חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

QR CODES - זה באמת פשוט ומאוד שווה

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/20128179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

QR CODES - לא תאמינו עד כמה זה פשוט, אה כן...וגם מגניב

*הפוסט נכתב בלשון זכר רק מטעמי נוחות ובשביל רצף כתיבה, אך מיועד לגברים ולנשים כאחד.

אז קודם כל אסביר מה זה QR CODE- Quick Response code. הפונקציונאליות שלו דומה מאוד לברקודים שאנו מכירים מסופרמרקטים. מדובר על מידע כלשהו אשר מקודד ומוצג כתבנית צורנית דו מימדית כלשהי.

הקוד דווקא נולד בעולם תעשיית הרכבים בשנת 1994 לשם ניהול ובקרה יעילה יותר של החלקים השונים אך השיטה מצאה עצמה עד מהרה משמשת ככלי בענפים שונים.

צורת שיווק זו התפתחה עם גדילתם של הסמארפונים והאפליקציות הנלוות. אותו משתמש "קצה" יכול להוריד אפליקציה ייעודית שתפקידה לסרוק את אותו ברקוד\QR CODE ולהציג את המסר אשר "מוצפן מאחור".

כמובן כמשווקים אנחנו יכולים להיעזר בשיטה זו באופנים שונים ומגוונים ומעל הכל הפעולה עצמה של הסריקה יוצרת אקטיביות\הנעה לפעולה מצד הגולש, הצופה ואקטיביות זו כמובן מאוד הכרחית בעולם של שיווק דיגיטלי.

רוצים דוגמה? קדימה לסרוק !! לחצו כאן וכאן

אז אתם בטח שואלים את עצמכם, זה בוודאי מצריך תוכנת קידוד מתוחכמת ויקרה, אז זהו שלא!

תוכלו לבצע קידוד מסרים שונים בעצמכם תכנסו ללינק המצורף:

\http://www.qrstuff.com

ותוכלו לבחור לבצע קידוד אשר יחשוף SMS\TEXT\PHONE NUMBER\URL. אז כפי שאתם מבינים האופציות רבות ובעצם פה נכנסת רמת היצירתיות שלכם. תוכלו ל"הזניק" שורת URL דף אינטרנטי לכל דבר או להסתפק בהודעת SMS קצרה ותמציתית או להוביל לסרטון שלכם ביוטיוב. תוכלו לפרסם את הקוד על גבי האתר שלכם\באנרים\להדפיס על פלאיירים\ חולצות ועוד....מחשבה בריאה תמיד מביאה לשיווק אפקטיבי.

תהנו..

\ניר חולי , Nir Huli

מנכ"ל NinjaMonkey
מספקים פתרונות שיווק לעסקים קטנים ברשתות החברתיות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/121154 צפיות
מדוע פוסטים מסוימים מקבלים תעדוף על פני אחרים? איך יכול להיות שבזמן האחרון אני חווה ירידה בכמויות הREACH? ועוד שאלות חשובות שמקבלות מענה..

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/121144 צפיות
איך למקסם את הפעילות האורגנית בפייסבוק? להגיע ליותר זוגות עיניים ובכך לעלות את סיכוי ההגבה לתכנים שלכם. מאמר ששווה קריאה!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/111121 צפיות
לאלו מכם אשר לא לגמרי מכירים את הפיצ'ר ולאלו מכם הרוצים לפתוח דף מיקום לעסק שלהם - הפוסט הזה בשבילכם!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111267 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111098 צפיות
היי חברים,עד כה (למי שעקב וכדאי לכם) דיברתי בפוסטים הקודמים בעיקר על הדברים שכדאי לכם לעשות ברשת החברתית, הלא היא פייסבוק. כעת אני רוצה להציג את הדברים על דרך השלילה , אולי כך ההפנמה תהיה טובה יותר :)

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111039 צפיות
תתפלאו לדעת כמה "שיופים" קטנים בדף העסקי שלכם עושים הבדל גדול אצל הגולשים\לקוחות פוטנציאליים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111057 צפיות
אם כבר אתם בעלי פרופיל עסקי ברשת החברתית החדשה, גוגל +, בואו תקראו איך ניתן למקסם את הפעילות שלכם

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152407 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146144 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147962 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132300 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131782 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131905 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica