חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדרסים לבריאות הרגל והגב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי רובין

מאת: מיקי רוביןתחבורה ורכב - כללי17/04/131021 צפיות
סוללה למחשב נייד היא מקור הכוח של המחשב. הסוללה היא שמאפשרת את הניידות והפעלת המחשב גם ללא חיבור ישיר למקור כוח. אלו שנוהגים לבלות שעות ארוכות בעבודה בשטח זקוקים למספר סוללות. הם לא יוצאים אל השטח ללא מספר סוללות טעונות.

מאת: מיקי רוביןביקורות מוצרים07/01/131283 צפיות
המילה האחרונה באופנת החורף בישראל שייכת כבר מספר שנים לגרביונים. בכל שדרות האופנה הגדולות של תל אביב, ירושלים וחיפה אפשר למצוא חנויות שעוסקות במכירת גרביונים מעוצבים. החנות כולה מוקדשת לשיווק גרביונים בכל מיני צבעים, סגנונות, מידות ועיצובים.

מאת: מיקי רוביןאירועים עסקיים03/01/131299 צפיות
כל אדם שהתנסה בעבר בהפקת כנסים יודע כי מדובר במלאכה לא פשוטה. הפקת כנסים דורשת התייחסות לעשרות פרטים קטנים, חלוקת קשב והמון מקצועיות. על כן, ההפקה היא מקצוע לכל דבר.

מאת: מיקי רוביןטיולים בארץ24/12/121004 צפיות
עבור כל אחד מאיתנו, אזור צפון המדינה מסמל משהו אחר. לחלקנו הוא מסמל טבע ירוק ופריחות צבעוניות, לאחרים הוא מתקשר עם אטרקציות מהנות ובלתי שגרתיות, ויש כאלה שעבורם הצפון הוא פשוט מקום של פינוק וחופש אמיתי. טיולי סוסים בצפון משלבים את כל האלמנטים הקסומים הללו ויוצרים חוויה שאין אחד שלא ייהנה ממנה.

מאת: מיקי רוביןאטרקציות06/12/12978 צפיות
בכל רשימת אטרקציות בצפון הארץ אפשר למצוא מגוון רחב של פעילויות לכל גיל ולכל מצב רוח. אזור הצפון משמש כבר שנים רבות מתחם תיירות פנים בעבור אזרחי ישראל. המושבים והקיבוצים שבאזור הצפון מציעים צימרים, וילות נופש, מסעדות ושורה ארוכה של אטרקציות לנופשים.

מאת: מיקי רוביןנשים - כללי11/09/12983 צפיות
הגרביונים הצבעוניים כבר מקשטים את כל הקטלוגים לקראת עונת החורף הקרובה. השימוש בגרביונים הופך את אפנת החורף למיוחדת, מגוונת והרבה יותר מהנה ונשית. ברשתות השיווק המובחרות אפשר למצוא מחלקות שלמות שמיועדות אך ורק לגרביונים.

מאת: מיקי רוביןאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/12779 צפיות
אלו מבינינו שזקוקים דרך קבע לאביזרים אורטופדיים מכירים היטב את כל המוצרים וההבדלים ביניהם, הפער בין מוצר באיכות נמוכה ומוצר באיכות גבוה משמעותי. חשוב להבהיר כי אביזרים אורטופדיים משמשים תינוקות, בני נוער, מבוגרים וקשישים, תמיכה אורטופדית לגב ועמוד השדרה נדרשת בכל גיל. תינוקות בעלי נטייה לפיתוח בעיות יציבה זקוקים למדרסים מתאימים ונעליים אורטופדיות, מבוגרים שסובלים מכאבי גב יוכלו למצוא גם כן הקלה בעזרת שימוש בנעליים בריאות ושאר מתקנים.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212852 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201431 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181330 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181362 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171462 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172606 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171752 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica