חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת צ'ק פוינט והסמכותיה המקצועיות

תחום אבטחת המידע הוא תחום טכני פופולארי, שהדרישה אליו רק הולכת ומתעצמת במשך הזמן. לא אחת אנו שומעים ברדיו או קוראים בעיתונים על ניסיונות חדירת האקרים למחשבים של חברות או מוסדות, במטרה להשיג מידע רגיש. אנשי אבטחת המידע הם אנשי המקצוע הממונים על מניעת חדירת גורמים עוינים לארגון. יותר מכל חברה אחרת בעולם, מזוהה חברת צ'ק פוינט הישראלית עם נושא אבטחת המידע. החברה נוסדה בשנת 1993 בישראל, על ידי שלושה שותפים. חברת צ'ק פוינט מונה כיום מעל 2000 עובדים. החברה מפתחת אמצעי תוכנה וחומרה שתכליתן אבטחת מידע, כולל מוצרים לאבטחת רשתות, אבטחת נתונים ומערכות ניהול אבטחת מידע. לחברת צ'ק פוינט יש מרכזי פיתוח בישראל, ארצות הברית, שוודיה וביילרוס.

לחברת צ'ק פוינט מגוון רחב של מוצרים טכנולוגיים מתקדמים, שהידוע שבהם הוא חומת האש (Firewall), היינו- תוכנה המגנה על חדירה של האקרים לרשת תקשורת ספציפית. כל מי שסיים קורס CCSA או קורס CCSE מכיר היטב מוצרים אלו. מוצרים אחרים של החברה כוללים גם תוכנות אנטי וירוס, מוצרים למניעת דליפת מידע מארגונים, תוכנות להגנה על מסמכים, מוצרים ליצירת גישה מאובטחת של טלפונים סלולאריים לרשת הארגונית, רשתות וירטואליות מאובטחות ועוד.

לצ'ק פוינט יש מוניטין מעולה והיא מינפה מוניטין זה, כדי לבחון ולהסמיך אנשי מקצוע בתחום אבטחת המידע.

כל איש אבטחת מידע מתחיל את המסלול בלימודי קורס CCSA. קורס זה, שיש רבים הפונים אליו לאחר סיום קורס טכנאי מחשבים ולימודי קורס CCNA, הנו הקורס הבסיסי באבטחת מידע. תלמיד קורס CCSA לומד אודות עקרונות אבטחת מידע ויישומם במערכות חומת אש של צ'ק פוינט, הפועלות בסביבת NGX, שהיא סביבת אבטחת המידע הארגוני המתקדמת ביותר. בין הנושאים הנכללים במסגרת קורסCCSA  אפשר למצוא תחומים כמו: ניטור תנועה ברשתות, שדרוג מנגנוני אבטחת מידע, ניהול משתמשים ואימות זהותם, רשתות פרטיות וירטואליות והצפנתן ועוד.

התחנה הבאה לאחר סיום קורס CCSA ומעבר הבחינה בהצלחה היא קורס CCSE. מדובר בקורס מתקדם לאבטחת מידע, אשר גם כאן, נערכת בחינת הסמכה מקצועית בסיום הקורס. קורס CCSE כולל נושאים מתקדמים כגון ניהול מתקדם של חומות אש וזהויות משתמש, ניהול מתקדם של רשתות תקשורת וירטואליות, יצירת דיווחי אירועים ועוד. המסיים קורס CCSE נהנה מיוקרה מקצועית רבה בתחום אבטחת המידע וממשרה מבוקשת ומתגמלת במיוחד.

כאשר אנו באים להירשם לקורס CCSA או קורס CCSE רצוי מאוד לקבל המלצות על מכללות טובות המלמדות את הקורסים הללו. ניתן לקבל המלצות כאלה מאנשי אבטחת מידע העובדים בארגונים שונים. שימו לב- מכללה טובה תתגאה באחוז הגבוה של בוגריה העוברים את בחינות ההסמכה של צ'ק פוינט בסוף הקורס. אם אתם שואלים נציג של מכללה בקשר לאחוז המעבר והוא מתחמק מהשאלה- לכו ללמוד קורס CCSA או קורס CCSE במכללה אחרת.

כדאי לדעת כי קורס CCSA  או קורס CCSE הנלמד במכללה בעלת מוניטין אינו זול. עם זאת, מכללה טובה תוודא שהתלמידים באמת מבינים את החומר הטכני ותיתן להם שפע של הזדמנויות לתרגול מעשי במעבדות מחשבים משוכללות. קורס CCSA הנלמד במכללה איכותית יאפשר לבוגר להשתלב במהירות בשוק העבודה, ואילו קורס CCSE יבטיח לו סטאטוס מקצועי בכיר עם תגמול מפתה במיוחד. על כן, לא כדאי להתפשר על לימודים במכללה לא מוכרת רק בגלל המחיר, כי מכללה איכותית היא בעצם השקעה ולא הוצאה.

 



תגיות המאמר: צק פוינט, קורס CCSA, קורס CCSE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת IITC מציעה מגוון קורסים טכנולוגיים כגון קורס MCITP, קורס CCNA ועוד מגוון רחב של קורסים. פנו אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה ללא התחייבות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת המרכז הישראלי לטכנולוגיה ותקשורת IITC

מתכננים כנס בקרוב או העברת קורס כלשהו? מעבר לאיתור מוסד המציע השכרת כיתות מחשבים, יש להקפיד על עוד כמה וכמה הדגשים, כדי שהאירוע יתנהל לשביעות רצון המפיקים והתלמידים כאחד. לפניכם שורה של טיפים שיסייעו לכם לארגן כנס או קורס שעוד רבות ידובר בשבחם.

קשה לתאר, איך היו חיינו נראים ללא מחשבים בכלל ומחשבים אישיים בפרט. בין אם אנו מודעים לכך או לא, המחשב האישי מלווה כל שלב וכל רגע בחיינו.

אם אתם נדרשים לארגן יום עיון עבור עצמכם, מקום עבודתכם או עבור לקוח שלכם, אתם וודאי יודעים כי מדובר בפרויקט לכל דבר. פרויקט כזה מחייב תכנון קפדני, תקצוב, ניהול ופיקוח כדי שהתוצאות יהיו משביעות רצון.

מי נזקק לשירותי השכרת כיתות מחשבים? אם אתם מדריכים בתחומי המחשבים ויש לכם קבוצת לימוד קטנה, ארגון המטמיע תוכנה חדשה ומבקש ללמד את עובדיו איך להשתמש בה, או מומחה מחשבים המכנס יום עיון בתחום התמחותו – השכרת כיתות מחשבים היא פתרון מעולה מבחינתכם. לא צריך לשכור כיתות כאלו לתקופה ממושכת, אלא רק למשך האירוע עצמו. בצורה כזו, חוסך מארגן האירוע סכום כסף ניכר.

עובדה ידועה היא, כי ישראל נחשבת למעצמת הייטק בקנה מידה עולמי. תעשיית ההייטק הישראלית מפרנסת בכבוד ישראלים רבים. עובדי ההייטק נהנים מסטאטוס מקצועי יוקרתי, תנאים טובים ועבודה מאתגרת ומלאת עניין. לא פלא, על כן, שרבים מעוניינים להשתלב בתעשיית ההיייטק ולמצוא בה עבודה. התחנה הראשונה בהשתלבות בהייטק היא לימודי מחשבים במכללה או באוניברסיטה טובה. האופציה הפופולארית יותר מבין השתיים היא לימודי מחשבים במכללה, בעיקר משום שההכשרה במכללה היא מעשית מאוד ואורכת הרבה פחות זמן מלימודי תואר ראשון.

אם אתם מעוניינים בלימודי מחשבים, ישנן מספר אפשרויות הפתוחות בפניכם. המעוניינים בתואר אקדמי בתחום המחשבים ילמדו באוניברסיטה, למשך פרק זמן של כשלוש שנים. למעוניינים בקורס מחשבים פרקטי, למטרות של הכשרה או הסבה מקצועית, מומלץ לקחת קורס במכללה, כמו למשל קורס טכנאי מחשבים או קורס מנהל רשתות. לאלו מביניכם ששולטים בשפה האנגלית או בשפה זרה אחרת, קיימת גם האפשרות ללמוד לימודי מחשבים בחו"ל.

אין זה סוד כי מקצועות המחשבים נחשבים, באופן מסורתי, למקצועות מבוקשים ומכניסים. מוסדות רבים מציעים לימודי מחשבים במסלולים שונים, כמו גם קורסים שונים לכל החפצים לרכוש השכלה מקצועית. אבל היכן כדאי ללמוד? האם באוניברסיטה או במכללה? אולי בכלל כדאי ללמוד באמצעות לימוד עצמי? בסוגיות אלו, כמו גם בשאלה איזה קורס מחשבים כדאי ללמוד, נעסוק במאמר שלפניכם.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195921 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189126 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181965 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171670 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171780 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica