חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופטימיזציה למנועי חיפוש

מאת: יובל שגיאבניית אתרים23/01/2012855 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט במנועי חיפוש באמצעים טבעיים ללא תשלום בדרך כלל. זהו תהליך בשלבי קידום אתרים התהליך נחשב אורגני ובאמצעים כגון אלגוריתמים מותאמים לתוצאות החיפוש ככל שהם בדירוג גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש.

המשמעות הינה שהאתר מופיע בתדירות גבוהה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. תהליך זה רבות קרוי פיתוח אתרים.

מנוע החיפוש מתייחס לSEOגם כדי לכוון סוגים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי, חיפוש וידאו, חיפוש אקדמיים וחיפוש חדשות ספציפיים לתעשייה.
כמו אסטרטגיית שיווק באינטרנט, SEO רואה איך מנועי החיפוש עובדים ומה שאנשים מחפשים, בנוסף, את מונחי החיפוש בפועל המוקלדים לתוך מנועי החיפוש. מנועי החיפוש המועדפים על ידי קהל היעד שלהם, ושם תיבנה התחרות האמיתית לכל ביטוי חיפוש בעת ביצוע קידום אתרים.

אופטימיזציה של אתר אינטרנט עשויה להיות כרוכה בעריכת התוכן של האתר ו-HTML הקשורים לקידוד האתר כבר בשלבי פיתוח אתר האינטרנט. הדבר הנוסף, להגדיל את הרלוונטיות של האתר במילות מפתח ספציפיות וכדי להסיר חסמים לפעילות האינדקס של מנוע החיפוש וזה יבוצע בעיקר ובפשטות ע"י הגדלת מספר הקישורים הנכנסים, או קישורים יוצאים מה שמעיד על פופולריות האתר בעיני מנוע החיפוש ועל איכות הקישורים כ"המלצות" על האתר.
ראשי תיבות של "SEO" הם אופטימיזציה במנועי חיפוש, מונח שאומץ על ידי תעשייה של יועצים אשר כיוונו לבצע אופטימיזציה של פרויקטים מטעם הלקוחות, ועל ידי עובדים לבצע שירותי קידום אתרים in-house למנועי חיפוש ספציפיים מהמובילים כגון גוגל, יאהו ובינג.

רבים ממקדמי האתרים היום הינם פרילנסרים ועשויים להציע שירותי קידום וSEO כשירות עצמאי או כחלק ממסע שיווק רחב יותר. בגלל ש SEO אפקטיבי עשוי לדרוש שינויים בקוד מקור, כחלק מהאופטימיזציה של האתר, שלעיתים תכופות נדרש עדכון על מנת להתאים את נקודת ההתחלה של האתר לקראת תהליך הקידום למצב אופטימלי, ה-HTML של האתר ותוכן האתר יהוו חלק מטקטיקותSEOשיוכנסו לתכני האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יובל,

פיתוח, עיצוב וקידום אתרים.

מג'נטו, ג'ומלה, וורדפרס וPHP

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל שגיא

מאת: יובל שגיאקידום אתרים08/02/12959 צפיות
ישנם בהחלט מצבים בהם אנחנו רוצים שחלק מתכני האתר לא יופיעו במנוע החיפוש, לעיתים אנו מעוניינים שעמוד הלוגאין של אתר האינטרנט שלנו לא יוצג לראווה בגוגל, או שתוכן מסוים, אחר, לא יאונדקס מסיבות כאלו ואחרות.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים08/02/121169 צפיות
אנחנו יודעים לומר כמעט בוודאות כי אין כמעט גולש באינטרנט שלא מכיר את הפורמט של הקבצים PDF. מסמכי PDF כל כך נפוצים עד שאין כמעט אתר, חוברת מידע ותוכן כזה או אחר ובמיוחד אתרי אינטרנט של חברות גדולות. פיתוח אתר מתבסס על יכולת לשים דגשים גם על פורמטים שיוכלו להיות מוצגים באתר לפי נוחות המשתמש, ללא הגבלה לפורמט אחד או אחר.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים04/02/12911 צפיות
הדבר הטוב ביותר לגבי בניית אתרי אינטרנט הינה העובדה שכל אחד עם כל רעיון, יכול להקים אתר אינטרנט כמעט בחינם ובעצמו. בניית אתר אינטרנט פשוט, עלותו כ-4 שקלים ליום כשהאתר פעיל. כלומר, קיימים מיליונים של רעיונות חדשניים ברחבי האינטרנט שפעילים בכל רגע נתון. אתרי האינטרנט פונים לקהלי היעד שלהם ברחבי העולם בנפחים וכמויות עצומים. ..

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12937 צפיות
כדאי מאוד לקחת בחשבון הקמת דף נחיתה או להשקיע בשדרוג דף נחיתה קיים על פני הבאת טראפיק נוסף לאתר, שאינו מועיל כלל. תנו את הדעת בעמוד נחיתה מעולה שיוכל להפיק יחסי המרה מעולים בהתאם. תנו עדיפות גבוהה לחוויית המשתמש...

מאת: יובל שגיאקידום אתרים04/02/12968 צפיות
אם הגעתם עד לכאן כדי לקרוא את המאמר הזה, אתם מבינים שאתם ראויים גם כן להגיע לתוצאות החיפוש הרלוונטיות לכם ולהופיע בהתאם ראשונים בגוגל. יותר מכך, אם הגעתם לקרוא את המאמר הזה, אתם רוצים מאוד להיות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל...

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/12863 צפיות
בעשור בו אנו מתכבדים לקחת חלק משמעותי, בו המחשוב והטכנולוגיה גוברים על כל תחום אחר ברייטינג העולמי – סביבתי או אישי - האינטרנט הינו בסיס מידע עיקרי, משמעותי ומשפיע ביותר בכל דקה ודקה מחיינו. רשת האינטרנט הופכת זמינה יותר עבורנו, אפשר לומר כמעט בכל תחום. פיתוח אתרי אינטרנט מהווה דלת לעולם עיסקי ופרטי מאוחד.

מאת: יובל שגיאבניית אתרים31/01/121062 צפיות
טרקום מציעה ללקוחותיה מגוון חבילות שירותים המותאמים לצרכי הלקוח הפרטי, אופי העסק או הארגון. מי לא מעוניין בחשיפה של העסק שלו באינטרנט? חשיפה היא הדבר החשוב ביותר לעסק, מאחר והיא ברמה כזו או אחרת, מה שמביא לקוחות בעידן המדיה לעסק. לכן, חשוב מאוד לבצע פיתוח אתר אינטרנט בצורה מיטבית, ליצור חווית משתמש נעימה ולגרום לאתר למכור. מומלץ לבחון מה עושים האחרים באותו התחום ולהיות עם היד על הדופק. בעידן שלנו זה פשוט מאוד: מחפשים בגוגל. יחד עם זאת, נציע כאן רק לקבל השראה ואז לבצע פיתוח אתר תדמיתי אישי ומקורי

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213623 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172289 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica