חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת מלכיאור אומנות בעור מציעה מגוון פתרונות מקוריים לחברות, ארגונים ואנשי עסקים

מאת: רונן הללצרכנות וקניות25/12/20111521 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת מלכיאור אמנות בעור, המתמחה בעבודות עור ייחודיות, כריכות, אלבומים, מחברות מעוצבות, יומנים מעוצבים ועוד מתחדשת ומציעה מגוון רחב של פתרונות מקוריים עבור אנשי עסקים, חברות, מפיקי אירועים, השקות, כנסים וארגונים.

לחברת מלכיאור, בניהולו של יעקב מלכיאור, מגוון רחב של מוצרי עור איכותיים ויוקרתיים בעבודת יד לבית, למשרד וכמתנה לאירועים מיוחדים.

בין המוצרים בקטגוריית העסקים אותם מציעה חברת מלכיאור ניתן למצוא מחברת כתיבה A5 סגירת שרוך וחרוז, אלבום לכרטיסי ביקור בכריכת עור רכה, פנקס בכריכת עור רכה, תיקיית מסמכים מהודרת מעור, פולדר מהודר משולב עור ובד ועוד.

חברת מלכיאור מציעה את כל מוצריה במגוון עורות איכותיים בשילובים וטקסטורה ייחודית המאפיינת את העור כחומר גלם טבעי, אלגנטי ויוקרתי.

מלכיאור מעמידה לרשות לקוחותיה מחלקת עיצוב לתכנון וביצוע של כל רעיון התפור לפי הגדרת הלקוח וצרכיו ובאפשרותה להתאים פתרונות יצירתיים, בעיצוב אישי, במגוון סגנונות כריכה, גדלים וצבעים עם אפשרויות הטבעת טקסט על המוצר, בעברית ובלועזית, דבר המאפשר הקדשה אישית ויוקרתית של כל פריט, שמות, תאריכים, אירועים, וסמלים.

אודות מלכיאור אמנות בעור

מלכיאור אמנות בעור הינה חברה המתמחה בייצור מגוון מוצרים בעלי כריכות עור בעבודת יד. החברה מציעה מגוון רחב של ספרים בכריכת עור, ספרי קודש, ספרי אורחים, מחברות מעוצבות, יומנים, אלבומי תמונות מהודרים ועוד מגוון מוצרים בהתאמה אישית לפי דרישת הלקוח, בגימור מושלם ואיכות נדירה.

חברת מלכיאור עושה שימוש בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר על מנת לייצר את מגוון מוצריה השונים וזאת על מנת להבטיח מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, אשר ישמשו את לקוחות החברה לאורך שנים בעמידות מרבית ובאיכות מושלמת.

ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של החברה וליהנות מהנחות מיוחדות ומבצעי מכירות לפריטים מיוחדים מתוך הקולקציה של מלכיאור, עדכונים אודות מוצרים חדשים ומקוריים ועוד.

לאתר החברה:  www.melkhior.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131162 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231870 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20841 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201123 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184428 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165844 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164607 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154328 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica