חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מועדונים לבת מצווה – מועדונים ברמה גבוהה

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה05/08/2012904 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

יש היום בארץ עשרות רבות של מועדונים אשר מתמחים בעריכת אירועי בת מצווה לילדות בנות 12, אירועים לחברי הכיתה/השיכבה, אירועים למשפחה או אירועים מעורבים גם לבני משפחה וגם לחברים.

בת מצווה – יום הולדת מיוחד

כולנו יודעים כי יום ההולדת של גיל 12 אינו דומה לכל אחד מימי ההולדת האחרים. על פי היהדות, בנות מגיל זה חייבות במצוות כמו הנשים המבוגרות. הבנות מחכות ליום זה וכבר חולמות על האירוע שלהן, ועל החגיגה הפרטית, במיוחד כאלה שהשתתפו כאורחות באירועי בת מצווה אחרים, והן מדמיינות במשך מספר חודשיים איך תראה חגיגת בת המצווה שלהן.

מועדונים לבת מצווה

היום, כבר אי אפשר להזמין את ילדי הכיתה הביתה, "לסגור" עם די ג'יי ולצפות שכולם יהיו מרוצים. יש היום מועדונים לבת מצווה, מועדונים מיוחדים אשר מתמחים במתן שירותים למסיבות בת מצווה. מדובר במועדונים המעוצבים באושר, בפאר, ביופי ובצבעים, אשר מרשימים את מיד בכניסה. מועדונים רבים מציעים תיקרה גבוהה, ויש לכך לא רק חשיבות עיצובית, אלא, גרם מדרגות ארוך, דרכן נכנסת כלת השמחה לאירוע – כניסה מרשימה – מלווה במוזיקה שהיא בחרה, בחברה הכי טובה ואפילו בזיקוקי דינור.

מה מציעים מועדונים לבת מצווה?

המועדוניים מצוידים במערכות סאונד ובמערכות תאורה משוכללות ביותר, המאפשרות אפקטים קוליים ואפקטים של אור מיוחדים, מגוונים ומעניינים. בנוסף, במועדונים גם ניתן למצוא מסכי ענק עליהם אפשר להקרין קליפים שהוכנו מראש, את התצלומים מה"בוק", וכן את האירוע עצמו בשידור חי. המועדונים העכשוויים והעדכניים כוללים גם שולחנות משחק – משחקי וידאו ומשחקי שולחן מגוונים.

מועדונים לבת מצווה איכותיים וחדישים מכילים גלרייה, בה יכולים לשבת בנוחות ובשקט הורי כלת השמחה עם אורחיהם, תוך צפייה בהתרחשות, ולכך יש שתי סיבות: בכדי להיות שותפים לחוויה של הבת, ובכדי להשגיח, ויחד עם זאת, לא להפריע, לא להתערב, ולהתרחק מעט מן ההמולה.

לסיום, אי אפשר שלא להזכיר את הכיבוד באירוע: חטיפים, שייקים, מבחנות של ברד, שיפודים של סוכריות, וכמובן: נקניקיות / המבורגר / שניצלונים / צ'יפס / קלחי תירס ועוד, כולם בהגשה נאה.


 

 



תגיות המאמר: מועדונים לבת מצווה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לילך קורן

מאת: לילך קורןכלכלת משק בית05/07/161448 צפיות
אנשים רבים בוחרים היום פתיחת פיקדון בבנק במקום תוכנית חיסכון רגילה. שוק הפיקדונות גדל והשתנה בשנים האחרונות. יש היום סוגי פיקדונות שיש להם יתרונות רבים והם מחליפים בהצלחה תוכנית חיסכון. יש למשל פיקדון מובנה שבו אתם לא מסכנים את הקרן. יש לכם פוטנציאל רווח כמו בהשקעה בשוק ההון...

מאת: לילך קורןאטרקציות03/01/13933 צפיות
יש דרכים רבות לחגוג יום הולדת. אפשר לערוך יום הולדת בקרב המשפחה, יום הולדת בבית הספר, יום הולדת לחברי הכתה בבית ואפשר להחליט שבמקום יום הולדת נוסעים לטיול עם המשפחה. אחת הדרכים הנפוצות לחגוג היא להזמין קוסם ליום ההולדת. להלן נסקור את האופציות השונות הגלומות בדרך זו, למה אנו יכולים לצפות מקוסם, ומה נקבל מקוסם ימי הולדת חוץ מאשר הפרחת יונים ממטפחת והוצאת ארנבת מהכובע.

מאת: לילך קורןמשפחה וזוגיות - כללי03/01/13928 צפיות
יום הולדת שנה עושים בקרב המשפחה למען אבא ואמא, סבא וסבתא. גיבור השמחה לא ממש מבין מה קורה סביבו. בגיל שנתיים מזמינים כמה חברים וגם אז עדיין לא מבינים שזה יום מיוחד, אבל בגיל שלוש הוא כבר מבין מה זה להיות מיוחד, יודע לשיר,לשתף פעולה, לשחק, להתלהב, לרקוד, לחגוג, והוא יודע שזה היום שלו. כאן הסבא סבתא יושבים בדרך כלל בצד ונהנים מהמתרחש. אז מה אפשר לעשות כדי לחגוג יום הולדת 3 מוצלח?

מאת: לילך קורןהומור וסטנד-אפ04/10/121154 צפיות
ימי הולדת זו חגיגה שכיף לחגוג, והאמת היא, שיום הולדת כיף לחגוג לא רק כאשר אנחנו ילדים. זה נכון שאול ילדים יותר מתרגשים, לרוב, מיום ההולדת שלהם ומהמסיבות השונות, אך האמת היא שלעיתים גם מבוגרים אוהבים לעשות מסיבות יום הולדת. אם יום ההולדת שלכם מתקרב והחלטתם השנה לארגן אירוע גדול לכל החברים שלכם, אתם צריכים לקחת בחשבון הרבה מאוד פרטים, ואתם צריכים לחשוב על הכול. אין ספק כי האוכל הוא אחד החלקים היותר משמעותיים של המסיבה שלכם, ולכן אתם חייבים שצורת ההגשה שלו תהיה נוחה לכל האורחים.

מאת: לילך קורןימי הולדת23/07/121584 צפיות
יום הולדת 60 הגיע וזהו לא ספק גיל מכובד. יש אנשים שמבחינתם כבר מדובר על כניסה לגיל הזהב וברוב המקרים הם כבר עונים לתואר "סבא" או "סבתא".

מאת: לילך קורןתחביבים12/07/121226 צפיות
ריקודי בטן הפכו לדבר פופולרי היום והרבה נשים מעוניינות ללמוד לרקוד את הריקוד המיוחד הזה. יש הרבה מסגרות של חוגי ריקודי בטן המנוהלות ע"י רקדניות בטן מקצועיות המלמדות כל אחת את הטכניקה שלה.

מאת: לילך קורןבר ובת מצווה25/03/121040 צפיות
תחום המועדונים לחגיגות ולאירועים (כגון אירועי חתונה, אירועי בר/בת מצווה וכיו”ב) נמצא בתנופה הולכת וגוברות. כתוצאה מכך יש היום בנמצא לא מעט אופציות מיוחדות לחגוג אירועים, בין אם מדובר במועדונים מרהיבים מעוצבים הכוללים מערכות הגברה, המתכוננים לענות על צרכיו השונים של קהל היעד, ובין אם מדובר בגני אירועים מפוארים.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195851 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181630 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181331 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182068 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182706 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172313 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172668 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica