חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים באינטרנט

מאת: אימפלהבניית אתרים15/12/2011769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים באינטרנט

אנשים בונים אתר באינטרנט כדי לשווק את עצמם, להתפרסם ולהתקדם ברחבי הרשת, להשיג לקוחות חדשים ולהיחשב כחברה חדישה ומודרנית. כל כך הרבה אנשים – כל כך הרבה אתרים – כיצד ניתן לבלוט מעל כולם ולבנות אתר אינטרנט מצליח באמת?

כיצד לבנות אתר אינטרנט?

בשלב הראשון יש לתכנן את בניית האתר ועיצובו. יש להתייחס למטרות האתר, קהל היעד שלשמו הוקם, מי ינהל את האתר, חלוקת תפקידים בין העובדים, זמני בניית האתר ותכנון תוכנית לקידום האתר בעתיד.

פנייה לחברת בניית אתרים היא השלב הבא. ישנן הרבה חברות המציעות שירות בניית אתרים אך לא כולם ישיגו תוצאות מרביות בבנייתו.

חברה גדולה ובעלת מוניטין רב נחשבת להצעה הטובה ביותר בשוק – אומנם יש להתחשב בעובדה שחברה קטנה תשקיע יותר על מנת להתקדם ולהתפרסם, השירות שתתן יהיה אישי וזמין יותר כיוון שאין לה את אותו עומס של החברה הגדולה.

ותק האתר הוא גם אחד מהמאפיינים המשווים בין חברות שונות, גם כאן יש יתרון וחסרון: חברה עם ניסיון גדול תוכל להימנע מהרבה בעיות טכניות בהקמת האתר, אך מצד אחד, חברה עם ותק גדול שעדיין לא מפורסמת ובעלת מוניטין גדול מדליקה מנורה אדומה – אם היא בעלת ניסיון אך עדיין לא מצליחה, כנראה שעבודתה לא איכותית כל כך.

יש להשוות בין חבילות מגוונות המוצעות בחברות שונות, המחיר, התלות בחברה ותאריך היעד הסופי של בניית האתר משפיעים בבחירת. יש לבדוק ביסודיות מהם התנאים שאתם חותמים עליהם בתחילת העבודה כדי לא להיות מופתעים לרעה בעתיד.

בניית אתר תקני:

ישנם הרבה דפדפנים באינטרנט – ביניהם גוגל כרום, אקספלורר ופייר-פוקס. המטרה של בניית אתר אינטרנט היא להופיע בכל הדפדפים. לשם כך הוקם ארגון בינלאומי שקבע תקנות משותפות שהאתר נדרש לעמוד בהן כדי שיופיע בכל הדפדפים – ארגון ה World Wide Web. (המוכר כWWW בתחילת כתובת URL).

עמידה בתקנות מאפשרת גם לאנשים בעלי מוגבלויות לגלוש באתר האינטרנט, וכך להרחיב את מעגל הלקוחות.

יתרון נוסף בבניית אתר תקני הוא שמנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים תקניים להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות וכך קידום האתר יהיה מהיר יותר.

אתר לא תקני יכול לגלות בעתיד שאינו מופיע בשום דפדפן כיוון שהדפדפנים השתדרגו והאתר כבר לא נקרא על ידם.

הוצאות בבניית אתר אינטרנט:

הוצאות כספיות תמיד מדאיגים כאשר רוצים להתפרסם ולהתפתח. בניית אתר מתמחרת בעלויות שונות. חלק מהפרמטרים המשתנים הם:

אתר סטטי או אתר דינמי: בחירת סוג האתר המתאים לעסק, כל אתר בעלות שונה כי כל אתר נבנה אחרת- אתר סטטי הינו פשוט עם מבנה בסיסי לעומת אתר דימני הנבנה ומעוצב אישית ע"י חברת בניית אתרים, האתר מורכב וגדול יותר, זקוק למערכות ניהול ואבטחה (אם צריך) מיוחדות ולכן עלותו גדולה יותר, אך האתר מקצועי יותר.

הוצאה נוספת וחשובה הינה בפרסום האתר ברחבי הרשת, עיצוב באנרים, קישורים חיצוניים ועוד.

יש לשכור מומחים ומקצוענים שיעצבו את האתר כדי שימשוך גולשים. גם עיצוב התמונות וסרטוני הוידיאו חשובים – שהרזולוציה תהיה איכותית ומיקומם באתר יהיה מחושב ויעיל.

באתרים מסחריים נדרשת מערכת אבטחה חזקה. החזקת מערכת זו היא בעלות כספית חודשית/שנתית אך היא חשובה ביותר כדי שלקוחות יסמכו על האתר ויזינו את הפרטים האישיים ומספרי אשראי באתר.

בניית אתר אינטרנט היא השקעה לטווח הארוך. למרות ההוצאות הכרוכות בעיצוב ובנית אתר מקצועי יש לזכור שאתר זה יניב יותר רווחים מאתר פשוט. ניתן לפנות לחברת בניית האתרים אימפלה ולקבל עכשיו הצעת מחיר לאתר מקצועי ומוצלח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אימפלה מערכות בע"מ - חברת בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים, מיתוג אתרים ברשת ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אימפלה

מאת: אימפלהפרסום באינטרנט16/01/121116 צפיות
שיווק באינטרנט, הגדלת התעבורה והתנועה של המשתמשים לאתר שלך דרך אתרים מסוג זה יעילה מאוד. להלן מספר טיפים להגדלת התנועה מאתרי מועדפים חברתיים:

מאת: אימפלהבניית אתרים25/12/11854 צפיות
העלאת סרטונים לאינטרנט הפכה לפופולארית במיוחד וההתעניינות בסרטונים רק הולכת וגוברת. יש המנצלים את המצב ומקימים אתרי וידאו להעלאת סרטים וסרטוני וידאו.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213620 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194084 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172719 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica