חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת 3

יום הולדת שנה עושים בקרב המשפחה למען אבא ואמא, סבא וסבתא. גיבור השמחה לא ממש מבין מה קורה סביבו. בגיל שנתיים מזמינים כמה חברים וגם אז עדיין לא מבינים שזה יום מיוחד, אבל בגיל שלוש הוא כבר מבין מה זה להיות מיוחד, יודע לשיר,לשתף פעולה, לשחק, להתלהב, לרקוד, לחגוג, והוא יודע שזה היום שלו. כאן הסבא סבתא יושבים בדרך כלל בצד ונהנים מהמתרחש. אז מה אפשר לעשות כדי לחגוג יום הולדת 3 מוצלח?

תנאים לחגיגה

בין אם תזמינו קוסם לפעוטות, אומן בלונים או רכיבה על סוסי פוני לכבוד יום הולדת 3 – חשוב לזכור שמדובר בפעוט וחשוב שהחוויה תהיה נעימה ושמחה בלי בכי. איך עושים את זה? קודם כל דואגים שיהיו לפחות שני אנשים שיפקחו על הנעשה וידאגו שהצרכים של הילדים מטופלים כל העת. חשוב שהמסיבה תהיה במקום שבו הילד חש בנוח. זו צריכה להיות סביבה מוכרת ונעימה. בבית, בחצר, במגרש המשחקים, בפעוטון.

על מה עוד להקפיד בחגיגת יום הולדת 3

אמנם הילד כבר גדול, אך יחד עם זאת כדי שלא יחוש חוסר ביטחון חשוב שהמוזמנים יהיו ברובם אנשים מוכרים, שאיתם הילד יחוש נינוח ורגוע. עדיף לעשות את המסיבה בשעות היום שאז הילד עדיין רענן. עייפות עלולה לעשות אותו נירגן והחגיגה השמחה תשובץ פרצי בכי. כן יש לזכור את משך תשומת הלב של ילד בן 3 ומומלץ שהמסיבה לא תימשך מעבר לשעה.

מה לעשות במסיבה

חוץ מהדברים הרגילים של קישוטים, זר, ממתקים וכסא מקושט כדאי לאפות לילד עוגה מיוחדת לפי דמות שהוא אוהב ויהיה גאה בעוגה המיוחדת שלו. אפשר להזמין קוסם עם התמחות לילדים קטנים, ולשלב אלמנטים שהוא אוהב ומכיר: סיפור, סרט קצר, משחקים חברתיים וגם מרחב למשחקים עצמאיים. לשיר שירי יום הולדת ושירים אחרים שהילדים אוהבים. וסבב ברכות שבו כל ילד מברך את החוגג ברכה מקורית ואישית.

בלונים

אם מקשטים בבלונים זכרו שבלונים מתפוצצים וזה עלול להבהיל את החוגגים ולגרום שוב לפרצי בכי. לזכור לא לשים פיצוחים שעדיין אסורים על ילדים בגיל זה, ולהימנע מחפצים קטנים שעלולים לגרום  לחנק.

 



תגיות המאמר: יום הולדת 3


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך קורן

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161447 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: לילך קורןאטרקציות03/01/13930 צפיות
יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת. אפשר לערוך יום הולדת בקרב המשפחה, יום הולדת בבית הספר, יום הולדת לחברי הכתה בבית ואפשר להחליט שבמקום יום הולדת נוסעים לטיול עם המשפחה. אחת הדרכים הנפוצות לחגוג היא להזמין קוסם ליום ההולדת. להלן נסקור את האופציות השונות הגלומות בדרך זו, למה אנו יכולים לצפות מקוסם, ומה נקבל מקוסם ימי הולדת חוץ מאשר הפרחת יונים ממטפחת והוצאת ארנבת מהכובע.

מאת: לילך קורןהומור וסטנד-אפ04/10/121154 צפיות
ימי הולדת זו חגיגה שכיף לחגוג, והאמת היא, שיום הולדת כיף לחגוג לא רק כאשר אנחנו ילדים. זה נכון שאול ילדים יותר מתרגשים, לרוב, מיום ההולדת שלהם ומהמסיבות השונות, אך האמת היא שלעיתים גם מבוגרים אוהבים לעשות מסיבות יום הולדת. אם יום ההולדת שלכם מתקרב והחלטתם השנה לארגן אירוע גדול לכל החברים שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים, ואתם צריכים לחשוב על הכול. אין ספק כי האוכל הוא אחד החלקים היותר משמעותיים של המסיבה שלכם, ולכן אתם חייבים שצורת ההגשה שלו תהיה נוחה לכל האורחים.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה05/08/12904 צפיות
יש היום בארץ עשרות רבות של מועדונים אשר מתמחים בעריכת אירועי בת מצווה לילדות בנות 12, אירועים לחברי הכיתה/השיכבה, אירועים למשפחה או אירועים מעורבים גם לבני משפחה וגם לחברים.

מאת: לילך קורןימי הולדת23/07/121584 צפיות
יום הולדת 60 הגיע וזהו לא ספק גיל מכובד. יש אנשים שמבחינתם כבר מדובר על כניסה לגיל הזהב וברוב המקרים הם כבר עונים לתואר "סבא" או "סבתא".

מאת: לילך קורןתחביבים12/07/121225 צפיות
ריקודי בטן הפכו לדבר פופולרי היום והרבה נשים מעוניינות ללמוד לרקוד את הריקוד המיוחד הזה. יש הרבה מסגרות של חוגי ריקודי בטן המנוהלות ע"י רקדניות בטן מקצועיות המלמדות כל אחת את הטכניקה שלה.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה25/03/121038 צפיות
תחום המועדונים לחגיגות ולאירועים (כגון אירועי חתונה, אירועי בר/בת מצווה וכיו”ב) נמצא בתנופה הולכת וגוברות. כתוצאה מכך יש היום בנמצא לא מעט אופציות מיוחדות לחגוג אירועים, בין אם מדובר במועדונים מרהיבים מעוצבים הכוללים מערכות הגברה, המתכוננים לענות על צרכיו השונים של קהל היעד, ובין אם מדובר בגני אירועים מפוארים.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215146 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204663 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173403 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica