חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה ומסחר במטבע חוץ

מאת: רועי דניאלמט"ח05/02/20121299 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מסחר בבורסה מסחר בבורסה- סקירה כללית

מסחר בבורסה או שוק המניות היא ישות ציבורית המורכבת ממערכות של קשרים ויחסי גומלין בין כלכלות של מדינות וחברות. מסחר בבורסה מתקיים בשווקים שונים של מדינות כאשר שוק המסחר הגדול ביותר כיום הוא של ארצות הברית. בתחילת אוקטובר 2008 הוערך שווי מסחר בבורסה העולמית בכ-36 טריליון דולר, מאז המספרים רק עלו.
מסחר בבורסה של ארצות הברית מגלגל כיום כמה מיליארדי דולרים בשנה, שוק זה כולל את שוק המט"ח בו נסחרים מטבעות חוץ של מדינות ואת הנאסד"ק שהיא הבורסה לניירות ערך הפועלת מארצות הברית והיא זירת מסחר מקוונת שכל המסחר בה הוא ממוחשב.

מסחר בבורסה- מסחר במטבע חוץ

מסחר בבורסה במטבע חוץ נקרא שוק המט"ח. שוק המטח נקרא גם פורקס- Foreign Exchange מסחר זה הינו בעצם קנייה של מטבעות מסוימים של מדינה מתוך הנחה שערך מטבע זה יעלה או מכירה של מטבעות מסוימים מתוך הנחה שערכן יירד.
אנשים אשר עוסקים במסחר בבורסה במטבע חוץ ואשר מצליחים להניב רווחים מבססים את הנחותיהם על עלייה או ירידה בערכו של מטבע מסוים על סמך תחשיבים סטטיסטים כאשר חוזק המדינה מבחינה כלכלית, פוליטית וחברתית ותחזיות לגבי העתיד אף הן נלקחות בחשבון. כיום שוק המט"ח מגלגל כשלושה טריליון דולר ליום מסחר אחד בממוצע ומהווה מוקד משיכה למיליוני אנשים. ישנן גרסאות שקל ללמוד את תחום מסחר בבורסה מטבע חוץ, וישנן בתי השקעות ומכללות המציעים קורסים והשתלמויות לסוחרים במטבע חוץ.
מסחר בבורסה במטבע חוץ מושך אליו משקיעים מכל הסוגים ומכל העולם בין היתר בשל הנגישות התמידית למסחר זה. אנשים מכל מקום בעולם ובכל שעה שהיא אשר רוצים לבצע פעולות של קנייה ומכירת מטבעות חוץ יכולים לעשות זאת ובלבד שיש ברשותם מחשב ואינטרנט.

מסחר בבורסה - איך עושים זאת

ניתן היום לעסוק בתחום מסחר בבורסה במגוון אפיקים כאשר כל אדם אשר נכנס לתחום זה יכול לבחור באיזה תחום ברצונו להתמחות. ישנם אנשים אשר עוסקים במסחר בבורסה בנישה ספציפית כמסחר במטבע חוץ או מסחר באיגרות חוב, מסחר בבורסה בארה"ב או מסחר בבורסה המקומית. ישנם סוחרים המעדיפים להתמקצע במניות של חברות טכנולוגיות וישנם אנשים "היורים לכל הכיוונים" ומשקיעים במניות אשר ישנה שמועה לגביהן כי הן תעלנה בקרוב. ישנם אנשים העוסקים מסחר בבורסה ומשקיעים רק על סמך ייעוץ מיועצי ההשקעות ויש גם את אלה שעבורם מסחר בבורסה היא זירת הימורים. כמו בכל מקצוע, על מנת להתמחות ולהתמקצע יש ללמוד אותו לעומק ולצבור ידע וניסיון.

 



תגיות המאמר: מסחר בבורסה, nxjr ccurxv


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי דניאל

מאת: רועי דניאללימודי תעודה ומקצוע22/02/12939 צפיות
פורום תלת מימד המשמש גרפיקאים ואנימטורים לעדכון שוטף בכל הנוגע לחדש בעולם הדינאמי והמרתק של התלת מימד

מאת: רועי דניאלהשקעות06/12/11959 צפיות
מהו ברוקר? מהם אופני ההתנהלות בעבודה עם ברוקרים? השוואה בין חברות פרטיות לבנקים והערך המוסף בעבודה עם ברוקר

מאת: רועי דניאלקורסים וסדנאות28/11/11791 צפיות
מהו קורס ניהול ולמי הוא מיועד, מהם תוכנות ניהוליות ולמי מתאים תחום ניהול הפרוייקטים

מאת: רועי דניאלשוק ההון17/11/111108 צפיות
התפתחות המסחר בבורסה החל מן המאות המוקדמות ועד ימינו אנו. סקירת אופני המסחר בבורסה כיום עם מבט לעתיד.

מאת: רועי דניאללימודי תעודה ומקצוע10/11/111018 צפיות
קורס אימון עיסקי הינו קורס המכשיר מאמנים להיות קאוצרים. המאמר מספק מידע על הקורס, למי הוא מתאים ומיועד ומהם אפשרויות העסקה.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152457 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141958 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141854 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica