חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אז מה אם אתה כבר לא ילד

מאת: לילך קורןימי הולדת02/02/2012746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נראה כי עבור חלק מהמתבגרים יום הולדת הוא דבר ששייך לילדים קטנים. מי שהגיע לגיל 30 חושב לעתים שמסיבות וחגיגות הם כאלו שלא ממש מתאימות לאדם מבוגר, ולכן חשוב להדגיש עד כמה יום הולדת 30 הוא הזדמנות מעולה לעשות לעצמכם יופי של מסיבה ולהבין שלא רק לילדים מותר לחגוג ולעשות לעצמם שמח.

יום הולדת 30 הוא לא כזה שצריך להתעסק רק עם המספר העגול שהוא מציג אלא להבין את העובדה שאדם בוגר עובד קשה, מנסה לפרנס משפחה, ומתמודד עם משימות קשות מדי יום. לכן מותר לו לפנק את עצמו במסיבה איכותית שתדגיש לו עד כמה הוא זכאי למספר שעות של הנאה צרופה אף יותר מאשר נהנה בילדות.

המסיבה הפרטית הולכת להיות משהו אחר לגמרי

כיום אפשר לראות כיצד מסיבה של יום הולדת 30 היא אירוע איכותי ומרשים ביותר. אם בילדות לא ממש שאלו אתכם איזה ליצן או הפעלה אחרת להזמין למסיבה שערכו לכם ההורים הרי שכיום אתם יכולים לראות איזו מסיבה נהדרת אפשר להפיק כשמבינים אלה אפשרויות מיוחדות עומדות לפניכם בעת ארגון המסיבה.

בהתאם לאהבה שלכם לתחום מסוים או למשיכה שלכם לסגנון כלשהו תוכלו לראות כיצד קוסמים, סטנד אפיסטים, זמרים, מספרי סיפורי, ועוד חבר'ה כישרוניים ביותר רק מחכים להגיע למסיבה שלכם ולעשות לכם שמח. עם חברים טובים וקרובי משפחה מסביבכם תוכלו לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב, לא פחות.

"מחליפים קידומת" באווירה מדהימה

כשאנו בצבא, גיל 20 לא ממש מדבר אלינו. אך כשאנו מחליפים קידומת בזמן יום הולדת 30, אנו רואים כיצד יש כאלו שמקדישים יותר מדי מחשבה לגבי מעבר לגיל "מתקדם". זה הזמן להפסיק להתעסק במחשבות לא רציניות אלא לחשוב כיצד לתכנן את המסיבה הטובה ביותר שכמותה לא הייתה לכם ב-29 השנים הקודמות.

כאמור, המבחר של בדרנים ובעלי כישרונות אחרים הוא עצום. לכן חשוב לראות לא רק מי יכול להתאים לסגנון שלכם אלא כמובן לראות מי יכול להציג הוכחות רציניות לכישרונו. תמונות ממופעים אחרים או המלצות אמינות ממי שכבר נהנה משירותי אומן כזה או אחר יבטיחו מסיבת יום הולדת 30 באווירה מהפנטת בכל דקה ודקה

 



תגיות המאמר: יום הולדת 30


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך קורן

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161451 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: לילך קורןאטרקציות03/01/13936 צפיות
יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת. אפשר לערוך יום הולדת בקרב המשפחה, יום הולדת בבית הספר, יום הולדת לחברי הכתה בבית ואפשר להחליט שבמקום יום הולדת נוסעים לטיול עם המשפחה. אחת הדרכים הנפוצות לחגוג היא להזמין קוסם ליום ההולדת. להלן נסקור את האופציות השונות הגלומות בדרך זו, למה אנו יכולים לצפות מקוסם, ומה נקבל מקוסם ימי הולדת חוץ מאשר הפרחת יונים ממטפחת והוצאת ארנבת מהכובע.

מאת: לילך קורןמשפחה וזוגיות - כללי03/01/13930 צפיות
יום הולדת שנה עושים בקרב המשפחה למען אבא ואמא, סבא וסבתא. גיבור השמחה לא ממש מבין מה קורה סביבו. בגיל שנתיים מזמינים כמה חברים וגם אז עדיין לא מבינים שזה יום מיוחד, אבל בגיל שלוש הוא כבר מבין מה זה להיות מיוחד, יודע לשיר,לשתף פעולה, לשחק, להתלהב, לרקוד, לחגוג, והוא יודע שזה היום שלו. כאן הסבא סבתא יושבים בדרך כלל בצד ונהנים מהמתרחש. אז מה אפשר לעשות כדי לחגוג יום הולדת 3 מוצלח?

מאת: לילך קורןהומור וסטנד-אפ04/10/121158 צפיות
ימי הולדת זו חגיגה שכיף לחגוג, והאמת היא, שיום הולדת כיף לחגוג לא רק כאשר אנחנו ילדים. זה נכון שאול ילדים יותר מתרגשים, לרוב, מיום ההולדת שלהם ומהמסיבות השונות, אך האמת היא שלעיתים גם מבוגרים אוהבים לעשות מסיבות יום הולדת. אם יום ההולדת שלכם מתקרב והחלטתם השנה לארגן אירוע גדול לכל החברים שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים, ואתם צריכים לחשוב על הכול. אין ספק כי האוכל הוא אחד החלקים היותר משמעותיים של המסיבה שלכם, ולכן אתם חייבים שצורת ההגשה שלו תהיה נוחה לכל האורחים.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה05/08/12908 צפיות
יש היום בארץ עשרות רבות של מועדונים אשר מתמחים בעריכת אירועי בת מצווה לילדות בנות 12, אירועים לחברי הכיתה/השיכבה, אירועים למשפחה או אירועים מעורבים גם לבני משפחה וגם לחברים.

מאת: לילך קורןימי הולדת23/07/121588 צפיות
יום הולדת 60 הגיע וזהו לא ספק גיל מכובד. יש אנשים שמבחינתם כבר מדובר על כניסה לגיל הזהב וברוב המקרים הם כבר עונים לתואר "סבא" או "סבתא".

מאת: לילך קורןתחביבים12/07/121228 צפיות
ריקודי בטן הפכו לדבר פופולרי היום והרבה נשים מעוניינות ללמוד לרקוד את הריקוד המיוחד הזה. יש הרבה מסגרות של חוגי ריקודי בטן המנוהלות ע"י רקדניות בטן מקצועיות המלמדות כל אחת את הטכניקה שלה.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181786 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181431 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181765 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181713 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181462 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181505 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181397 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica