חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רקדניות בטן האם המיתוס הישן נשאר?

מאת: לילך קורןתחביבים12/07/20121223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריקודי בטן הפכו לדבר פופולרי היום והרבה נשים מעוניינות ללמוד לרקוד את הריקוד המיוחד הזה. יש הרבה מסגרות של חוגי ריקודי בטן המנוהלות ע"י רקדניות בטן מקצועיות המלמדות כל אחת את הטכניקה שלה. ישנן רקדניות בטן המביעות בריקודן שחרור, חלקן מלמדות ושמות דגש על תנועה, טכניקה ודיוק. מקובל היום  להזמין רקדניות בטן  לאירוע של חתונות, מסיבות רווקות ומסיבות פרטיות אחרות. בארץ, רק בשנת 1990 הרשו לרקדניות בטן לעלות על במות של אולמות מכובדים כמו היכל התרבות וסוזן דאלאל. המיתוס על הריקוד והרקדניות שזה זול ולא תרבותי רדף אותן בארץ במשך הרבה שנים, הן יכלו להופיע רק בחתונות ובאירועים פרטיים ולא יכלו לתת ביטוי ליצירתן על במות מפורסמות.

רקדניות בטן לחינה

המחול המזרחי ובכלל ריקוד הבטן, גורם לכל אירוע להיות יותר משמח במיוחד באירועים כמו חינה וחתונה. רקדניות בטן עושות שימוש רב באביזרים נלווים על מנת לשלהב את האווירה. רצוי להזמין לאירועים אלה רקדניות בטן מקצועיות עם רפרטואר עשיר שתחשמל את האווירה ולא תשעמם את הקהל. תמיד טוב שהרקדנית שמופיעה תדע מול איזה קהל היא תופיע וזאת בתיאום עם בעל הבית. אם הקהל הוא בעל אופי מסורתי ושמרני יותר, אז עדיף שהיא תופיע עם לבוש צנוע ולא פרובוקטיבי מדי. רוב רקדניות  הבטן  שהן מעדות המזרח, מופיעות באירועים של עדות המזרח ושאר הרקדניות האירופאיות בתחום תופענה אצל קבל אירופאי.

כיצד נדע לבחור רקדניות בטן מקצועיות לאירוע שלנו?

באינטרנט, יש המון מידע על רקדניות בטן היכן הן הופיעו, כמה שנות וותק יש להן, אם הן מורות בתחום ריקודי הבטן וכד' אך רוב האתרים שבהם מפרסמות הרקדניות יש גם סרטונים המראים את הרקדנית בהופעה וזה בהחלט נותן את האינדיקציה הנכונה לגבי אותה רקדנית. לגבי המיקום בו תהיה החתונה, אם החתונה היא בצפון הארץ למשל, לא נזמין רקדנית בטן מהדרום אפילו אם התלהבנו ממנה מאוד, היות ו זה לא ישתלם לנו מבחינת המחיר. מה לגבי המחיר? – מחיר רקדנית בטן טובה ברמה, הוא 1200 ₪ יש כמובן בפחות אך פחות מקצועית בתחום.


 



תגיות המאמר: רקדניות בטן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך קורן

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161447 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: לילך קורןאטרקציות03/01/13930 צפיות
יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת. אפשר לערוך יום הולדת בקרב המשפחה, יום הולדת בבית הספר, יום הולדת לחברי הכתה בבית ואפשר להחליט שבמקום יום הולדת נוסעים לטיול עם המשפחה. אחת הדרכים הנפוצות לחגוג היא להזמין קוסם ליום ההולדת. להלן נסקור את האופציות השונות הגלומות בדרך זו, למה אנו יכולים לצפות מקוסם, ומה נקבל מקוסם ימי הולדת חוץ מאשר הפרחת יונים ממטפחת והוצאת ארנבת מהכובע.

מאת: לילך קורןמשפחה וזוגיות - כללי03/01/13923 צפיות
יום הולדת שנה עושים בקרב המשפחה למען אבא ואמא, סבא וסבתא. גיבור השמחה לא ממש מבין מה קורה סביבו. בגיל שנתיים מזמינים כמה חברים וגם אז עדיין לא מבינים שזה יום מיוחד, אבל בגיל שלוש הוא כבר מבין מה זה להיות מיוחד, יודע לשיר,לשתף פעולה, לשחק, להתלהב, לרקוד, לחגוג, והוא יודע שזה היום שלו. כאן הסבא סבתא יושבים בדרך כלל בצד ונהנים מהמתרחש. אז מה אפשר לעשות כדי לחגוג יום הולדת 3 מוצלח?

מאת: לילך קורןהומור וסטנד-אפ04/10/121154 צפיות
ימי הולדת זו חגיגה שכיף לחגוג, והאמת היא, שיום הולדת כיף לחגוג לא רק כאשר אנחנו ילדים. זה נכון שאול ילדים יותר מתרגשים, לרוב, מיום ההולדת שלהם ומהמסיבות השונות, אך האמת היא שלעיתים גם מבוגרים אוהבים לעשות מסיבות יום הולדת. אם יום ההולדת שלכם מתקרב והחלטתם השנה לארגן אירוע גדול לכל החברים שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים, ואתם צריכים לחשוב על הכול. אין ספק כי האוכל הוא אחד החלקים היותר משמעותיים של המסיבה שלכם, ולכן אתם חייבים שצורת ההגשה שלו תהיה נוחה לכל האורחים.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה05/08/12904 צפיות
יש היום בארץ עשרות רבות של מועדונים אשר מתמחים בעריכת אירועי בת מצווה לילדות בנות 12, אירועים לחברי הכיתה/השיכבה, אירועים למשפחה או אירועים מעורבים גם לבני משפחה וגם לחברים.

מאת: לילך קורןימי הולדת23/07/121584 צפיות
יום הולדת 60 הגיע וזהו לא ספק גיל מכובד. יש אנשים שמבחינתם כבר מדובר על כניסה לגיל הזהב וברוב המקרים הם כבר עונים לתואר "סבא" או "סבתא".

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה25/03/121038 צפיות
תחום המועדונים לחגיגות ולאירועים (כגון אירועי חתונה, אירועי בר/בת מצווה וכיו”ב) נמצא בתנופה הולכת וגוברות. כתוצאה מכך יש היום בנמצא לא מעט אופציות מיוחדות לחגוג אירועים, בין אם מדובר במועדונים מרהיבים מעוצבים הכוללים מערכות הגברה, המתכוננים לענות על צרכיו השונים של קהל היעד, ובין אם מדובר בגני אירועים מפוארים.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162466 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152472 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica