חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות זהב לאירוסין, עם יהלום?

כאשר גבר מציע נישואין לאישה זה יום מיוחד, יום בו הם מתחייבים זה לזו לשזור את חייהם זה בשל זו תוך יצירת דור ההמשך ושולת משתחתית חדשה. ברגע הצעת הנישואין יורד הגבר על ברכיו, ושואל את אהובת ליבו "התינשאי לי?"

הצורה והדרך של אותו גבר כיצד לעשות את כל הטקס הזה של הצעת נישואין משפיע רבות על הקשר בין בני הזוג ועל יחסה של האישה אל הגבר בהסכמתה או שלילתה לבקשתו. הרקע להצעת הנישואין משפיע רבות וכולל את האווירה, השעות שקדמו להצעה, צורת ההצעה, המילים בהם משתמש הגבר והטבעת אותה הוא מציע לכלתו העתידית, טבעות נישואין יש ממגוון רחב של חומרים, צורות וצבעים אז במה נדע לבחור?

טבעות זהב וזהב לבן מה באופנה?

הצעת נישואין נעשית על ידי טבעת אותה בוחר הגבר מראש והיא משמשת אותו לשכנוע וקניית דעתה של בת הזוג. כאשר בוחרים טבעת אירוסין נהוג לבחור טבעות זהב בעיקר וישנו "ויכוח" האם לרכוש טבעות זהב או זהב לבן. רק נציין כי הזהב הרגיל כמו שאנו מכירים אותו הוא פופולארי ואופנתי יותר וכן מחירי זהב לבן ומחירי זהב רגיל אינם שונים במיוחד וההבדל אינו משמעותי.

עיטורים מיוחדים

תוספות לטבעות הזהב הן מוצר נרכש במיוחד ונמכרים מכל טוב החל ממכירת ברזל מפורזל בצורות מדהימות ועד למכירת יהלומים ואבני חן מיוחדות. צירוף של עיטורים, פרזולים ואבנים מיוחדות מוסיף מאוד לטבעות האירוסין, ובכלל לכל טבעת, וקנה לה ערך מוסף וייחודיות בדרך הבטוחה יותר לתשובת ה-"כן!".

מחירי השוק

מחיר הזהב ומחירי יהלומים הם ללא ספק גורם משפיע במיוחד על שוק מכירת זהב ומכירת יהלומים. גברים רבים נוטים לוותר על יהלומים ועיטורים מיוחדים בעיקר לאור מחירי זהב גבוהים שאינם מאפשרים הוצאות רבות נוספות על עיטורים ואבני חן מיוחדות שכן המחירים יכולים להגיע לאלפי שקלים לכל טבעת. העיטורים ואבני החן אומנם מוסיפים רבות למראה הטבעת ולייחודיות שלה אך מעלים את המחיר בו ישנם גברים רבים שאינם יכולים לעמוד.

טבעות מוכנות מראש והזמנה עצמית

מגוון רחב של חנויות תכשיטים מציעות מגוון עצום של טבעות אירוסין ונישואין בגדלים וצורות כל כך מגוונים עד שלא נוכל למצוא 2 טבעות דומות בכל החנות. החתן מגיע ובוחר את הטבעת האהובה עליו ביותר איתה יציע לאשת חלומותיו נישואין. בנוסף לכך קיים שירות רציני לא פחות המציע הכנה של טבעות אירוסין על פי דרישה. העלות של שירות זה משתנה בהתאם למחירי יהלומים ולמחירי זהב.

טבעות אירוסין הן ללא ספק אחד התכשיטים היקרים והנחוצים ביותר שקונה אדם ממוצע בחייו אך היא הולכת איתו לכל אורך חייו ומקנה לו זיכרונות נעימים במיוחד. האישה יכולה להתגאות בגבר המקסים שלה והגבר יכול להיות רגוע שכן תשובת ה"כן!" קרובה מתמיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דינאי

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131159 צפיות
לאור החידושים הרבים שחודרים לעולם הטכנולוגי המודרני שלנו, ולאור החידושים שבדרך, הגיע הזמן שמישהו כאן ירים את הכפפה ויביא את היתרונות הרבים האלה אל המרחב הישראלי.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131032 צפיות
עוד מעט אתם חוגגים בר מצווה או בת מצווה ומתלבטים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שאפשר. מחפשים דרך להפיק מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת ומוצלחת במיוחד, ומחפשים דרך קלה ונעימה של השכרת ציוד לבר מצווה שתאפשר לכם להפיק ממנו את המיטב בכמה שפחות מאמץ.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131141 צפיות
בלי שנרגיש, ואפילו בלי שרבים יודעים, המוצרים האינטראקטיביים כבר כאן. מדובר בפיתוח טכלוגי שתופס תאוצה ונכנס לכל תחומי החיים שלנו. המושג אינטראקציה בעולם הטכנולוגי המודרני פירושו מערכת יחסים בין האדם למחשב, לתוכנה ולטכנולוגיה.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131063 צפיות
חיישני תנועה הם הדבר הבא בתחום הטכנולוגייה האינטראקטיבית והם כבר כאן. כמו בשיר של מאיר אריאל: "הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן" הם מנחשים אותנו ומגיבים לתנועותינו

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/121226 צפיות
הזהב והיהלומים בעולם נהנים משווקים רבים אשר סוחרים בחומרים אלו באופן יום יומי. סוחרי זהב ויהלומים רבים צצים בכל העולם ונהנים מקניית זהב ויהלומים במחירים נמוכים ומכירת זהב ויהלומים במחירים גבוהים יותר

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/121054 צפיות
מתחילים להתעניין במסחר בזהב? יש לכם סיבה טובה לכך, בדומה לתחומי מסחר אחרים כמו מסחר במניות, קניית אגרות חוב, מסחר במט"ח ועיסוק בנדל"ן – גם קניית זהב יכולה להתברר ככזו שלה תשואה כספית גבוהה ביותר שיכולה להעשיר בין רגע אדם שיש לו מעט מה להשקיע

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/12982 צפיות
כניסה לתחום מכירת זהב היא בהחלט פעולה הגיונית וכדאית דווקא בגלל העלייה במחיר גרם זהב בשנים האחרונות אשר מוסיפה לעלות

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205042 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205003 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182377 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161973 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161893 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152690 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151973 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica