חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פוסטרים שפונים אל הלב

מאת: דניאל seoפרסום30/12/2011909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוסטרים שפונים אל הלב.

הרגש הוא עולם בלתי נגמר שאפשר לצלול אליו ולשחות בו שנים ארוכות. אם היינו יכולים לנחש מה קורה בליבו של כל בן אדם היינו יכולים לפצח בצורה מושלמת חידות רבות. עולם הפירסום הוא עולם אכזרי שמנסה להישתמש ברגש שלנו על מנת לגרום לנו לקנות מוצרים מסויימים. פירסומות למוצרים שמודפסות על גבי פוסטרים למשל יכולות לעורר אצלנו רגשות של געגוע, גאווה, קינאה, אהדה, אכזבה, ועוד ים של רגשות אחרים שיכולים להניע אותנו לפעולה.

משרדי פירסום שמתכננים פוסטרים ומעצבים תוכן לפוטרים הם אשפים בלשחק ברגשות שלנו. בית דפוס שמדפיס פוסטרים הוא רק המוציא לפועל של כל ההיתעללות הרגשית שאנחנו עוברים דרך פירסומות שמודפסות על גבי פוסטרים. פירסומות רבות שמודפסות על גבי פוסטרים הם פירסומות שישבו עליהם ימים ולילות וניסו לפצח את הדרך בה שאנחנו נהיה ירוקים מקינאה כאשר נסתכל עליהם. קיימות פירסומות על פיוסטרים שיוצרות אצלנו תחושה של אי שקט.

כל הרגשות הללו שאנחנו חשים כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים הם רגשות מכוונים שמישהו חשב עליהם וניסה לגרום לנו להרגיש. לפעמים זה יכול להישמע לנו מוזר מאוד שמה שאנחנו מרגישים כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים זה תוצר של כוונה של מישהו אחר. הרי עולם הרגשות שלנו הוא כלכך אישי ואינדבדואלי שלעיתים זה יכול להיראות לנו לא הגיוני בכלל שמשיהו גורם לנו במכוון להיתרגש שאנחנו מסתכלים על פוסטרים. יש פוסטרים למשל שגורמים לנו להרגיש בחילה וגועל. כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים כאלו אנחנו לא יכולים לחשוב על כלום מעבר לכך שאנחנו מרגישים לא טוב.

בפעם הבאה  שאתם מרגישים לא טוב שאתם מסתכלים על פוסטרים תתחילו לבחון את הפוסטרים ולנסות לחפש מה בפוסטרים גורם לכם להרגיש לא טוב. לעיתים הטקסט על גבי הפוסטרים הוא כל כך בוטא ומזעזע שאנחנו מרגישים לא טוב ולעיתים מספיקה תמונה קטנה על גבי פוסטרים כדי שאנחנו נרגיש לא טוב. פוסטרים שפונים לרגש בדרך כלל יצליחו להחביא בתוכם בצורה טובה מאוד את הסמלים שגורמים לנו להרגיש. לעיתים פוסטרים יכילו דמויות שיוצרות לנו אסוציאציו תמסויימות שאנחנו בכלל לא מודעים אליהם .

פוסטרים שגורמים לנו להגיש יכולים להיות כאלו אפילו בזכות צבעים מסויימים או עיצוב מסויים. ברגע שאנחנו מתחילים להרגיש שאנחנו מסכלים על פוסטרים הפירסומת מתחילה לעבוד עלינו. תהיו בטוחים שאם פירסומת גורמת לכם להרגיש רע זה במכוון. ישנם פירסומות שלא מפרסמות מוצרים אלא תוםעות חברתיות כמו אלימות למשל שצריכות לגרום לנו להרגיש רע כאשר אננחו מסתכלים עליהם. פוסטרים שמפרסמים מוצרים שהם מוצרי רכישה בדרך כלל יפנו לרגשות חיוביים יותר של רעננות וחופש וינסו לגרום לנו להרגיש טוב כאשר אנחנו מסתכלים על פוסטרים. מה שאנחנו מרגישים כאשר אנחנו מסתכלים על פירסומות ישפיע מאוד על מה שאנחנו מרגישים שאנחנו משתמשים במוצר.

 



תגיות המאמר: פוסטרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196086 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161890 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162244 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222852 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213692 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175340 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161962 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica