חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו בוט קאמפ - אימון כושר קבוצתי

אימון הבוט קאמפ מתבסס על אימון בקבוצות קטנות כאשר שיטת האימון היא אינטרוולים כלומר, ביצוע לסירוגין של תרגילים המפעילים קבוצות שרירים שונות של הגוף עם הפסקות קצרות בין התרגילים. לדוג': תרגיל לחיטוב הירכיים ומיד לאחריו תרגיל לחיטוב היד האחורית ללא הפסקות או אם הפסקות קצרות מאוד. אחד היתרונות הגדולים של אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה הינו שריפת קלוריות מוגברת במהלך האימון ולאחריו כשהגוף למעשה מתחיל תהליך שיקום ובניית שריר. זו בעצם השיטה הטובה ביותר לעיצוב הגוף והצרת היקפיו.
הבוט קאמפ הוא למעשה מחנה אימונים המתוחם בזמן, בד"כ חודש וחצי שבו מתאמנים פעמיים בשבוע. בתחילת התהליך מגדירים מטרות ויעדים שאותם נרצה להשיג בחודש וחצי של עבודה אינטנסיבית ובשילוב תזונה נכונה ומאוזנת.


מקור השיטה Boot Camp:

בארה"ב הבוט קאמפ היא השיטה הפופולארית ביותר לאימון אפקטיבי ויעיל. יעילות השיטה הוכחה הן בהיבט התוצאות המתקבלות לאחר חודש של מחנה אימונים כזה והן בהיבט ההשקעה הכספית.
הבוט קאמפ זול יותר ממאמן כושר אישי ועל כן יכול להתאים במקרים שבהם אין לנו מספיק תקציב למאמן צמוד.

יתרונות שיטת בוט קאמפ:
 

  • התמדה – לרובנו קשה להתמיד באימונים ללא מסגרת מחייבת ותמיכה צמודה ועל כן הבוט קאמפ נותן מענה לליווי צמוד ואישי. הבוט קאמפ מאפשר לכל מתאמן בקבוצה לקבל יחס אישי, תמיכה, מעקב צמוד ודרבון אישי. הבוט קאמפ מתקיים בקבוצות קטנות שבה כל אחד מרגיש את המאמן וזוכה ליחס אישי ולאימון ברמה המתאימה לו.
  • השקעה כספית נמוכה – הבוט קאמפ נותן תחליף מצוין לאימוני כושר אישיים עם מאמן צמוד דבר הידוע כהוצאה יקרה. מאחר ולא כולם יכולים להרשות לעצמם מאמן צמוד, הבוט קאמפ יכול לשמש כתחליף נוח ואפקטיבי באותה המידה.
  • רמת עניין – הבוט קאמפ היא שיטה חדשה ומרעננת. רמת העניין נשארת גבוהה במהלך האימון כמו גם המוטיבציה וההתלהבות של המתאמנים. בנוסף, האימון מתקיים בקבוצות קטנות ופעמים רבות אימון בקבוצה קטנה או לצד חבר/ בן זוג מגבירים את ההישגיות והמוטיבציה של המתאמנים.
  • אימון במרחב הפתוח – לא עוד תורים ארוכים למכשירים בחדר הכושר, אנשים מזיעים ומחנק האופף את המקום הסגור שבו אנו רגילים להתאמן. אימונים במרחב הפתוח כמו פארק, ים, גינה הם נעימים, יש אויר טוב ונוף מתחלף.

?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקול שרון, מאמנת כושר בכירה,

Beasport מאמני כושר אישיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קימי שרון

מאת: קימי שרוןאימונים16/01/121071 צפיות
ישנה נטייה לחשוב כי אימוני כוח (אימון משקולות הקרוי גם אימון התנגדות) עלולים להזיק לבריאות. ישנה נטייה אף לחשוב כי אימוני כוח אינם נחוצים למי שרוצה לרדת במשקל. מאמר זה יסתור טענות אלו ויציג את יתרונותיו של אימון הכוח. בראש ובראשונה כדאי לזכור כי כל פעילות פיזית שורפת שומן, בזמן מאמץ הדופק עולה וכך גם שריפת הקלוריות עולה בהתאמה.

מאת: קימי שרוןאימונים11/01/121052 צפיות
מזל טוב... זה הזמן לשלב ולכרוך בתהליך ההתאוששות פעילות גופנית מתונה, סדירה ומתמשכת. לבד מההשפעה הוודאית על שיפור מראה הגוף גם אם הפעילות הגופנית לא תתרום לאלתר לחיטובו ולעיצובו – ההשפעה והתועלת המצטברות שלה ודאי עשויות לקרב אותך אל היום, שבו הזמן ואת תשוו לגופך את המראה הרצוי לך.

מאת: קימי שרוןאימונים09/01/121099 צפיות
הריון קולע לא מעט (בלשון המעטה...) נשים לדכדוך. יש לכך סיבות שונות, חלקן נפשיות, חלקן גופניות וחלקן משולבות. אחד מהגורמים לנכאות רוחה של אישה הרה הוא תפיחת בטנה, התעגלותה, סרבולה, הילוכה המתנדנד, הברווזי.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204894 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205453 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172871 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163119 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica