חפש מאמרים:
שלום אורח
11.12.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

FaceBook Places - על מה ולמה??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/2011742 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתי לכתוב את הפוסט הבא לכבוד אלה שלא בדיוק יודעים מה זה FACEBOOK PLACES , בשביל מה זה ואיך אני עושה בפיצ'ר הזה שימוש? *אלו מכם החיים ונושמים פייסבוק בוודאי לא ימצאו בפוסט הזה משהו חדש , אבל יותר ממוזמנים לקרוא פוסטים אחרים שלנו שבטוח יביאו לכם תועלת. אז ככה... FaceBook Places נולד כמתחרה לשירות הוותיק 4square אשר בעצם הציע לגולשים "לדווח" איפה הם נמצאים בכל זמן נתון, למה לדווח איפה אני נמצא?? מאותה סיבה אני משער שמעדכנים סטטוס או מעלים תמונה, שיתופיות ורצון לקבל משוב (בשאיפה חיובי). פיצ'ר זה בפייסבוק מאפשר לנו דרך הסמארטפון ולאחרונה גם בגלישה רגילה במחשבי PC ,להגדיר בלחיצת כפתור איפה אני נמצא ברגע זה. ההיגיון העסקי של פייסבוק הוא לספק לבעלי העסקים שמשתמשים בפלטפורמה, להציע הצעות\הטבות יחודיות לגולשים אשר עושים CHECK IN בעסק שלהם, כמובן החשיפה שהעסק מקבל בעקבות ההופעה בNEWS FEED של חברי הגולש שעשה CHECK IN ,הינו חלק מבורך בתהליך. בארה"ב שירות זה "משויף" ומאפשר לבעלי דף עסקי גם להגדיר מיקום פיזי של העסק וככה ליצור שיווק מקביל בין הפיצ'ר של FaceBook Places לבין הפעילות העסקית האורגנית בדף. בישראל, שירות זה עדיין לא תומך בדפים עסקיים ולכן כאשר פותחים "מיקום" חדש הוא מוגדר כדף נפרד ולא מקושר לדף העסקי של העסק. לדוגמה תעשו חיפוש זריז בפייסבוק אחר "קניון עזריאלי" תראו שיש דף עסקי לקניון + דף מיקום. איך ניתן לפתוח דף מיקום? (יש צורך לפתוח ישירות דרך הסמארטפון - המדריך המוצג מתייחס לבעלי אייפון)

1.מוודאים ששירותי המיקום פתוחים

2.נכנסים לאפקליציית פייסבוק

3.הולכים לחברים בקרבת מקום

4.כפתור ימיני עליון check in

5.לוחצים על search places(תרשמי את שם העסק)

6.ואז לוחצים על ADD

7.נפתח חלונית עם המיקום שלך (לכן חשוב לפתוח את דף הPLACES באותו מקום פיזי של העסק)

8. להוסיף תיאור של העסק

9.לחיצה על ADD (בצידו הימין העליון של המסך)

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/12720 צפיות
מדוע פוסטים מסוימים מקבלים תעדוף על פני אחרים? איך יכול להיות שבזמן האחרון אני חווה ירידה בכמויות הREACH? ועוד שאלות חשובות שמקבלות מענה..

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/12762 צפיות
איך למקסם את הפעילות האורגנית בפייסבוק? להגיע ליותר זוגות עיניים ובכך לעלות את סיכוי ההגבה לתכנים שלכם. מאמר ששווה קריאה!

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/127728 צפיות
QR CODE - שיווק שונה ויצירתי נמצא לכם\ן ממש מתחת לאף, לא תתכופפו להרים??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11848 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11732 צפיות
היי חברים,עד כה (למי שעקב וכדאי לכם) דיברתי בפוסטים הקודמים בעיקר על הדברים שכדאי לכם לעשות ברשת החברתית, הלא היא פייסבוק. כעת אני רוצה להציג את הדברים על דרך השלילה , אולי כך ההפנמה תהיה טובה יותר :)

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11651 צפיות
תתפלאו לדעת כמה "שיופים" קטנים בדף העסקי שלכם עושים הבדל גדול אצל הגולשים\לקוחות פוטנציאליים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/11645 צפיות
אם כבר אתם בעלי פרופיל עסקי ברשת החברתית החדשה, גוגל +, בואו תקראו איך ניתן למקסם את הפעילות שלכם

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/161821 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/151583 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/151182 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/147420 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/147167 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147007 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/147179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica