חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ פנסיוני - מה הוא כולל?

אם יש משהו שצריך לדעת על קרן הפנסיה שלנו זה שאף פעם לא מאוחר לעשותאיתה משהו. מרבית האנשים חושבים שאם צריך לתכנן מה לעשות עם קרן הפנסיה,הדבר צריך להיות בתקופה שאנו עובדים וחוסכים וצריך להגיע לפנסיה כברמוכנים, אך כן ניתן לקבל ייעוץ לפורש לפנסיה בזמן אמת. אף פעם לא באמת מאוחר לכך.

היום תוחלת החיים היא ארוכה מאוד והיציאה לפנסיה משאירה לנו שנים רבותוארוכות שבהן אנו צריכים להוציא את הכסף במחשבה תחילה. לכן ההמלצה היאלהיכנס לתהליך של ייעוץ לפורש לפנסיה כדי לדעת היכן כדאי להמשיך ולהשקיע ואיך ניתן להרוויח לטווח הקצר ועל אחת כמה וכמה להרוויח כסף לטווח הארוך.

מה כולל הייעוץ הפנסיוני

ייעוץ לפורש לפנסיה כולל דברים רבים שצריך לדעת אותם.ראשית צריך לדעת מה עושים עם הכסף. נכון שהשכלנו והשקענו את הכסף בקרןפנסיה טובה, אך מה קורה עכשיו? מצד אחד אנחנו לא רוצים לבזבז את כל הכסףומצד שני אנחנו עדיין רוצים להרוויח. ייעוץ לפני פרישה לפנסיה יכול להציע תשובות לכל שאלה של חיסכון.

נקודה חשובה נוספת היא נקודות המס. מס הכנסה לא יעזוב אותנו כל כך מהרולכן עם הייעוץ הנכון נוכל למצוא את כל אפיקי ההשקעה וההוצאה של הכסף,באופן הזה שנוכל להשאיר למס הכנסה בדיוק את מה שצריך ולא מעבר לכך. ההוצאותחייבות להיות מושכלות ולשם כך אנו צריכים לדעת עם מי להתייעץ בנושא.

הייעוץ הפנסיוני הוא המבוגר האחראי

כאשר אנו יוצאים לפנסיה, יש בביטוח הפנסיה רשותנו סכום כסף גדול שאנו לא תמיד יודעים מה לעשות איתו ויוצא לא אחתשאנשים מבזבזים סכומים גדולים מאוד על עזרה ברכישת דירה לילדים והוצאותנוספות שצריך להוציא אותן במינון הנכון. לשם כך יש את היועץ הפנסיוני שגםבגיל הזה שלנו מתפקד כמבוגר אחראי שמסביר לנו בנושא.

לכן חשוב מאוד לבדוק היכן ניתן לקבל ייעוץ פנסיוני בשלב הפנסיה. תמידאפשר להמשיך ולהשקיע את הכסף באפיקים רווחיים. הרווח תמיד יכול לעזור לנו.גם אם יש לנו את הצורך לעזור לילדים ברכישת בית או רכב, עדיים העזרה צריכהלהמשיך ולתת לנו את איכות החיים שאותה כל כך רצינו. הרי עבדנו קשה לשם כך.

ליהנות מהכסף

היועצים הפנסיונים יעזור לנו ליהנות מהכסף יותר טוב ואנו נוכל לשמור על הכסף לאורך זמן, לבזבז נכון וליהנות מהפנסיה.

 



תגיות המאמר: ביטוח פנסיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גמלה שירותי ייעוץ פנסיוני - חברת ייעוץ פנסיוני אוביקטיבי. יועצים פנסיונים בעלי רשיון ממשרד האוצר. שירותי ייעוץ פרישה בלתי תלויים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גמלה יועצים פנסיונים

מאמרים נוספים בנושא יעוץ פנסיוני

מאת: yoni romיעוץ פנסיוני25/06/182098 צפיות
מלגזה נחשבת לאחד מהכלים המשמעותיים ביותר איתה אנחנו יכולים לעבוד. זהו כלי רכב המהווה כלי עבודה חשוב ביותר.

מאת: articlestbdיעוץ פנסיוני20/08/172775 צפיות
מה המרכיבים העיקריים של כל עסק ולמה צריך לשמור על כולם.

מאת: שלום כהןיעוץ פנסיוני22/11/161624 צפיות
הבחירה באם להיענות להצעת משרד האוצר לנתב חלק מהכנסתכם השנתית להשקעה בקופת גמל להשקעה תישען מן הסתם במידה רבה על רמת הכדאיות הכלכלית בצעד זה. באופן לא מפתיע אותה רמת כדאיות כלכלית מושפעת באופן ניכר מקיומן או אי קיומן...

מאת: אבי דוידייעוץ פנסיוני20/09/161674 צפיות
מתי כדאי לבצע איתור כספים על שמי ומהם אותם חשבונות אבודים.

מאת: עשהאל דרייריעוץ פנסיוני07/08/161784 צפיות
הערכת משרד האוצר: 2.2 מיליארדי שקלים נמצאים בקופות הקטנות של חברות הגמל וממשיכים להניב להן רווחים רבים ללא מאמץ. כדאי לכם לפדות את כספכם כי אם לא תעשו זאת בקרוב תחויבו במס. הפעולה הקטנה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. לפני זמן מסוים משרד האוצר בדק ומצא ששלושה מיליונים של חשבונות קטנים ולא פעילים, השייכים לאנשים שמסיבות שונות לא פדו אותם, נמצאים בקופות הגמל.

מאת: kinneret ovיעוץ פנסיוני16/11/142837 צפיות
ייעוץ לפרישה מתייחס לתוכניות החיסכון לתקופה שלאחר הפרישה מהעבודה, לרבות חיסכון פנסיוני. ההיגיון העומד מאחורי תכניות אלו הנו הבטחת המשך הזרמת ההכנסות לאדם ולתלויים בו במקרה של הפסקת עבודה כתוצאה מפרישה, מוות או נכות. שירותי ייעוץ לפרישה מקצועיים ניתנים היום על ידי יועץ פנסיוני.

מאת: ליאוריעוץ פנסיוני10/06/144642 צפיות
לקראת פרישה לפנסיה, יש לבדוק דברים שונים אשר קשורים ליכולת לשמור על רמת החיים הנוכחית, בתקופה שלאחר הפנסיה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica