חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תקציב יחסי הציבור של חברת דגת הארץ למשרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

מאת: רונן הללייעוץ עסקי22/01/20121026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
משרד יחסי ציבור רונן הלל נבחר לנהל את הפעילות התקשורתית של חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי.

בימים אלה השלימה חברת דגת הארץ מיתוג מחדש והיא שכרה את שירותי הייעוץ והתקשורת של משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור כדי להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית.
כיום, צריכת הדגים השנתית בארץ עומדת על כ-20,000 טון דגים טריים וכמות משולשת של כ-60,000 דגים קפואים המיובאים מחו"ל.

לדברי שי אגוזי, מנהל השיווק של חברת דגת הארץ: "הקונספט שפיתחנו בדגת הארץ בא לענות על חסמים צרכניים בשוק הדגים הטריים. עבור רוב הישראלים, דג טרי הוא מוצר עם זמינות ונגישות נמוכה – אפשר לרכוש אותו רק בחנויות דגים מתמחות או בשווקים, בשעות ובימים מצומצמים. נוסף על כך ישנה בעיית מהימנות אצל הצרכנים בכל הקשור לטריות ולמקור של הדג. פילה דג ישראלי טרי זמין בכל יום ושעה ברשתות השיווק, ההכנה קלה ומהירה ולא נדרש ידע קולינארי מקדים כדי ליהנות מנתח טרי וטעים של דג"

לדברי רונן הלל: "חברת דגת הארץ זיהתה באמצעות מחקרי שוק שערכה את החסמים שבקניית דגים טריים ברשתות השיווק והצליחה לפתח קוסנפט חדש של דגים טריים המוצעים במגשית אטומה, במשקל 400 גרם. מגשית זו שומרת על טריות הדג ועל איכות המוצר ומהווה הזדמנות לקהל הרחב לחזור ולאכול דגים טריים ובריאים אותם ניתן לרכוש ברשתות המובילות".

שי אגוזי הוסיף ואמר כי: "צריכת דגים טריים בישראל אינה מפותחת ונמוכה בהשוואה למערב אירופה וארה"ב, כשהסיבות העיקריות לכך הן חוסר זמינות של דגים טריים ברשתות המזון הגדולות, חוסר נגישות למקורות של דגים טריים, וחשש של הצרכנים לגבי מהימנותם של מקורות הדג וטריותו. כיום כ-70% מהמזון שנמכר בארץ נרכש ברשתות הגדולות והמאורגנות (שופרסל, מגה, חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ואחרים) בעוד שרק 2-3 אחוזים מהדגים הטריים נמכרים ברשתות אלו והשאר נמכרים בשווקים ובחנויות דגים מתמחות. אנו, בחברת דגת הארץ, בחרנו כמטרה להעלות את המודעות לערכים הבריאים של הדג הישראלי הטרי יחד עם היתרונות המעשיים שיש לדג טרי מפולט מוכן להכנה ביתית".

אודות דגת הארץ
דגת הארץ החלה לפעול באוגוסט 2008 והיא בבעלות קבוצות מגדלי הדגים המובילות בישראל, אשר שמו להן למטרה לפתח את שוק הדגים הטריים בארץ התמקדות בפיתוח מוצרים בעלי ערכים מוספים בנושאי איכות ובריאות, כשרות, פיקוח וטרינרי הדוק על כל שלבי הגידול,
מוצרי החברה כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

לאתר דגת הארץ: www.d-h.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142459 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141493 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141905 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131163 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222238 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22900 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica