חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך רוכשים מחשב חדש

כל חובב מחשבים יאמר לכם, שאחד הרגעים המרגשים בחייו הוא רכישת מחשב חדש. הרגע בו מוציאים את המחשב מהקרטון, מניחים אותו על השולחן, מחברים את הכבלים השונים ואז מחברים אותו לחשמל כדי שיתחיל לעבוד. לא משנה אם מדובר במי שעובד כל היום עם מחשבים, או שמעולם לא חדל מלעבוד איתם, עדיין מחשב חדש תמיד מרגש אותו.

רכישת מחשב כיום, היא דבר פשוט הרבה יותר מאשר בעבר. יש לכך שלוש סיבות. הסיבה הראשונה היא, בניגוד לעבר, כיום ניתן לבנות מחשבים באופן עצמאי. הכוונה היא, שניתן לחבר מחשב לפי החומרה שמתאימה לנו ואין הכרח שנבחר מחשב שנבנה על ידי היצרן. הסיבה השנייה היא, כיום יש מחשבים בגדלים שונים, ממחשבים נייחים, דרך מחשבים ניידים ואולטרא נידיים, אשר אנו יכולים לבחור ביניהם, את המחשב המתאים לנו. הסיבה השלישית היא, המבחר הן בסוגי המחשבים והן בחומרה, הוא כל כך גדול, אשר קשה להאמין שלא נמצא את מה שאנו רוצים או צריכים. אך ישנה גם בעיה קטנה אחת, שמקשה על רכישת מחשב, התחום מתפתח כל יום, כך שמה שהיום נחשב חדש, מחר כבר ייחשב ישן.

אז כיצד בונים מחשב מתאים? ראשית, בודקים מה הם הצרכים שלנו, למה אנחנו נשתמש בו, באיזו תדירות ובאמצעות אלו כלים נשתמש בו. זה יעזור לנו להחליט, באיזה חלק מהחומרה להשקיע וכמה. למשל, מי שמתעסק בתחום הגרפיקה, ירצה בוודאי אמצעים ויזואליים טובים מאוד לעומת זאת, מי שמשתמש בשירותי האינטרנט, ירצה בכרטיס רשת מהיר וזיכרון גבוה למחשב, על מנת שיוכל לתפקד מהר יותר.

שנית, רכישת מחשב צריכה להיעשות על פי הכלל הבא, ככל שהמחשב יהיה מהיר יותר כך הוא יפעל טוב יותר ויהיה לנו נוח יותר. לכן חשוב שהמחשב יהיה בעל זיכרון גבוה, לוח אם יציב וטוב ועם דיסק קשיח בעל יכולת אחסון גבוה, כלים אלו יאפשרו לנו לעבוד עם המחשב במהירות ובצורה טובה.

לכל זה יש להוסיף את הנוחיות שלנו, אשר תכריע האם לרכוש מסך דק או עבה, מקלדת ועכבר נידיים או נייחים ואיזה דיסק צורב יהיה לנו, רגיל או כזה שמאפשר צריבה של סרטי די וי די. במילים אחרות, אחרי שנקנה את המחשב, לא רק שנתרגש ממנו אלא גם נוכל לעבוד איתו ולהנאות ממנו.

המאמר מוגש מטעם מדריך טכנאי המחשבים הגדול בישראל, בתוכו ניתן למצוא אינדקס טכנאי מחשבים, מאמרים נוספים בתחום וחדשות בתחום המחשבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111699 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112213 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102394 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012419 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102413 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195894 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189099 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183056 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181955 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171660 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171764 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171774 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica