חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים אורטופדים להשגת יציבה נכונה

ימי עבודה מאומצים גוררים תחושת כאב במפרקים בכלל, ובכפות הרגלים בפרט, שמהם סובלים לא מעט אנשים.

שימוש בעזרים שונים, כמו גם אביזרים אורטופדים, דוגמת גרביים אלסטיות, חגורות גב, יכולים להחזיר את תחושת הבריאות והרעננות ולנטרל את הכאבים, שיכולים להיות חזקים מאוד ובלתי נסבלים.גם חגורות בטן מקלות על הכאב.

אם כך, המסקנה היא שיציבה נכונה, הינה מתכון לתחושת הרעננות והחזרת הדינמיות לחיינו בשגרה היומיומית, חגורות גב למשל יועילו, הדבר שמשפיע ביותר על התחושות הללו, אליו יש להפנות את מרב תשומת הלב על מנת למצוא פיתרונות, להפנות מבט אל שתי כפות רגלינו המהוות כחיץ בין מסת הגוף לקרקע.

חגורות בטן שמותאמים במיוחד למטרה זו. יש לבחון את הסיבות לכאבים והרגשת חוסר הנוחות אותם אנו חשים במהלך היממה, הן בשעות העבודה והן בשעות המנוחה, דרך כפות הרגליים, קיימים אביזרים אורטופדיים שמשפרים את ההרגשה.

יש להפנות את האשמה לכוח שגם מחזיק אותנו מחוברים לקרקע, כוח הכבידה. ולהיעזר בשלל עזרים דוגמת גרביים אלסטיות. עד מהרה נגלה שקיים קשר נסיבתי בין המחושים שנוצרים בשל העומס על כפות הרגלים לבין כוח פיזיקאלי המוכר בשם כח הכבידה. מסת הגוף, החל מחוליות הצוואר דרך עצם הזנב ועד עצמות האגן והברכיים וכלה בקרסוליים - כל המפרקים כמכלול מתאגדים לעמוד השדרה ומעמיסים את משקל הגוף לאותן שתי כפות רגליים.

כדי למנוע מצב של קריסה או פלטפוס ותופעות שכיחות אחרות גרביים אלסטיות יעזרו, עלינו לתמוך בצורה ראויה בעמוד השדרה, מנגד לספק חגורות גב, למסת גוף, לאזן ולתמוך בצורה ראויה בעמוד השדרה בעזרת אביזרים אורטופדים. באזור בגוף שנזקק לתמיכה בין אם מדובר בחלקי הגב הקדמיים או האחוריים, כמו חגורות בטן.

מלבד השימוש במדרסים יש לעשות שימוש בשלל אביזרים אורטופדים שונים. לכל חלק בגוף אביזר אורטופדי גרביים אלסטיות. חלקים אחרים בגוף שמהם סובלים מכאבים הם הגב, להם יש חגורות גב. חלקים נוספים שמהם סובלים מבעיות הם אזור הבטן, לבעיות אלו משתמשים בעזרי דוגמת חגורות בטן.

אחד הפתרונות המהירים והנגישים הוא התאמת מדרסים. מדרסים בהתאמה אישית, הינם כלי רפואי המעניק את התמיכה הראויה ומאפשר תיקון במידת הצורך ליציבה נכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי כהן

מאת: אורי כהןמתכונים ואוכל - כללי01/10/141170 צפיות
כשתמר פלג, שף קונדיטורית המתמחה באפייה ללא גלוטן ובעלת העסק 'המאפים של תמר', הבינה כי אפייה ללא גלוטן בריאה ומזינה את גופנו באנרגיות והרגשה טובה לאורך כל היום, היא החליטה להביא את הבשורה לכולם. היא למדה והתמחתה בנושא, אפתה ימים ולילות, טעמה ושיפרה, יצרה תערובות קמחים ייחודיים ורק אז התחילה במלאכה. כיום, אופה תמר במקצועיות והרבה אהבה למאות משפחות, מוצרים בריאים, מזינים וטעימים. תמר הוכיחה כי מאפים ללא גלוטן יכולים להיות גם טעימים. היכנסו לאתר של תמר ותיהנו גם אתם.

מאת: אורי כהןהפרעות קשב וריכוז01/09/142959 צפיות
ככל שהעולם הולך ומתקדם כך התחום האבחוני והטיפולי בכל עניין שהוא הולך ומתפתח. פעם, ילד שהיה מתקשה בלימודים היה מיד מתויג כילד בעייתי, כזה שהמורים לא רוצים להשקיע בו ובהתאם גם ההורים היו מתייאשים וחושבים ש"לא ייצא ממנו כלום" אך היום מבינים כבר שלכל ילד יש את הסיבות שלו לקשיים ובחלק גדול מהמקרים ניתן לעזור ואפילו לפתור את הבעיה. על ידי אבחון לקויות למידה ניתן לעלות על הבעיה ולסייע לתלמיד להדביק את חומר הלימוד עם שאר בני כיתתו וכך לתרום להעלאת הביטחון העצמי שלו.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143530 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141361 צפיות
אבחון TOVA הוא בדיקה ממוחשבת להערכה נוירולוגית שבודקת תפקודי קשב ממושך. האותיות t.o.v.a מייצגות את ראשי התיבות Test of Variables of Attention שמשמעותן מבחן ליכולות משתנות של תשומת לב. למרות השם המלחיץ והמילה הפרעה שהוצמדה לבעיות קשב וריכוז סה"כ מדובר במשחק מחשב פשוט שמציג לילד גירויים חזותיים ומודד את התגובות שלו אליהם

מאת: אורי כהןחינוך ולימודים - כללי30/07/141179 צפיות
הגדרת לקות למידה היא קושי ברכישת מיומנויות למידה בסיסיות כתוצאה מהפרעה נוירו התפתחותית כלשהי, אשר מונעת מהאדם למצות את פוטנציאל היכולות שלו בתחום מסוים. ההנחה הרווחת היא שהפרעות מוחיות הן שגורמות להיווצרותן של לקויות הלמידה ומכאן נגזרים גם אופי אבחון לקויות למידה ואופי הטיפול בהן. במסגרת אבחון לקויות למידה נבדקות יכולות קוגניטיביות שונות ותפקודים שונים הנדרשים לקיום תהליכי למידה. חשוב לציין שלקויות למידה הן רבות ומגוונות ושונות מאדם לאדם ולכן הטיפול יתחיל באבחון נקודתי של לקות הלמידה אצל האדם וב

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144168 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144152 צפיות
אבחון ליקויי למידה שונה מהאבחונים הפסיכולוגיים בכך שהוא מתמקד בליקויי למידה מנקודת מבט נוירולוגית. אבחון TOVA שונה מאבחונים אחרים בכך שהוא מבוצע פעמיים על גבי המחשב, בפעם הראשונה ללא השפעת תרופות ובפעם השנייה לאחר נטילת תרופה שאמורה לסייע בשיפור יכולת הריכוז. בעוד אבחון הליקויים יורכב ממערך בדיקות על סמך פגישה מקדימה עם יועץ אבחונים, אבחון פסיכודידקטי שלפעמים ייכלל במסגרת מערך אבחון ליקויי הלמידה יעסוק בעיקר בגורמים סביבתיים המשפיעים על מצבו הנפשי של הנבחן.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212857 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201432 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181332 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181363 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171463 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172607 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171753 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica