חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה נבון לרכוש כרטיס סים בינלאומי למפרע?

כרטיס הסים הינו המוח של הטלפון הנייד – הוא טומן בקרבו את פרטי הלקוח כלפי הרשתות הסלולריות ומהווה בעיקרו של דבר "תעודת הזהות" שלך בכל רשת סלולרית שבה תימצא. השירותים והחבילות שלך אינם משוייכים למכשיר סלולרי ספציפי, כפי שמקובל לחשוב, אלא דווקא לכרטיס הסים שמצוי בתוך הנייד.
בסלולריים ישנים, החלפת כרטיס סים היתה פעולה לא פשוטה שדרשה פירוק רכיבים בטלפון עצמו – אבל היום כל אדם יש באפשרותו לבצע המרה של כרטיס סים אחד באחר.
כל חברה סלולרית מציעה כרטיסי סים משלה, ולכן בעת מעבר בין חברות סלולריות נדרש הלקוח לקבל כרטיס סים חדש ולהחליף את הישן. מלבד מעבר חברה, עוד מקרה בו רבים מוצאים את עצמם מחליפים סים הוא דווקא בזמן טיסה לחו"ל.
מה שמביא לכך הוא שהמפעילות הסלולריות בארץ, להן רובנו מנויים, מציעות חבילות שירות ושיחות לטסים לחו"ל, אך ברוב המקרים מדובר בחבילות יקרות משמעותית ולא משתלמות בעליל. עובדה זו פתחה את השוק למכירת כרטיסי סים בינלאומיים עבור אלו שנוסעים לחו"ל. בהמשך הטקסט נבדוק את הסיבות שבגללן כדאי לרכוש עוד לפני שטסים כרטיס סים חלופי לפני טיסה לחו"ל.

קניית כרטיס סים לפני טיסה

ניקח לצורך ההדגמה את ארצות הברית – יעד נפוץ בקרב ישראלים, משיקולים רבים. רובנו מכירים מישהו שגר באמריקה, ביקר בה או סתם יצא לחופש ארוך. לא משנה סיבת הטיול, נכון מאוד להשיג מראש כרטיס סים אמריקאי לפני שעולים על המטוס.
בארצות הברית ניתן למצוא עשרות מפעילות סלולריות שונות – ואדם שרוכש מראש כרטיס סים מתאים ומרכיב אותו לתוך הנייד, יכול להנות מתעריפים מקומיים לביצוע שיחות (להבדיל מעלויות ה"נדידה" המוגזמים שבעלי סים שאינו אמריקאי צריכים לשלם). קניית סים מראש הינה הוצאה חד פעמית, וכרטיס הסים בדרך כלל טעון בכמות מסויימת של דקות שיחה – תוך הקפדה על כך שגם עלויות טעינת דקות נוספות יהיו נמוכות משמעותית מביצוע שיחות עם סים זר.

כרטיס סים בינלאומי – סיכום

מדובר ברשת ביטחון עליה קל לנו להמליץ לכל תייר – אפשר להנות מביצוע שיחות לישראל ושיחות מקומיות ללא כאב ראש ודאגות, במחיר המינימלי שניתן להשיג. את הרכישה מומלץ לבצע עוד לפני העליה למטוס, ולאחר מכן להרכיב את הסים החלופי תוך כדי הטיסה (כשהנייד ממילא מכובה) – כך שברגע שתנחתו, כבר תוכלו לעדכן את המשפחה והחברים שהגעתם בשלום – בעלות שולית. חופשה מהנה וזולה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131323 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205424 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196559 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187917 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181525 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica