חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוסטרים

מאת: דניאל seoשיווק30/12/2011895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

פוסטרים הם מוצר שאפשר להדפיס גם מנייר ממוחזר. תחשבו על זה רגע. כאשר אנחנו הולכים לבית דפוס על מנת להדפיס מוצרי פירסום באפשרותינו לבחור בפוסטרים. אף אחד לא מכריח אותנו לבחור בפוסטרים ואף אחד גם לא מכתיב לנו מה יהיה על גבי הפוסטרים הללו. פוסטרים יכולים להיות מודפסים על גבי סוגי נייר שונים. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס כמובן שקיים הנייר הקלאסי שכולם מכירים ורגילים להדפיס עליו פוסטרים, אבל איננו מחוייבים להדפיס עליו. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס על מנת להדפיס פוסטרים אנחנו יכולים לבחור להדפיס פוסטרים על נייר ממוחזר ולעשות משהו למען העולם. הבחירה בנייר ממוחזר להדפסה של פוסטרים אולי לא תעשה שינוי גדול בעולם אבל היא מראה על איזה שהיא נכונות ורצון טוב לשמור על החברה והסביבה.

בית דפוס הוא עסק הרסני מאוד לאיכות הסביבה והטבע. על מנת שאנחנו נהנה מנייר הדפסה איכותי לפוסטרים נכרתים מליוני עצים בשנה שמעובדים במפעלים מזופתים. נייר ממוחזר הוא נייר שכבר הישתמשו בו ושלא היה צריך לפגוע בסביבה בצורה יותר משמעותית מעכשיו על מנת להישתמש בו. פוסטרים שמודפסים על נייר ממוחזר יכולים להיראות בדיוק כמו פוסטרים רגילים במידה ונחליט שאנחנו רוצים שהם יראו ככה.

פוסטרים שמודפסים על נייר ממוחזר יכולים גם להיות פוסטרים שבכוונה נותנים להם להיראות כאילו הם מודפסים על נייר מיוחד. אם כבר השקענו בנייר ממוחזר והחלטנו להישתמש בו אנחנו יכולים להפוך את הנייר הממוחזר לחלק מהתוכן של פהוסטרים שאנחנו מדפיסים. נייר ממוחזר יכול בקלות להפוך את הפוסטרים שלנו להרבה יותר שווים. במקום להישתמש במילים ובגרפיקה אנחנו יכולים להישתמש בחומר גלם ממוחזר כדי להעביר תוכן. נייר ממוחזר יכול לתרום לפוסטרים שמנסים לעשות שינוי מסויים או לפוסטרים שמנסים למשוך קהל גדול של אנשים.

גם מבחינת עיצוב אפשר להישתמש בנייר ממחוזר של פוסטרים. ניתן להדפיס פוסטרים על נייר ממוחזר שהוא אינו לבן ולחסוך בגרפיקה. הנייר הממוחזר כבר עושה את הפוסטרים מיוחדים ואיננו צריכים להמשיך ולהשקיע בעיצוב מסובך של פוסטרים.אפשר להדפיס על גבי פוסטרים מנייר ממוחזר תוכן שקשור לסביבה ולהפוך את חומר הגלם של הפוסטרים לעוד פריט נוסף שמוסיף לערך המוסף שעובר על גבי הפוסטרים.

פוסטרים על גבי נייר ממוחזר אולי יגרמו לנו להוציא קצת יותר כסף על הפוסטרים אותם אנחנו מדפיסים אבל הם שווים זאת. ההשקעה הקטנה שאנחנו עושים על הנייר הממוחזר יכולה לעשות שינוי גדול של מודעות בחברה ויכולה לחזור אלינו על ידי יחס מועדף מלקוחות שמעריכים איכות סביבה. אותם לקוחות שיעריכו אוצנו על כך שהדפסנו פוסטרים על נייר ממוחזר הם לקוחות שיעצרו ויקראו את התוכן שמודפס על גבי הפוסטרים שלנו בקפידה. פוסטרים יכולים להכיל תוכן פשוט מאוד כאשר הם מודפסים על גבי נייר ממוחזר, מכיוון שהנייר עושה חצי מהאפקט.

 



תגיות המאמר: פוסטרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222333 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213569 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213741 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica