חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה לא לעשות ברשת החברתית - טיפים קצרים לחיים בריאים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/20111095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מה לא כדאי לכם לעשות בקהילה החברתית הגדולה בעולם,או איך תהפכו את ההתנהלות שלכם ליותר נעימה אל מול ה"סובבים" אתכם ברשת ועל הדרך גם שפרו את שיווק המסר שלכם...תהנו.

לא שולחים הודעות על אירועים מיותרים לחברים שלנו | נתבו את המסר לאותם אנשים שאתם מכירים ושלחו אותו כשהוא מותאם על פי מידה. לפחות מבחינתי – הסיכון הוא שתפסידו לחלוטין את החברות בדרך זאת וזה סיכון גדול מדי לקחת. השתמשו בכלי זה בתבונה למרות שהחשיפה שם מפתה.

.לא שולחים מיילים קבוצתיים שלא לעניין ואאוט אוף קונטקסט | בהמשך לנקודה הקודמת – כלי המייל אינו בגדר כלי של ספאם. אין לנצל את צינור ההתכתבות באופן שיחבל ברעיון. מיילים קבוצתיים נועדו לשתף פורום של חברים בנושא משותף ! חשבו על הצד של הקוראים לפני שאתם פועלים לנוחותכם או מתפתים לקלות שבלחיצה.

לא “תוקעים” לינקים שיווקיים על הקיר של החברים שלנו | Facebook זהו הסלון הוירטואלי שלי – מעין בית פרטי במרחב הדיגיטלי (או לפחות אחד מהם). ממש כשם שאינכם נכנסים “כך סתם” לביתו של מישהו וזורקים לו פלייר שיווקי לתוך הסלון – באותה מידה אל לכם לנהוג במרושל גם בזירה זו. זוהי הדרך הבדוקה לחסל יחסים בניגוד למטרתכם המקורית, כשרציתם לבנות אותם. כדאי לכם לשמוע לי בנקודה הזו – השיווק בFacebook הוא מיסודו שיווק שיחתי, שיווק המאופיין בתוכן, ערך ועניין. אך אם תבואו אל מעגל החברים שלכם בפוש מלא מבלי להתייחס במודע למפת האינטרסים שלכם, תקבלו ממש את התוצאה ההפוכה לזו שאליה התכוונתם !

לא מעלים באופן חוזר ונשנה את אותו המסר | כמו שאומרים, “עד כאן” . העיקרון של הרשת החברתית הוא להעביר ידע, ליצור קשרים, לשמר קשרים שנוצרו ולהעביר ערך – אל תטרטרו אותי כל היום עם מסר חוזר ונשנה רק משום שכך ציפיתם להגיע לתודעה בניוז פיד שלי – מובטח שאם תעשו זאת, במקרה הטוב תועברו לHide ובמקרה הגרוע יותר פשוט תחדלו מלהיות.

לא מזמינים לקבוצות – עמודי אוהדים ופורומים סגורים ללא בקשה מוקדמת | עוד מחלה של הרשת החברתית היא לנסות לדחוף לנו את הנוכחויות המיתוגיות ואת הפורומים בנושאים מנושאים שונים. אם אתם מעוניינים שאנשים יצטרפו אליכם, אם אתם רוצים שמעגל החברים שצברתם ימצא בכם עניין – צרו עניין. להזמין אותי חזור ושוב לעמודי אוהדים, פורומים וקבוצות שונות בנושאים הזויים – לא יועיל כהוא זה! תנו לנמען להחליט על ידי פעולות חכמות אם כדאי לו להיות שם – והאמינו לי שאם תעשו זאת חכם תרוויחו פי כמה !

לא מתייגים בתמונות המוניות | לא מתייגים מכל וכל אם הדבר הוא מחוץ לקונטקסט | כלי התיוג הוא כלי עוצמתי מאין כמותו, אבל, אני חוששת שראשי Facebook אט אט מבינים שאנחנו משתמשים בו לא נכון.מדובר על כלי בעל פוטנציאל אדיר ליצירת קישורים חכמים, חיבורים אשר מתיישבים היטב עם הקונטקסט – אמצעי מצויין לרקימת יחסים ולהעמקת הדו כיווניות והפרגון. זה כלי שדרכו אתם מספרים לאחרים שהם קשורים לתוכן מוגדר שיצרתם ולא הפוך. אל תנצלו אותו למטרות סרק, בבחינת abuse, אל תתייגו בחוסר טעם וללא קשר למתרחש. במלים אחרות, אין להתייחס אליו ככלי לדחיפת מסרים – אלא ככלי ערכי שנועד ליצירת קשרים וחיבורים חכמים !

לא מזמינים אנשים לחברות בעוד שסוגרים את הקיר שלנו בפניהם | זוכרים ? המיתחם מוגדר מלכתחילה כמייצג הרשת החברתית …אם אנחנו כאן ואנחנו מזמינים אחרים להיות חברים שלנו מן הסתם ניטיב לעשות אם נחשוב על נושא הדו כיווניות . אין טעם להזמין מישהו לחברות אם איננו מתכוונים שיראה אי פעם את מה שאנחנו חושבים. הרשת החברתית מתפקדת אחרת מתחנת רדיו – בשונה מגלי השידור החד כיווני, השידורים שלה הם דו צדדיים.

ניר חולי\Nir Huli שיווק בניו מדיה, עם נגיעות של רשתות חברתיות בטעמי אפרסק מוגז עדין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אהבתם? פרגנו לנו בLIKE

או כנסו לאתר שלנו להמשך התרשמות - לחצו כאן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ninja Monkey

מאת: Ninja Monkeyשיווק באינטרנט20/12/121151 צפיות
מדוע פוסטים מסוימים מקבלים תעדוף על פני אחרים? איך יכול להיות שבזמן האחרון אני חווה ירידה בכמויות הREACH? ועוד שאלות חשובות שמקבלות מענה..

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות30/05/121140 צפיות
איך למקסם את הפעילות האורגנית בפייסבוק? להגיע ליותר זוגות עיניים ובכך לעלות את סיכוי ההגבה לתכנים שלכם. מאמר ששווה קריאה!

מאת: Ninja Monkeyפרסום מקוון15/01/128175 צפיות
QR CODE - שיווק שונה ויצירתי נמצא לכם\ן ממש מתחת לאף, לא תתכופפו להרים??

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות24/11/111117 צפיות
לאלו מכם אשר לא לגמרי מכירים את הפיצ'ר ולאלו מכם הרוצים לפתוח דף מיקום לעסק שלהם - הפוסט הזה בשבילכם!

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111265 צפיות
אז בעוונכם, לפני שהכרתם את הפלטפורמה שהינה פייסבוק, הקמתם כמה דפים עסקיים, אספתם כאן ושם אוהדים וכעת אתם מבינים שעל מנת לבצע קידום נאות ולהעניק לדפים חיות אתם עושים עבודה כפולה, איך מייעלים זאת?

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111037 צפיות
תתפלאו לדעת כמה "שיופים" קטנים בדף העסקי שלכם עושים הבדל גדול אצל הגולשים\לקוחות פוטנציאליים

מאת: Ninja Monkeyרשתות חברתיות20/11/111054 צפיות
אם כבר אתם בעלי פרופיל עסקי ברשת החברתית החדשה, גוגל +, בואו תקראו איך ניתן למקסם את הפעילות שלכם

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica