חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תצוגת האדמין בדף העסקי - איך עושים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/20111032 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתחתם דף עסקי - כל הכבוד, מהלך נבון (כמובן אם יש לכם עסק כלשהו), לאחר שנתתם את הדעת לעיצוב,פונקציונאליות, חווית משתמש נותרו עוד כמה שיופים לבצע..ביניהם , האם אנחנו רוצים שגולשים יראו מי בעל הדף? מי יצר ומנהל אותו. התשובה לפי דעתי כמעט תמיד היא כן. (כמובן אם הלקוח ממש מתעקש לא להופיע כאדמין לדף אז כבודו רצונו). תזכרו בעולם של רשתות חברתיות אנשים אוהבים לתקשר עם אנשים, שגולש יכול לראות את בעל העסק, להבין שיש "אבא ואמא" גם הרצון שלו לתקשר איתכם ולרצות את מרכולתכם גדול יותר, חסל סדר "המחבואים" שהיה עד כה במדיה האינטרנטית, כיום חיפוש קל מניב ידע רב ועקבות וירטואליים ולכן לדעתי מעבר לאי תועלת השיווקית גם אין פונקציונאליות שימושית לאפקט "ההחבאה".לאחר ששיכנעתי אתכם (מקווה שכך), תבינו שלאחר הגדרת אדמינים לדף המצב הDEFAULTIVY הוא אי הצגת האדמינים בדף, אתם צריכים להיכנס להגדרות הדף, לגשת ללשונית הFEATURES ולבחור את האופציה השנייה שהיא הצגת האדמינים. לאחר סימון זה, חזרו לדף וראו שהתווספה בצד שמאל למטה בדף קטגוריה OWNERS.יש עוד אופציה שאני ממליץ לסמן בלשונית FEATURES והיא דפים שהדף העסקי לחץ עליהם לייק, לדעתי פרגון זו תכונה מבורכת, הגולשים יראו שאתם גם מעורבים בתעשייה שלכם, משתתפים ולא "זאב בודד" שמחכה רק למכור.

ניר חולי\Nir Huli שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/121149 צפיות
מדוע פוסטים מסוימים מקבלים תעדוף על פני אחרים? איך יכול להיות שבזמן האחרון אני חווה ירידה בכמויות הREACH? ועוד שאלות חשובות שמקבלות מענה..

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/121139 צפיות
איך למקסם את הפעילות האורגנית בפייסבוק? להגיע ליותר זוגות עיניים ובכך לעלות את סיכוי ההגבה לתכנים שלכם. מאמר ששווה קריאה!

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/128175 צפיות
QR CODE - שיווק שונה ויצירתי נמצא לכם\ן ממש מתחת לאף, לא תתכופפו להרים??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/111116 צפיות
לאלו מכם אשר לא לגמרי מכירים את הפיצ'ר ולאלו מכם הרוצים לפתוח דף מיקום לעסק שלהם - הפוסט הזה בשבילכם!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111262 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111093 צפיות
היי חברים,עד כה (למי שעקב וכדאי לכם) דיברתי בפוסטים הקודמים בעיקר על הדברים שכדאי לכם לעשות ברשת החברתית, הלא היא פייסבוק. כעת אני רוצה להציג את הדברים על דרך השלילה , אולי כך ההפנמה תהיה טובה יותר :)

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111054 צפיות
אם כבר אתם בעלי פרופיל עסקי ברשת החברתית החדשה, גוגל +, בואו תקראו איך ניתן למקסם את הפעילות שלכם

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152396 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica