שגרתיים.

מאת: דנה גניםגינון02/07/121075 צפיות
שימוש בחלוקי נחל לעיצוב גינות

מאת: דנה גניםאומנות - כללי04/04/121161 צפיות
לאבד אדם יקר ואהוב זה לא קל, להתעסק בזמן כזה עם בחירות הנצחתו הנצחית זוהי פעולה קשה אף היא. מצבה היא דרך נוספת לזיכרון האהוב שאיבדתם. מצבות מחזיקות מעמד לאורך שנים ולכן הם דרך הנצחה וזיכרון לאורך שנים.

מאת: דנה גניםגינון10/03/122196 צפיות
אלפי גנים ציבוריים ופארקים פזורים ברחבי ארצנו. החל מפארקים המשתרעים על אלפי דונמים ועד גנים קטנים ואינטימיים ברחבי העיר. הגנים משמשים לפינות חמד, מקומות משחק לילדים, מקומות מפגש ונותנים אפשרות לקבל תחושת טבע וירוק בלב העיר.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות נוף

מאת: מגניב אדריכלות נוף 22/02/152888 צפיות
ראשית, יש להתאים את אופי גדר האלומיניום למטרתה, אם מדובר במבנה ציבורי בעל מגרש המשמשת כחצר משחקים חובה לבצע התקנה של גדרות מאלומיניום חזקים ומסיביים לבטיחות מקסימלית ובידוד המבנה מכביש קרוב וכן מניעת אפשרות כניסה ויציאה מהמבנה ללא מעבר דרך הכניסה הראשית ובדיקה על ידי השומר\המאבטח וכדומה. סביב גינה בבית פרטי תבוצע בדרך כלל התקנה של גדר "קלילה" יותר, יושם דגש רב יותר על עיצוב גדרות במראה אסתטי המשדר יוקרה קלאסית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147844 צפיות
הספסלים הם חלק משגרת חיינו למרות שאנו מקבלים אותם כמובן מאליו ואולי אפילו לא מעריכים אותם מספיק.

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/1410498 צפיות
אנשים רבים אוהבים לעשות עבודות מלאכה שונות בבית, זהו עיסוק אשר מעביר את הזמן ומשרה רוגע על האנשים אשר עוסקים בן

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 27/10/147975 צפיות
ספסלים הם אינם רק רהיט רחוב שהעירייה ממקמת בפארק הציבורי או בטיילת שעל שפת הים. ספסלים הם דבר שימושי מאוד אשר ניתן לשלב בעיצוב הבית

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143392 צפיות
רהיטים מעץ ומעץ מלא הם רהיטים שתמיד נראים לנו איכותיים, נעימים, מפנקים, והם תמיד יכולים להשתלב בכל סביבה שהיא

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/143373 צפיות
ריהוט רחוב חייב להיות ריהוט מאוד עמיד. מלבד פגעי מזג האוויר השונים, כגון חום קיצוני, קור קיצוני, לחות

מאת: outdoordesignאדריכלות נוף 22/10/1411814 צפיות
ריהוט רחוב הוא כל סוג של ריהוט אשר נמצא ברחוב – ספסלים, פינות ישיבה, כיסאות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica