חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנת נדלן לתיווך מחושב ורווחי

מאת: מיכלנדל"ן05/01/2012862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגזרה העסקית היא קשה, בעיקר כיום, לא משנה באיזה תחום, וחברות רבות מתקשות לשמור על הראש מעל המים ורובן לא שורדות את התחרות. תחום הנדל"ן הוא אחד התחומים הכי תחרותיים כיום בגלל עליות וירידות ותמורות תכופות במחירי הנכסים והקרקעות. חברות נדל"ן צריכות תוכנות נדלן מיוחדות שיעזרו להן להגיע לרמה ארגון ומחושבות גבוהה מספיק שיעזרו להן לא רק לשרוד, אלא להיות מהחברות המצליחות ביותר.

תוכנות נדלן הופכות התנהלות של חברות נדל"ן על פניה. איסוף כל המידע מכל מחלקות החברה בתוכנה אחת תחת קטגוריות הופכת את המעקב וחישוב הפעולות והצעדים הבאים לפשוטים יותר, מה שבא לידי ביטוי בגידול רווחים. תוכנות נדלן מסוגלות לנתח נתונים ולפלוט תוצאות שיראו מה פועל נכון, מה צריך לשנות וכדומה, כאשר הניתוח יכול להתבצע בכל מחלקה בחברה.

בין היתר, אפשר להכניס לתוך תוכנת נדלן נתונים של כל אחת מהמחלקות, אם זו מחלקת פרסום או כוח אדם. התוכנה מצליבה את נתונים שהכניסו לתוכה, מנתחת הכל ומראה עד כמה משתלמת כל פעילות וכל השקעה של זמן וכסף בכל אספקט בחברה. תוכנת נדלן היא חכמה כל כך עד שהיא יכולה לעזור למנהלי החברה להבין את האפקטיביות של הפרסום והשיווק, ובמידת הצורה הם יכולים לשנות את הדרכים בהן תקציב הפרסום מפוזר.

אם כן, מבחינת השקעת התקציבים השונים בכל מחלקה, תוכנת נדלן ממזערת הוצאות מיותרות ונזקים כלכליים והופכת כל השקעה כספית למשתלמת ביותר. אם מדובר בתקציב הפרסום, אפשר לראות בעזרת התוכנה איזו פלטפורמה היא המשתלמת ביותר, ממנה מספר הלקוחות הנחשפים לחברה ומספר העסקאות שנסגרות הוא הגבוה מכל.

תוכנת תיווך היא משמעותית כל כך לחברות נדל"ן שרוצות להגיע ללקוחות פוטנציאליים. חוץ מאיתור לקוחות, על ידי הצלבת נתונים תוכנת תיווך עוזרת להתאים במידה המרבית בין נכס מסוים ללקוח פוטנציאלי. באופן זה, סוכני המכירות יודעים למי לפנות ולהשקיע עליו את הזמן בניסיון לסגור עסקה ומי נחשב כמועמד מתנגד או בעייתי.

מקסום הרווחים, החיסכון בזמן, המעקב אחר העסקאות והפעולות- כל אלו ועוד הופכים תוכנת תיווך ליתרון גדול בתחום הנדל"ן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161207 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151955 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151867 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151726 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151127 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152587 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151340 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222715 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202518 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183251 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183225 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183255 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182601 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182260 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica