חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר מכירות עם מג'נטו

מאת: prokidבניית אתרים25/01/2012725 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתר מכירות בסביבת מג'נטו - נקודות למחשבה

מג'נטו הינה ללא ספק מערכת ניהול תוכן מומלצת עבור כל בעל עסק המנהל את תזרים המכירות שלו באופן מקוון, במידה ולוקחים בחשבון בהערכת התקציב, כי המיזם בוגר יותר ומתפתח בתדירות גבוהה יותר. כיום, בתוך פרק זמן קצר ביותר, מערכת ניהול התוכן מג'נטו הפכה למובילה בתחומה ומשמשת מספר רב מימדים של אתרי מכירות מכל העולם.

ישנם מספר גורמים שעליך לקחת בחשבון בטרם תבחר במערכת מג'נטו כתשתית לאתר המכירות של העסק שלך:

תוכנית עסקית

  • במידה ואתה מנהל חברה גדולה, עליך לחשוב מהוגודל הנתח של החנות המקוונת בתוך האסטרטגיה העסקית הכוללת שלך. איך עליךלהשתלב עם מערכות ארגוניות? האם יש לך צוות מוסמך לניהול האתר באופן שוטףוכדומה.
  • במידה ואתה בעל עסק קטן, עליך לשקול להתייחסלחברה שלך במושגים של צמיחה בטווח הקצר והארוך. האם החנות המקוונת תהיה מקורההכנסה העיקרי שלך או שמא מדובר בהכנסה נוספת מחוץ לשעות העבודה הבלתימקוונות של העסק?

תקציב

התקציב הינו גורם חשוב אשר אין להזניח, שכן לכל אחד יש תקציב מוגבל עבור אתר סחר אלקטרוני. הרישום החינמי למערכת עצמה עלול ליצור את האשליה כי התקציב שלך יכול להספיק לזמן בלתי מוגבל. לעומת זאת, פיתוח אתרי מג'נטו כרוך לעיתים בהוצאות גבוהות של תכנון, מפרט, עיצוב והוצאת התכנית לפועל.

קטלוג מוצרים

במידה ויש לך עשרות אלפי מוצרים, פשוטים, ברי הגדרה, מקובצים וכו' - קח בחשבון שתזדקק למשאבים רציניים ולאסטרטגיית סילום טובה. במידה ואתה מתכוון להגר למערכת ניהול תוכן מג'נטו ממערכת ניהול תוכן אחרת, מומלץ לייבא את הקטלוג, רשימת הלקוחות והיסטורית ההזמנות הקיימת באתר הנוכחי.

השימושיות של מג'נטו עבורך

כפי שצוין לעיל, במידה וכל מה שאתה צריך באתר האינטרנט זה מספר מאפיינים בסיסיים של סחר אלקטרוני, כדי לך לשאול את מפתח האתר שלך האם מג'נטו לא תהיה מורכבת מדי עבורך. כדאי לך לבדוק היטב את המאפיינים השונים של מערכת מג'נטו ולוודא כי יש לך סיבות טובות להשתמש בכולם, אחרת היא עלולה להיות מורכבת ומסובכת מדי לשימוש הגולשים באתר שלך.

שילוב מג'נטו עם מערכות אחרות

מערכת מג'נטו מציעה קישוריות רבת עוצמה למערכות צד ג' כדוגמת מערכות ניהול חשבונות, CRM, CMS, מערכות אחסון ואחרות. קח בחשבון שאם תזדקק להידוד עם מערכת צד שלישי אשר אין לה מחבר קיים למג'נטו, תצטרך תוכנית פיתוח בהתאמה אישית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת prokid

מאת: prokidסרטן12/12/121286 צפיות
אפשר לחשוב שלמעשנים אין מספיק צרות – סרטן ריאות, מחלות לב ועכשיו מצטרף לרשימה גם סרטן הלבלב. נמצא כי מעשנים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפתח את סרטן הלבלב ולמי שאינו מכיר את המחלה - היא בהחלט לא נכנסת לקטגוריה של המחלות שניתן להתגבר עליהן בקלות.

מאת: prokidסרטן12/12/121169 צפיות
מחקרים אחרונים מנסים למצוא דרכי טיפול יעילות יותר. אחת מן הדרכים היא לשלב בין טיפולים כימותרפיים קיימים. מחקרים אחרים מנסים לשלב כימותרפיה עם הקרנות לפני או אחרי ניתוח להסרת סרטן הקיבה.

מאת: prokidסרטן12/12/121037 צפיות
מדי יום נשמעים דיווחים על טיפולים חדשים בתחום הסרטן. בעת האחרונה, דיווחים עדכניים מספרים על טיפולים חדשים בתחום סרטן הריאות.

מאת: prokidסרטן12/12/121001 צפיות
מולטיפורמה גליובלסטומה, ה – GBM הידוע לשמצה, אחת ממחלות הסרטן הנוראיות. ה-GBM הוא סרטן קטלני עקב העובדה שתאי הסרטן עמידים בפני תרופות כימותרפיות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12962 צפיות
בניגוד למה שרבים חושבים, מעלית בבית היא איננה מותרות שרק אנשים עשירים יכולים להרשות לעצמם. אם אנו מתכננים לבנות בית או לחילופין לשפץ את הבית, מומלץ מאוד לבדוק את האפשרות

מאת: prokidשיפוצים26/08/12997 צפיות
קיימים הבדלים בין התקנת מעליות בתוך מבנים קיימים לבין התקנתם של מעליות בתוך מבנים שהינם חדשים. אז מה הם ההבדלים?

מאת: prokidבניין ואחזקה - כללי26/08/12985 צפיות
מעליות שמיועדות לשירות מאפשרות העברה של מוצרים מקומה לקומה בקלות יתרה. את מעליות השירות ניתן למצוא בכל מיני מקומות כמו למשל: מסעדות, מפעלים ועסקים נוספים

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213631 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194087 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175729 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174883 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172723 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica