חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טקטיקת השיווק החזקה ביותר להצלחה ב VEMMA בשנת 2009

מאת: איתמר בן חורשיווק רשתי02/02/20091168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכל שיטות השיווק הקיימות, אם זה PPC,מצגות, דיסקים,באנרים, בלוגים ועוד, מה היא שיטת השיווק שבה אתה הכי צריך להתרכז בשנת 2009 כדי להצליח ב VEMMA .

אם תשאל אותי, אני חושב שאתה צריך להשקיע את רוב הזמן שלך בטרנד הכי חזק בעולם בימים אלו - SOCIAL MARKETING .אם אתה לא יודע מה זה אומר אתה כנראה ממש לא בעניינים, תן לי לעזור לך, בעברית קוראים לזה שיווק בקהילות חברתיות.
אולי עכשיו זה יותר ברור.

אתה בטח כבר משתתף בקהילות חברתיות שונות ברשת, אולי זה פייסבוק, קפה דה מארקר, קליקות, יו טיוב ועוד... הקהילות הללו מלאות באנשים שיכולים להיות המועמדים הבאים שלך בעסק של VEMMA.
איך זה עובד, אתה מצטרף לקהילה ובונה לעצמך עמוד פרופיל שמשדר את האישיות שלך, זה חשוב מאוד שלא תנסה לזייף שם דברים או לכתוב שטויות, תספר שם על עצמך, במה אתה מאמין, מה היא האג'נדה שלך, קצת פרטים על עצמך ואת מי אתה רוצה להכיר.

רוב האנשים עדיין מפחדים לחשוף את הזהות שלהם באינטרנט, הם חושבים שמישהו עוד יבוא אליהם הבייתה ויטריד אותם. השתתפות בקהילות חברתיות כבר הפכה לכזו נורמה שאם אתה לא נמצא ברשת כנראה שמשהו לא בסדר איתך. לכן אל תבחר שם מפגר כמו "מלך השיווק הרשתי 28" או משהו בסגנון הזה, תשתמש בשם שלך.

אתה חייב להבין שאנשים רוצים לראות אותך, הם רוצים להכיר את מי שאתה ולא איזה כנוי מפגר. בימנו יותר ויותר אנשים נשארים בבית והתקשורת שלהם עם אנשים אחרים מתבצעת בעיקר באמצעות הטלפון, אי מייל והאינטרנט, לכן כאשר הם מדברים איתך זה בדיוק כמו שהם נפגשים איתך לקפה או שאתם מחליפים מילה במכון הכושר, אתה לא תבוא למכון הכושר ותציג את עצמך בתור -" סנונית חושנית 26 " - זה יהיה דבילי.

הדבר הבא שאתה צריך לעשות הוא להתחיל להכיר אנשים וליצור קשרים איתם, תשתתף בשיחות ותתרום ערך לשיחה. אל תהיה כמו שאר המפיצים שנמצאים ב VEMMA שמיד זורקים על אנשים את ההזדמנות שלהם, אף אחד לא רוצה לשמוע על ההזדמנות שלך, הם קודם כל רוצים להכיר אותך, אחרי זה תוכל לגשת אליהם עם הזדמנות של VEMMA.

שיווק בקהילות חברתיות הוא לא תהליך מהיר, זה ממש לא כמו לעלות וידאו ל FLIX ולמשוך לידים אל הרשימה שלך, שיווק בקהילות לוקח זמן, אתה הופך להיות חבר של האנשים האלה, המטרה היא לא לנסות לצרף אותם אלה ליצור סביבך קבוצה של אנשים שרואים בך בתור מישהו שיש לו ערך לתת להם, אם זה ידע, עזרה, בידור או שיחה כנה, הערך יכול ללבוש המון צורות.
תמיד תזכור להיות עצמך כי זו היא הדרך היחידה שבה אתה יכול להיות אמיתי ואותנטי עם אנשים - וזה בדיוק את מי שהם מחפשים לפגוש.

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך ב VEMMA, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך , אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד

http://www.howmlmwork.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איתמר בן חור

מאת: איתמר בן חורשיווק רב שכבתי03/11/091459 צפיות
אני רוצה לדבר איתך היום על אחת הטעויות הכי גדולות שמפיצים מתחילים ומפיצים וותיקים עושים כאשר הם מצטרפים לחברת שיווק רשתי הטעות הזו כל כך גדולה ומשמעותית שהיא פשוט מחבלת בכול סיכויי ההצלחה שלך לא משנה כמה אתה טוב וכמה עבודה קשה אתה משקיע בעסק שלך.

מאת: איתמר בן חורשיווק רב שכבתי07/07/091407 צפיות
כולם אומרים במצגות של חברות שיווק רשתי ששיווק מפה לאוזן (המלצה מחבר) היא שיטת השיווק החזקה ביותר בעולם ובגלל שבשיווק רשתי אנו ממליצים לאנשים על מוצרים של החברה שלנו או על ההזדמנות שלנו – זה הופך את השיווק הרשתי לעסק הכי טוב שיש.

מאת: איתמר בן חורשיווק רשתי16/04/091563 צפיות
כאשר חברות שיווק רשתי מרוויחות ממך כסף אבל לא מלמדות אותך איך להרוויח בעצמך, הן למעשה תוקעות לך מקל בגלגלים. על מה אני מדבר? חברות שיווק רשתי בדרך כלל מרוויחות ממך במספר דרכים אבל לא נותנות לך את המידע לעשות את אותו הדבר עם הלקוחות שלך.

מאת: איתמר בן חורשיווק רשתי16/04/091376 צפיות
לפני שאתה קופץ ומתחיל להתרגז עלי שאני אומר שלא כולם באמת המועמדים שלך, תשב, תשתה מים ותירגע, תאמין לי שאני האמנתי לעקרון הזה הרבה יותר ממך והוא גרם לי לעשות דברים הזויים באמת. בדרך כלל אתה שומע את המשפט הזה מהחונך שצירף אותך לעסק משום שהוא רוצה שתפנה לכמה שיותר אנשים, הוא רוצה שתצרף ותמכור מוצרים.

מאת: איתמר בן חורשיווק רשתי16/04/091470 צפיות
אנחנו לא מוכרים או משכנעים, אתה צריך רק לחלוק את ההזדמנות ואת המוצרים עם אנשים. אני בטוח שכבר שמעת את זה בעבר. המשפט הזה מעוות בצורה נוראית, המשמעות שלו אבדה ובגללו הוא גורם לכול כך הרבה אנשים לקבל את התפיסה המוטעית לגבי השיווק הרשתי. שיווק רשתי הוא עסק של מכירות, אבל אתה לא איש מכירות, הכוונה היא שאתה לא צריך ללכת מדלת לדלת ולמכור את המוצרים שלך, אתה לא צריך להקים דוכן בקניון ולמכור את הסחורה של החברה שלך.

מאת: איתמר בן חורשיווק רשתי16/04/091455 צפיות
כמה פעמים שמעת את המשפט הזה? האם זה יכול להיות שמוצרים באמת מסוגלים למכור את עצמם? ובכן, עד היום לא יצא לי לראות מוצרים קמים מהמדף ומגיעים לבתי הלקוחות בכוחות עצמם.

מאת: איתמר בן חורשיווק רשתי16/04/091526 צפיות
האם יש דרך קלה להרוויח ולהצליח בשיווק רשתי, האם באמת אפשר לעשות הכול בקלות? אני יכול לענות על השאלה הזו בדרך הבא - יש דרך הרבה יותר קלה להצליח בשיווק רשתי, אך הרבה אנשים אינם יודעים אותה. כדי שתבין על מה בדיוק אני מדבר אני רוצה שקודם כול נזהה את הדרך הקשה לבנייה של עסק בשיווק רשתי ואחר כך נבדוק את הדרך הקלה. אז מה היא הדרך הקשה?

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152670 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152031 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152137 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142001 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147548 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132046 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica