חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי / מאמן אישי - תובנות לחיים של מורה רוחני, ייעוץ אישי וטיפול אישי - חלק 6

אימון אישי / מאמן אישי-תובנות לחיים של מורה רוחני, ייעוץ אישי וטיפול אישי

חשיבה המצאתית

כל ההמצאות קיימות לפני שהאדם מגלה אותן, התגלית היא הרגע שבו האדם מגלה אפשרות שכבר הייתה קיימת במציאות. וכל תגלית נובעת מהבנה טובה יותר של המציאות ולכן על מנת להמציא דברים חדשים יש קודם כל להבין את המציאות הקיימת טוב יותר ואת הסיבות שגרמו לה להיות כפי שהיא. ובנוסף לכך כדי לצאת מקיבעון מחשבתי ולהבין טוב יותר יש לפקפק במידע הקיים כרגע ובהנחות היסוד של החשיבה הנוכחית.

מטיפשות לחוכמה

כדי להראות למישהו את טעותו יש למצוא את נקודת האמת שבדבריו, להבין אותה ואז מתוכה לגרום לצד השני להבין את עצמו טוב יותר. ואז הוא לא נכנס למגננה כי הוא מבין שנקודת האמת שלו לא תואמת את המציאות לגמרי והיא לא התמונה המלאה.

זיכרון

כדי לזכור מידע על האדם להפוך את המידע לחלק ממנו (כמו למשל לקשור נעליים או לנסוע באופניים). עוד דרך היא לתת למידע משמעות או סיבה שהדבר הוא כפי שהוא (לדוגמא הבית שלו הוא מספר 4 כי יש לו 4 אחים)

חובות

חוב כספי לרוב נוצר מתוך חוב רגשי, שהאדם מרגיש שיש דברים שהוא חייב לעצמו. והדרך להיפטר מחוב כספי (חוץ מלהשיג את הכסף) היא שהאדם יבדוק איזה דברים הוא חושב \ מרגיש שהוא באמת חייב ואיזה דברים הוא רק היה מעדיף \ רוצה?

חופש - חופש הוא תחושה של האדם שהמציאות לא נכפית עליו אלא היא כרצונו ובבחירתו. וכדי להשיג חופש אמיתי, האדם צריך שהמציאות תתאים לרצון שלו או להפך עד כדי כך שהוא ירגיש שהוא זה ששולט ובוחר אותה.

חיקוי

כדי לחקות אדם מצליח אין צורך לעשות את אותם פעולות שהוא עושה אלא רק להתחקות אחר צורת המחשבה והגישה שלו למציאות שבה הוא פועל. כלומר יש להתבונן על צורת המחשבה שיצרה את ההצלחה וללמוד ממנה איך האדם השיג את מטרותיו.

ייעוץ

כאשר אדם מייעץ למישהו או מנסה לעזור למישהו הוא מזדהה עם מצבו ויש סיכוי שהאדם המייעץ יושפע לרעה מצורת החשיבה השגויה של המטופל (דיכאון, כעס, פחד, חוסר ביטחון). וכדי להתמודד עם המצב הנ"ל ראשית על המייעץ להיות מודע לעניין ולמה שעובר עליו בזמן הטיפול ושנית עליו להתרגל למצוא את נקודת הטוב שנמצאת בכל הבעיות שמוצגות לפניו וכך יוכל לעזור בצורה טובה יותר למטופל וגם להישאר יציב בעצמו.

יעילות

יעילות נועדה כדי לאפשר לאדם להשיג את מטרותיו מהר יותר ובפחות מאמץ. וכדי להיות יעיל על האדם למצוא ולהבין את שורש המאמץ, את הגורם לכך שהוא צריך להתמודד עם הבעיה. למשל כאשר אדם מנסה להוציא מים בדלי מסירה טובעת והצורה היעילה היא לסתום את החור.

יציבות

האדם מזהה בעולם כוח של יציבות וכח של שינוי. אם כל הדברים בעולם היו יציבים לא הייתה תנועה והתפתחות ואם האדם היה מרגיש שהכל משתנה כל רגע הוא היה מרגיש מבולבל ולא בטוח. ואם האדם מחפש יציבות נוכח השינויים עליו להיאחז במשהו יציב שלא משתנה אף פעם והיא האמת. וכדי להביא יציבות לחיים יש לחפש כמה שיותר דברים אמיתיים בתחומים השונים. לדוגמא: זוגיות שהסיבות לה אמיתיות, החלטות שהסיבות להן אמיתיות, שמחה ממקום אמיתי.

כישלון

כישלון נוצר כאשר האדם לא משיג את מטרותיו, וכדי להצליח האדם חייב להבין מה הסיבה שהוא נכשל ולשפר את עצמו. והאדם צריך להבין טוב יותר את שורש מטרותיו ולהשיג אותם. כי יכול להיות שהאדם לא יכול לעוף אבל הוא יכול להשיג את הסיבות שבגללם הוא רוצה לעוף. ומי שיודע להסתכל על כישלונותיו בעין אימיתית אוהב אותם כי הם מביאים אותו אל השלמות שאותה הוא מחפש ושביחס אליה הוא חושב שהוא נכשל.

כנות

האדם רוצה להרגיש טוב ואם הוא חושב שלשקר יגרום לו להרגיש טוב הוא יעשה זאת. ואמירת האמת היא תחושה משחררת וחוסכת מהאדם מאבק עם המציאות. וכדי שהאדם יודה על האמת בפני עצמו או בפני אחרים הוא צריך לדעת, שהאמת תגרום לו להרגיש טוב יותר. וזה ניתן לעשות ע"י שהאדם יאהב את עצמו באמת ובלי תנאים. והאדם צריך למצוא את הדבר שכלפיו הוא הכי שונא את עצמו ולא מקבל את עצמו ושהוא צריך לשקר בגללו ולהבין מה רע בו, ואולי הדבר הזה הוא בכלל טוב, מהי האמת.

כסף

וכסף כמו זוגיות וכמו אוכל וכמו עבודה טובה הוא אמצעי של האדם בשביל להשיג תכלית אחרת. וחלק מהאנשים רוצים כסף בשביל שקט נפשי וחלקם בשביל שליטה וחלקם בשביל לשפר את הדימוי העצמי וגם הצרכים הללו הם ביטוי של רצונות יותר פנימיים של האדם. וכאשר האדם מבין איזה רצון פנימי ממלא לו הכסף הוא יכול למלא את הרצון הזה בדרכים יותר יעילות ובלי קונפליקטים. לדוגמא אם האדם רוצה להיות מאושר והוא מאמלל את עצמו כדי להרוויח כסף הוא משיג את התוצאה ההפוכה וטוב היה אם היה עוצר וחושב על דרך אחרת.

המאמר מאת מאמן אימון אישי + ייעוץ בחינם - Yeda.EIP.co.il

הכנס לאתר ותהנה מעוד טיפול נפשי, פחד ממבחנים, חופש / שחרור, כעס, להיות מאושר, השלמות, מטרות, צורת המחשבה, הטוב, להבין את המציאות ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213633 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205264 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192944 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica