חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי שיש למטבח


אבן השיש הינה אבן גיר, אשר עברה שינוי גיאולוגי עקב חום ו/או לחץ הנוצר בתוך כדור הארץ. לאבן השיש שימושים רבים, אם באומנות הפיסול ואם בענף הבנייה כחיפויים על בתים, מטבחים, מדרגות, חדרי אמבטיה ועוד. כמו כן אבן שיש גרוסה משמשת, בין השאר, את ענף התשתיות.

מטבחי שיש

אם בעבר, עד אמצע שנות ה-80 של המאה שעברה, חפצה נפשכם בשיש חדש במטבח שלכם, היו בישראל שני סוגי שיש עיקריים למטבח: שיש חברון- השיש הזול והפשוט יותר, אשר צבעו היה זהבהב-ורדרד בהיר ושיש גרניט- אשר היה קיים בזמנו, במגוון מצומצם של צבעים. כיום, בישראל, התרחב מגוון סוגי השיש והם קיימים במגוון מרקמים וצבעים.

סוגי שיש למטבח

· שיש חברון- שיש חברון הינו השיש הבסיסי ביותר ועד לפני מספר שנים היה גם שיש הפופולארי ביותר בישראל. כל זאת, משום היותו שיש מדומה, אשר כרייתו מבוצעת בארץ ומחירו הינו נמוך במיוחד. יחד עם זאת, שיש חברון, ידוע כשיש עמיד לאורך שנים, אשר אינו נוטה להיסדק ו/או להישחק. שיש מסוג זה נשמר לאורך תקופה של חמש עשרה שנים לפחות. צבעו של שיש חברון הינו צהבהב ורדרד.

· שיש אבן גרניט- מקורו הוא בסלע הגרניט הידוע בחזקתו. שיש גרניט קיים במגוון צבעים, החל מלבן אפרפר ועד שחור מוחלט. יתרונותיו של שיש הגרניט מצויים בכך שאינו רגיש לחום, אינו רגיש לחומצות ואינו נשרט בקלות. מומלץ לנקות משטחי גרניט באמצעות חומרי ניקוי המיועדים לכך.

· שיש אבן קיסר- אבן קיסר הינה אבן סינטטית המורכבת מכ-93% חומר טבעי בשילוב עם חומרים סינטטיים. שיש אבן קיסר נפוץ כשיש למטבחים בבתים בישראל, כיוון שהוא משלב פונקציונאליות עם יופי, קל להרכבה, נוח לתחזוקה ועמיד בנזקי רטיבות. כמו כן, שיש אבן קיסר קיים במגוון צבעים ומרקמים, אינו יקר ובעל מראה יוקרתי וניתן לשלבו בכל עיצוב וסגנון.

· שיש אבן קוריאן- שיש קוריאן הינו שיש בעל תחזוקה נוחה ומשטחי השיש הינם חלקים וללא חיבורים הנראים לעין. לאור זאת, לכלוך אינו מצטבר בחיבורים וניתן לשמור על היגיינה מקסימלית. שיש קוריאן הינו שיש חזק ועמיד במיוחד. יתרה מזאת, שיש הקוריאן ניתן לחידוש בכל מספר שנים על ידי ליטושו.

מומלץ, כי לפני בחירה ורכישת משטחי השיש למטבחכם, בדקו את מגוון הסגנונות ומהם הצרכים שלכם מבחינת צבעים, עמידות וכדומה. כמו כן, חשוב שתבדקו את אפשרויות הניקוי של כל סוג שיש על מנת שלא ייהרס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191634 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192662 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121030 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121055 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121515 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121420 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121221 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232633 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223298 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica