חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק באינטרנט - פרסום באינדקס אתרים

מאת: אימפלהפרסום באינטרנט16/01/20121113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק באינטרנט

שיווק באתרי אינטרנט חברתיים בעלי סימניות מועדפים (אינדקס אתרים), מציינים למשתמש מיהם האתרים הטובים ובקטגוריות מתאימות - social bookmarking sites. (כגון Reddit, Digg, StumbleUpon).

שיווק באינטרנט, הגדלת התעבורה והתנועה של המשתמשים לאתר שלך דרך אתרים מסוג זה יעילה מאוד.

להלן מספר טיפים להגדלת התנועה מאתרי מועדפים חברתיים:

1.      שקול את הכותרת היטב

מאמר טוב עם כותרת דלה צפוי להיעלם באתר בדיוק כמו בבלוג. הכותרת זה הדבר הראשון שהגולשים רואים והיא משאירה את הרושם הראשוני.

קחו את הזמן וחישבו על כותרת דומיננטית, איכותית ומושכת קהל. (לדוגמא: כותרת מקורית היא "רווחים בשביל בלוגרים" – כותרת חדשה "ששת מאפייני ההכנסות של בלוגרים").

2.      כתיבת תיאור קצר ומשמעותי

גם אם הכותרת תהיה מעניינות ומושכת, כדי להשאיר את אותו הרושם על הגולש יש גם לכתוב תיאור קצר ומשמעותי של המאמר, שגם עליו להיות מסקרן. יש להימנע מכתיבת דברי שווא ושקר כדי למשוך את קהל היעד.

אין להתפתות ולרשום תיאורים ארוכים, שכן אין לגולשים זמן לקרא אותם. בנוסף, באתרים חברתיים מסוג זה, מספר המילים בתיאור מוגבל.

3.      כתוב פסקה ראשונה מעולה

לאחר כותרת מעניינת ותיאור מושקע, יש להמשיך ולעמוד בסטנדרט שהחלו בו, ולכתוב בקפידה ובמקצועיות את הפסקה הראשונה של המאמר. לאחר שקוראים את הפסקה הראשונה – והיא טובה – ממשיכים אוטומטית לשאר המאמר.

4.      כתיבת תוכן של אתרי אינדקס

באתרים מסוג זה צריך לשכנע גולשים רבים לבחור בך ולא המתחרים, לכן על התוכן להיות מעולה ומומלץ שיהיה גם תוכן שיווקי כדי שימשוך גולשים ויקדם במנועי החיפוש בו זמנית.

יתר על כן, אם התוכן לא יהיה מתאים, ולא יעמוד בתנאי הכתיבה והפרסום של אתר המועדפים (אינדקס האתרים), חשבון האתר יוסר לצמיתות.

5.      אפשרות דירוג האתר

במקום לנסות ולשכנע על איכות המאמר, תן לגולשים לדרג אותו בשבילך בעזרת הוספת כפתור הדירוג (בדרך כלל במספרים בין 1 ל-5 כאשר 5 מציין את האיכות הטובה ביותר) אם התוכן באמת טוב ומקצועי – אנשים אוהבים לדרג אותו ואף לפרסם אותו באתרים אחרים.

6.      פרסום בזמן הנכון

אם אתה רוצה לפרסם באינדקס אתרים, התזמון בעל משמעות גדולה. ברב האתרים נותנים לך להישאר כ24 שעות בדף הראשי של האתר, לכן פרסום בלילה או בחגים, כאשר אין הרבה משתמשים באינטרנט, זהו בזבוז זמן.

7.      התאמת קטגוריה מתאימה

מאמצי הפרסום באינדקס האתרים יכול להיכשל אם האתר לא מפורסם בקטרוגיה הנכונה. הגולשים לא ימצאו את מטרתם באתר שלך כיוון שחיפשו קטרוגיה שונה מהנושא בו הוא עוסק, והפרסום לא ישתלם.

8.      פרסום במספר אתרי אינדקס במקביל

פרסום באתר אחד תהיה סוג של התאבדות. יש לפרסם במספר אתרי אינדקס, למשוך את הגולשים מאתר לאתר, שיעזרו לדרג את האתר גבוה, והפרסום יהיה משמעותי יותר. יש למצוא את האתרים הפופולאריים והמוכרים ביותר, אנשי מקצוע בעלי ניסיון וחברות בניית אתרים המקדמות אתרים גם דרך אינדקס אתרים יכולים לעזור בבחירת האתרים ובניסוח המודעות.

9.      כתיבה באנגלית

השפה הבינלאומית המוכרת היא אנגלית. חברה ועסק הרוצים להתפתח ולגדול בעולם צריכים להעלות את כרטיס העסק של האתר באנגלית – ובמקרה שרב קהל היעד הראשוני של החברה דובר שפה אחרת, יש לכתוב בשפה המוכרת עם הצעה לתרגום באנגלית.

10.   אשר את העובדות

כדי להראות על אמינות החברה יש להוכיח את כל הנאמר בכתבה, בדוק שכל מידע שהינך מביא ממקורות שונים נכון ובכך הימנע מתגובות שליליות של הגולשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אימפלה מערכות בע"מ - חברת בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים, מיתוג אתרים ברשת ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אימפלה

מאת: אימפלהבניית אתרים25/12/11852 צפיות
העלאת סרטונים לאינטרנט הפכה לפופולארית במיוחד וההתעניינות בסרטונים רק הולכת וגוברת. יש המנצלים את המצב ומקימים אתרי וידאו להעלאת סרטים וסרטוני וידאו.

מאת: אימפלהבניית אתרים15/12/11768 צפיות
אנשים בונים אתר באינטרנט כדי לשווק את עצמם, להתפרסם ולהתקדם ברחבי הרשת, להשיג לקוחות חדשים ולהיחשב כחברה חדישה ומודרנית. כל כך הרבה אנשים – כל כך הרבה אתרים – כיצד ניתן לבלוט מעל כולם ולבנות אתר אינטרנט מצליח באמת?

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica