חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר וידיאו

מאת: אימפלהבניית אתרים25/12/2011852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתר וידאו

העלאת סרטונים לאינטרנט הפכה לפופולארית במיוחד וההתעניינות בסרטונים רק הולכת וגוברת. יש המנצלים את המצב ומקימים אתרי וידאו להעלאת סרטים וסרטוני וידאו.

בניית אתר וידאו מאפשרת לכל אדם להעלות סרטונים מהמחשב האישי לאתר, לכתוב תיאור המצורף לסרטון להגיב מתחת לכל סרטון שלו ושל גולשים אחרים.

לשם העלאת סרטונים מהירה ואיכותית על האתר להיות בעל ממשק העלאת סרטונים טוב - וידאו סטרימינג (Video streaming) או ממשקי פלאש (Flash – Progressive Download):

·         כאשר ממשק סטרימינג מתפקד במהירות וביעילות גם כשישנן תוכנות נוספות עובדות בו זמנית במחשב, לעומת ממשק הפלאש שנטען באיטיות כאשר ישנו עומס. נוסף, הסטרימינג מאפשר להתחיל את הסרטון מכל נקודה שהיא מאשר הממשקים האחרים הדורשים צפייה בסרט מתחילתו, וגם בעזרת סטרימינג ניתן לצפות בשידורים ישירים.

·         הורדות לא חוקיות – ממשק הסטרימינג מאפשר להוריד את הסרטון ולצפות בו בנגני המדיה – אך לא מאפשר לשמור את הסרטון במחשב, לעומת שאר הממשקים, בהם ניתן לשמור את הסרטון ולהשתמש בו אח"כ לצרכים אישיים.

·         יתרון נוסף ומשמעותי של שירותי הסטרימינג הוא שהממשק עוקב אחר הצופים ודולה מהם נתוני צפייה –מספר הצופים, באיזה נקודה בסרט צפו הכי הרבה, ובאיזה שלב הופסקה הצפייה.

בניית אתרים של סרטים וסרטוני וידאו מצריכה פתיחת חשבון של כל משתמש. כדי למשוך משתמשים רבים יש להסביר במדויק כיצד לפתוח חשבון בלי להזין פרטים רבים הגורמים לפקפוק הגולש באבטחת החברה. מומלץ גם לפרסם את הסרטון המועלה באתרי הרשתות החברתיות כאשר שם חברי המשתמשים רואים את האתר בו הועלה הסרט ובכך האתר משווק.

דירוג הסרטונים – בנוסף לתגובות הצופים, ניתן לכל צופה פעם אחת לדרג את הסרטון מבחינת תוכן, התעניינות ומקוריות. דירוג הסרטונים יכול ליצור תחרותיות בין משתמשי האתר, תחרות זו תגרום להעלאת סרטונים נוספים וחיבור חברים ומשפחה נוספים כדי שידגרו את האתר בציון הגבוה ביותר – וכתוצאה מכך להרוויח לקוחות חדשים באתר.

סרטוני וידיאו ככלי שיווק – שיווק באינטרנט דרך סרטונים התפתח מאוד, רבים מהמשווקים והמפרסמים מעלים את הפרסומות לאינטרנט כדי לאפשר גם לגולשים שלא צפו בפרסומת בטלוויזיה לצפות בה ברשת. סרטון בעל תסריט מושקע, מקורי ומעניין ימשוך קהל ופרסום רב, מהיר ובחינם.

שירות לקוחות – דרך מעניינת ופשוטה כדי להסביר פעולות באתרי אינטרנט היא להסביר אותם כמצגת-סרטון באתרי וידאו. הסרטון צריך להיות ברור, עדיף עם כתוביות להבנת הדיבור ברקע של המסביר. בסרטון יופיעו דפי האינטרנט המקוריים וחצי הסברה לכל פעולה. רצוי לעדכן סרטונים אלה עם עדכון עיצוב האתר, אחרת ההסברים לא יהיו תואמים למראה האתר ולא רלוונטיים לגולש.

קישורים חיצוניים – כדי לפרסם את אתר הוידיאו יש לקדם אותו במנועי החיפוש ממש כמו כל אתר אחר, ע"י מילות קישור מתאימות ותכנים קשורים ומעודכנים תמידית, והכי חשוב הוא הפצת קישורים לסרטונם שונים ברחבי הרשת וברשתות החברתיות בעיקר.

מידע נוסף באתר אימפלה - http://www.impala.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אימפלה מערכות בע"מ - חברת בניית אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים, מיתוג אתרים ברשת ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אימפלה

מאת: אימפלהפרסום באינטרנט16/01/121114 צפיות
שיווק באינטרנט, הגדלת התעבורה והתנועה של המשתמשים לאתר שלך דרך אתרים מסוג זה יעילה מאוד. להלן מספר טיפים להגדלת התנועה מאתרי מועדפים חברתיים:

מאת: אימפלהבניית אתרים15/12/11768 צפיות
אנשים בונים אתר באינטרנט כדי לשווק את עצמם, להתפרסם ולהתקדם ברחבי הרשת, להשיג לקוחות חדשים ולהיחשב כחברה חדישה ומודרנית. כל כך הרבה אנשים – כל כך הרבה אתרים – כיצד ניתן לבלוט מעל כולם ולבנות אתר אינטרנט מצליח באמת?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica