חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים גריל גז ?

מאת: ישראלקניות 16/02/20123208 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בחירת גריל גז התבררה כמלאכה לא פשוטה. במאמר זה ננסה לסייע לך במלאכה זו.

עצמת חימום ככל שעוצמת החימום של הגריל גבוהה יותר, כך ניתן לבחור את העוצמה המדויקת המתאימה לכל מלאכת בישול אותה מעוניינים לבצע. גריל גז בעל עוצמת חימום נמוכה מדי יכול ליצור תוצאות מאכזבות כאשר מעוניינים לחרוך את הבשר בכדי לאטום את המיצים שלו בפנים לפני הבישול על החום הנמוך יותר.

היחידות בהן נמדדת עוצמת החימום הינן BTU, וכאשר בוחרים גריל גז כדאי לבחור גריל בעל עוצמה של 50,000 BTU לפחות, אך מצד שני עוצמת החום צריכה להיות פרופורציונאלית לגודל משטח הצליה. ניתן לבצע חישוב כך שעל כל 1 סמ"ר של שטח צלייה הגריל יפיק BTU 18 בקירוב. לדוגמא, בגריל בעל שטח צלייה של 48X64 ס"מ: BTU 56,000 = 18x64x48

משטח צליה רשת צליה

גודל משטח הצלייה הוא אחד הפרמטרים שהיו חשובים עבורי, מאחר וכאשר ממנגלים עבור צבא של ילדים רעבים, כדאי שהגריל יאפשר צלייה בו זמנית של כמות גדולה של בשר. מספר רב יותר של מבערים יאפשר לך שליטה טובה יותר על הטמפרטורה לרוחב משטח הצלייה, כך שבצד אחד ניתן יהיה לחמם לחום גבוה (לסגירת הבשר) ובצד השני לחום נמוך (לבישול טוב בפנים).

רשת קומה נוספת (רשת רחוקה מאש המבערים) תאפשר לכם לשמור על הבשר אותו כבר צליתם, או להפשיר פיתות ובשר לפני הצליה בטמפרטורה נמוכה יותר.

לעיתים ניתן לרכוש משטח יציקת ברזל אטום האוגר חום רב (פלנצ'ה) המחליף חלק מהרשת, ועליו ניתן לטגן לדוגמא מעורב ירושלמי, המבורגרים בצל מטוגן ומוקפצים.

רשת צליה רשת צליה צריכה להיות עשויה מחומר עמיד, כגון נירוסטה או יציקת ברזל בכדי שתעמוד בפגעי הסכינים / מזלגות / מברשות איתם היא תבוא במגע במהלך העבודה. בנוסף, על הרשת להיות עבה בכדי לסייע לפיזור מיטבי של החום. על מנת להקל על ניקוי הרשת כדאי שהיא תהיה מצופה בחומר מונע הידבקות. כיום ניתן לרכוש גרילי גז עם רשת מצופה פורצלן, שהוא לטעמי הציפוי הטוב ביותר.

מפזרי להבה מגני להבה

כאשר הלהבה חשופה מתחת לבשר, השומן המטפטף מן הבשר סותם את חורי הזרימה של הגז במבערים, יוצר פרצי אש כאשר הוא נשרף, ופוגע בהליך הבישול. בכדי להגן על צינורות הגז מגיעים כיום גרילי גז רבים עם מפזרי להבה, שהם בעצם מעין לוחות מתכת המונחים מעל המבערים ויוצרים מעליה מעין גג קטן. יתרון גדול נוסף של מפזרי הלהבה הוא שהם מתחממים מאד ומפזרים את החום בצורה אחידה הרבה יותר. מפזרי הלהבה גורמים גם לכך שהשומן שמטפטף על מפזר הלהבה מתאדה ומחזיר את הריח לבשר.

בעבר מקובל היה לשים אבני לבה בתוך הגריל לצורך פיזור החום, אך פתרון זה הוא מיושן ואינו טוב כמו מפזרי הלהבה המודרניים.

כיריים (מבער צד) ניתן למצוא מספר דגמים של גריל גז הכוללים כירה קטנה נוספת, דומה לכירת גז במטבח הביתי, לצד הגריל עצמו לצורך בישול בסיר. בתחילה חשבתי שמדובר ברעיון נפלא, כאשר ניתן לבשל את הרוטב במקביל להכנת הבשר, או לטגן צ'יפס, אך בפועל לא מצאתי את עצמי עד היום משתמש בכיריים אלו, ולכן יתכן כי רוב הממנגלים לא ימצאו שימוש רב עבורן.

מד חום מד חום

אחד הדברים שהתבררו לי במהירות הוא שמד חום הוא דבר מאד חשוב, מאחר והוא מאפשר לממנגל לדעת מה הטמפרטורה מתחת למכסה מבלי לפתוח אותו, וכך להגביר או להנמיך את האש בהתאם לטמפרטורה הרצויה.

נוחות על מנת לשפר את נוחות השימוש בגריל שלך כדאי לוודא כי יש לו גלגלים גדולים ונוחים (רצוי ארבעה גלגלים) המאפשרים הסעה של הגריל ממקום למקום. לא תמיד המקום בו תאחסנו את הגריל יהיה המקום בו תשתמשו בו! בנוסף, כדאי לוודא כי הגריל שלכם מגיע עם הצתה חשמלית, כך שלא תצטרכו להתעסק עם גפרורים וגז... תאורת לילה יכולה להקל מאד על הבישול בחושך, וקיימים מספר דגמים המגיעים עם תאורת לילה מובנית. והדבר האחרון - כיסוי טוב. כדאי לוודא כי הגריל שלכם מגיע אם כיסוי איכותי המתאים לו בדיוק, מאחר ולעיתים קרובות הוא נשאר במרפסת וסופג את פגעי מזג האוויר (לא רק גשם - גם שמש!). יש לבחון את יציבות הגריל על ידי נענוענו, ואת יכולת המדפים לשאת משקל.

 

גריל גז חשוב לקנות מחברה מוכרת וידועה בעלת תו תקן ושירות ואחריות ברמה גבוהה החברות המובילות כיום בארץ הם:  גריל גז אמגזית | גריל גז קולמן | גריל גז אמישראגז | גריל גז SCAB

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ציוד טיולים | גריל גז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל

מאת: ישראלתיירות ונופש - כללי05/04/121968 צפיות
סנדלי שורש הם סנדלים ישראליים אותנטיים. בארץ החמה שלנו, להסתובב עם נעליים במשך כל עונות השנה

מאת: ישראלטיולי תרמילאים28/02/121902 צפיות
סיר פויקה הפויקה היא קדרת ברזל עטירת מוניטין, הוראות לאחזקה וטיפול נכון, ומתכונים מנצחים לסיום..

מאת: ישראלטיולי תרמילאים06/12/111876 צפיות
כשבאים לקנות כלי עבודה מסוג זה מתגלות פתאום חברות נוספות המוכרות את האולרים באיכות גבוהה שלא מביישת אף כלי עבודה ובמחירים זולים יותר. כמו לדוגמא ויקטורינוס גרבר לדרמן ועוד.

מאת: ישראלעסקים - כללי14/11/101312 צפיות
תוספי התזונה ויטמינים מינרלים וצמחי מרפא יכולים לסייע לאנשי עסקים בהפחתת המתח שיפור הזיכרון השלמה תזונתית ואף הפחתת ימי המחלה שעולים להם כסף רב.

מאת: ישראלתוספי מזון14/11/101836 צפיות
מחקרים מראים כי תוספת של מולטי ויטמין משפרת את המצב התזונתי וכי יש לשקול בחיוב השלמה תזונתית המותאמת לילדים.

מאת: ישראלתוספי מזון12/11/109086 צפיות
חברת GNC מתמחה בויטמינים, תוספי תזונה ומוצרי בריאות. אורח חיים בריא כולל את כל התחומים הקשורים לבריאות ! לכל אדם את המוצרים המתאימים ביותר עבורו/ה אשר יתנו מענה הולם לבעיה בריאותי או למטרות כושר ודיאטה. מגוון המוצרים של GNC בישראל כולל כ- 300 מוצרים שונים הכוללים: מולטי ויטמינים, פורמולות אנטי-אוקסידנטיות, ויטמינים,מינרלים, חומצות אמינו, צמחי מרפא, מוצרי ספורט ומוצרי דיאטה .

מאת: ישראלתוספי מזון11/11/101639 צפיות
רוב העוסקים בספורט רוצים להרגיש טוב,להיראות טוב, לרזות ולהיות בריאים. תזונה נכונה בשילוב תוספי תזונה, חיוניים להשגת תוצאות אופטימליות. ממחקרים עולה כי העוסקים בספורט זקוקים לתוספי תזונה ספציפיים על מנת להפוך את הפעילות לאפקטיבית יותר. שימוש מושכל בתוספים המתאימים, מאפשר לגוף לשמר את ההישגים, מגן על השרירים ובונה אותם, תורם לפעילות הלב, להרזייה, לשריפת שומנים ומגביר עירנות בזמן פעילות

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213739 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205194 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186813 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173165 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172922 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica