חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באמצעות מדבקות לרכבים

מאת: webresult - קידום אתריםפרסום24/01/2012942 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדבקות לרכבים הן אמצעי פרסום יחסית מיושן לשנותינו, בכל זאת חברות רבות בוחרות לבצע את מסע הפרסום שלהן דווקא באמצעות מדבקות לרכבים המודבקות על רכבי החברה המפורסמת.
חשוב לציין שבסיווג מקצועי של אופן הפרסום, מדובר יותר ברמה של מיתוג עסקי יותר מאשר פניה ללקוח הפרטי שיבוא לצרוך את השירותים.
רכבים שעליהם מודבקות מדבקות לוגו קטנות באיזור מכסה הדלק, משדרות רצינות ואמינות מלבד פרסום, במיוחד כאשר מדובר על רכב של נציג מכירות.

ישנן מספר מדבקות, בגדלים שונים ואופן השימוש בהן הוא שונה וכמובן המטרה המרכזית העומדת מאחורי השימוש במדבקה.
מדבקת לוגו משמשות לשני דברים עיקריים, את הראשון הזכרנו בתחילת המאמר, השני הוא זיהוי של הרכבים העוזר על פי תקנת החוק החדש על חובת מדבקה בסגנון "איך אני נוהג" שניתן לראות במרבית מכוניות הליסינג המשוייכות למקום עבודה זה או אחר.
סוג נוסף ומעניין של מדבקות לרכבים ניתן לראות בחברות התקשורת לדוגמא: YES, HOT בזק ודומיהם, כאשר מדובר במדבקה שמכסה את כל הרכב ומטרתה לעזור במאבק על הלקוח הפרטי תוך מיתוג החברה המפרסמת.

מיתוג מסוג מדבקות העוטפות את הרכב ניתן היה לראות בשנת 2000 בערך כאשר משקה האנרגיה רד בול נכנס לתמונה ונתן לנו את הזוית החדשה לעולם המיתוג והפרסום באמצעים פשוטים כמו כלי רכב.
אפקטיביות הפרסום קשה למדידה, עם זאת לבניית מותג חזק מומלצת בהחלטת.
הדפסת מדבקות לרכבים זה לא עניין יקר ומסובך במיוחד וניתן למצוא ספקים במגוון בתי דפוס דיגיטליים בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

webresult - קידום אתרים מקצועי .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webresult - קידום אתרים

מאת: webresult - קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי01/01/131349 צפיות
אחד הרכיבים החשובים ביותר עבור כל רכב הנוסע כיום על כבישי הארץ הוא המצבר.

מאת: webresult - קידום אתריםביטוח - כללי01/01/13952 צפיות
בפרסומות רבות אנו שומעים את המידע על כך שסוכן ביטוח ועבודה מול סוכנות ביטוח זה נושא מאוד מיושן, בזבזני ועולה הרבה מאוד כסף לחינם.

מאת: webresult - קידום אתריםצימרים01/01/13950 צפיות
מה מייחד את הצימרים בצפון לזוגות צעירים? כל מה שחיפשת בצימרים לזוגות.

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121070 צפיות
אחד המוצרים המובילים בשוק האוטומטים הן המכונות האוטומטיות המאפשרות רכישה של סיגריות בצורה מהירה ופשוטה בכל שעה!

מאת: webresult - קידום אתריםתעשייה20/11/121051 צפיות
המודרניזציה המובילה את תעשיית הפלסטיק אל המפעל וממנו אל הצרכנים, מידע מורחב בנושא מפעלי פלסטיק במאמר זה.

מאת: webresult - קידום אתריםרכב13/11/121336 צפיות
כיצד לבחור פירוקיה לקניית מראות לרכב, גם אם מדובר ברכבים ישנים וגם אם מדובר ברכבים חדשים, מומלץ ללמוד על קניית מראות בצורה נכונה.

מאת: webresult - קידום אתריםאופניים12/11/121534 צפיות
איך למצוא קופונים ודילים לקניית אופניים חשמליות כך שתוכלו לקנות את המוצר הטוב ביותר במחיר פשוט משתלם!

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222874 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213707 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192471 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175883 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175345 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162441 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica