חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ברוקר

מאת: רועי דניאלהשקעות06/12/2011962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ברוקר ברוקר- ההגדרה

מקור המילה "ברוקר" היא מהמילה הקדומה של האנגלית הנורמניתbrocourמשמעות המילה היא:"סוחר קטן". המונח ברוקר מתייחס לאדם פרטי או חברה אשר קיבלו הסמכה מהרשות לניירות ערךלסחור בבורסה. בארץברוקרים הם חברות פרטיות, בתי השקעות ובנקים אשר מתפקדים כברוקר.

ברוקרים פרטים או בנקים?

בארץהבנקים הינם הגופים הגדולים ביותר המוסמכים לבצע פעילות מסחר בבורסה. כמו בעבודה עם כל גוף גדול יש לכך יתרונות וחסרונות. יש רבים הטוענים כי שימוש בשירותי בנקים כברוקר הרבה יותר יקרים כיוון שישנם הרבה סוגי עמלות המשולמות לבנקים אך לא קיימים אצל רבים מהברוקרים פרטיים. סוגי העמלות הם: עמלת ביטול מכירה\ עמלת ביטול קניה, עמלה על השמירה של ניירות ערך, ואף דמי ניהול . בנוסך על ברוקרים פרטיים יש הרבה יותר הגבלות ופיקוח מצד הרשות לניירות ערך מאשר על בנקים ובכך שימוש בבוקר מקצועי ופרטי יכול להיות צעד הרבה יותר חכם ובטוח. היום אנשים רבים מעדיפים להשתמש בשרותי ברוקר של בתי השקעות שהם חברות פרטיות שקיבלו את האישורים וההסמכה לסחור בבורסה, אלה מכונים ברוקרים פרטיים.

ברוקר- מוצרי המסחר

על מנת ליצור סדרבבורסה לניירות ערך, אדם פרטי אינו יכול לסחור בבורסה, לשם כך עליו להשתמש בשירותיו של ברוקר מוסמך לכל פעולה שהיא.הברוקר כמובן לוקח עמלות על פעולות אלה אשר מתבצעות על ידו. הפעולות אותן רשאי הברוקר לבצעהם קניה ומכירה של: ניירות ערך, מטבע חוץ, אגרות חוב, תעודות סל, קרנות נאמנות ועוד.. במידה ואנו כסוחרים פרטים בבורסהנרצה לבצע פעולה כלשהיא בחשבון ההשקעות שלנו, יהיה עלינו ליצור קשר עם הברוקר שלנו לתת לו את ההוראות אותם נרצה לבצע כגון קנייה ומכירה של מניות, הוספת כסף לתיק ההשקעותוכ"ו.. יתכן מצב בו ברוקר משתתף עם המשקיע בקניה או מכירה של מניות ובכך הופך הברוקר לצד פעיל בעסקה

ברוקר- הערך המוסף

כאשר אנחנו משתמשים בשרותיו של ברוקר אל לנו לשכוח כי העמלות שאנו משלמים (וסכומי העמלות המשולמים לברוקר יכולים להגיע לסכומי עתק בעסקאות גדולות) אינם משולמים לריק. שירותיו של ברוקר מקצועי ומיומן אינם ניתנים לכימות. הידע והניסיון של הבוקר המיומן יכול לנתב השעות רבות להצלחה וספק אם המשקיע הפרטי היה מגיע לאותם התוצאות באם היה באפשרותו לבצע פעולות מסחר לבד. נכון , המחליט היחיד לגבי השקעותיו הוא האדם הפרטי אך ברוקרים רבים מסייעים למשקיע בקבלת החלטות על ידי כך שהם מספקים לו דוחות פיננסים, תשקיפים ותחזיות אשר מנותחים על ידי הכלכלנים שלהם.

 



תגיות המאמר: ברוקר, cruer


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רועי דניאל

מאת: רועי דניאללימודי תעודה ומקצוע22/02/12943 צפיות
פורום תלת מימד המשמש גרפיקאים ואנימטורים לעדכון שוטף בכל הנוגע לחדש בעולם הדינאמי והמרתק של התלת מימד

מאת: רועי דניאלמט"ח05/02/121303 צפיות
מהו מסחר בבורסה, מהם סוגי ההשקעות הקיימות ומהו מסחר במטבע חוץ?

מאת: רועי דניאלקורסים וסדנאות28/11/11794 צפיות
מהו קורס ניהול ולמי הוא מיועד, מהם תוכנות ניהוליות ולמי מתאים תחום ניהול הפרוייקטים

מאת: רועי דניאלשוק ההון17/11/111113 צפיות
התפתחות המסחר בבורסה החל מן המאות המוקדמות ועד ימינו אנו. סקירת אופני המסחר בבורסה כיום עם מבט לעתיד.

מאת: רועי דניאללימודי תעודה ומקצוע10/11/111022 צפיות
קורס אימון עיסקי הינו קורס המכשיר מאמנים להיות קאוצרים. המאמר מספק מידע על הקורס, למי הוא מתאים ומיועד ומהם אפשרויות העסקה.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181571 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173058 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171708 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171773 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161752 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161600 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161470 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica