חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועץ-אינטרנט,מה תפקידו של יועץ אינטרנט ?

מאת: אביבת שוורץאינטרנט - כללי14/01/20124089 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועץ-אינטרנט,מה תפקידו של יועץ אינטרנט ?

האינטרנט , בנוסף להיותו "סיפריית ידע" הינו גם במה שיווקית לעסקים. כמעט לכל עסק קיים היום אתר באינטרנט. על מנת שערוץ השיווקי הנ"ל יפעל בצורה האפקטיבית ביותר ויזרים לבעל העסק לקוחות רבים , יש צורך בתכנון נכון ושיווקי של אתר האינטרנט התדמיתי של העסק.

אז מהו תפקידו של יועץ אינטרנט ?

תפקידו של יועץ אינטרנט לסייע בבניית אתר אינטרנט חדש או לסייע לשפר אתר אינטרנט קיים.

אז כיצד יועץ האינטרנט מסייע בבניית אתר חדש ?

יועץ אינטרנט טוב ידע לאפיין ולעצב את אתר האינטרנט התדמיתי כך שידע למשוך לקוחות להישאר באתר ולהפעיל אותם להשאיר את פרטיהם באתר.

כיצד יוכל לעזור יועץ אינטרנט בקידום האתר ?

יועץ אינטרנט טוב יוכל לעזור לכם לבנות את האתר בצורה הנכונה ביותר עבור קידום האתר. כלומר , האתר יבנה מראש כך שהאתר יהיה מקודם בצורה הטובה ביותר.

אז למה כדאי לי לשכור יועץ אינטרנט ?

כי יועץ אינטרנט טוב יכול לחסוך לך זמן וכסף. אתר האינטרנט שלך הוא חלון הראווה שלך בעולם האינטרנטי ועל כן כדאי להשקיע בו את המירב על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות.

במה עוד יוכל לעזור יועץ אינטרנט ?

יועץ אינטרנט יוכל ללמד אותי כיצד לקדם את האתר באופן עצמאי.  יועץ אינטרנט יוכל גם לסייע לי בבחירת מעצב ומתכנת מתאים לפיתוח האתר שלי.

 כיצד לבחור יועץ אינטרנט ?

כדאי לבחור יועץ אינטרנט בעל המלצות וניסיון רב.

שלכם ,

אביבית שוורץ - מובילה מיזמי תוכנה להצלחה

0507484644

הכותבת הינה מייסדת של אס - אביבית שוורץ אשר מסייעת ליזמים ובעלי עסקים להוביל פרויקטי תוכנה להצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
שיטת ניהול פיתוח תוכנה חדשה - Agile

הידעת ? על פי נתונים שפורסמו רק 37% מפרויקטי התוכנה עומדים בזמן ובתקציב שהוגדר.

לאור ריבוי מקרים של פרוייקטים כושלים בתחום התוכנה , הן בלוחות הזמנים והן בתכנון הפרוייקטים נהגתה מתודולוגיית פיתוח חדשה ששמה אג’יל - Agile. עקרונותיה של מתודולוגיה זו מובילה ליתרונות הבאים :

? קיצור בזמן הפיתוח – הקמת צוות פיתוח ממוקד מטרה. הקמת צוות פיתוח אשר כולל מפתחי ובודקי תוכנה יחדיו וזאת על מנת להעצים את המטרה המרכזית שלשמה נבנה הצוות. מיקוד -  קיום ישיבות סטטוס יומיות קצרות ביותר (10 דקות בערך) על מנת לבדוק את סטטוס התקדמות הפרויקט , חיבור בין אנשי הצוות , הבנה האם הצוות נתקל בקושי אשר מעקב את פיתוח הפרוייקט או כל נושא אחר.  התייחסות אל מסמכים כאל אמצעי לקידום המטרה ולא המטרה עצמה. דגשים אלו ואחרים נועדו על מנת לקצר ולייעל את פיתוח הפרוייקט.

? שיתוף פעולה מלא עם הלקוח לכל אורכו של הפרוייקט – הלקוח הוא המטרה. שיתוף הלקוח נעשה מתחילת הפרוייקט ועד סופו. הלקוח מעורב בכל שלב של הפרוייקט. הלקוח יוכל בכל שלב של הפרוייקט לקבל מוצר חלקי.

? אפשרות גמישה יותר לעריכת שינויים – הבנה שניתן לערוך שינויים בפרוייקט תוך כדי עבודה. אם בעבר נהגו לבצע פרוייקטים ארוכי טווח אזי כיום הפרוייקטים הינם קצרי טווח ומתפרשים על פני אבני דרך. על פי מתודולוגיית ה Agile במהלך פיתוח פרוייקט יש לבצע כמה סבבי פיתוח. כל סבב פיתוח נקרא ספרינט והוא ימשך לא יותר משלושה שבועות. כך שכל תקופה של שלושה שבועות יבחן הפרוייקט מחדש הן מצד הלקוח והן מצד העובדים ומנהל הפרוייקט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביבת שוורץ

מאת: אביבת שוורץתוכנה28/01/124046 צפיות
מתכנתים | מחפש מתכנתים לפרויקט שלך ? מאמר זה סוקר איך לבחור מתכנתים לפרויקט התוכנה שלך

מאת: אביבת שוורץתוכנה18/01/125231 צפיות
מחפש מתכנת ? איזה סוג מתכנת אני צריך לפרויקט שלי ?

מאת: אביבת שוורץתוכנה12/01/125505 צפיות
מתכנת-פרילנסר , מה חשוב כשבוחרים מתכנת פרילנסר ?

מאת: אביבת שוורץתוכנה11/01/122031 צפיות
אפיון אתר | אפיון אתר אינטרנט | מהו אפיון אתר אינטרנט מאמר זה מסביר מהו אפיון אתר אינטרנט

מאת: אביבת שוורץתוכנה11/01/1213361 צפיות
מתכנת-פרילנסר,כיצד לבחור מתכנת פרילנסר ? מאמר זה סוקר כיצד לבחור מתכנת פרילנסר לפיתוח פרויקט התוכנה שלך.

מאת: אביבת שוורץתוכנה10/01/121967 צפיות
שיטות ניהול פיתוח תוכנה חדשנית - AGILE

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163300 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica