חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבטחה מקוונת

מאת: גיא חזןשוק ההון16/02/2012782 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשמדברים עם ישראלים על אבטחה הדבר הראשון שקופץ הוא אבטחה של קניון, אבטחת אישים, אבטחת ישובים, חברות אבטחה ועוד מיני סוגי אבטחה פיזיים מוכרים שקרובים אלינו מאוד ואנו רואים אותם מידי יום.

ובכן, יש סוג אבטחה נוסף שרחוק מאיתנו פיזית, מכוון שאינו קיים פיזית, ורחוק מאיתנו רעיונית. המדובר באבטחת התנועה המקוונת - אבטחת מידע ברשת האינטרנט.

בתקופה האחרונה עלה לכותרות כל נושא האבטחה לאור "המלחמה" האינטרנטית בין האקרים סעודים או אחרים המנסים ומצליחים לפרוץ לאתרי אינטרנט שונים ולפרסם מידע אישי עלינו הגולשים כגון פרטים אישיים וכרטיסי אשראי לבין האקרים פרו ישראלים שעושים בדיוק את אותו הדבר לצד שמנגד.

תחום האבטחה ברשת האינטרנט - אבטחה מקוונת - אינו חדש. בכל העולם מתנהלת סוג של מלחמה אינטרנטית ונסיונות לבצע פשעים מקוונים תוך כדי גניבה, פריצה, פרסום וחיסול של אתרי אינטרנט שונים. כאשר מדובר על אתרי אינטרנט שאינם חשובים הדבר אינו מעלה חששות אך כאשר מדובר באתרי אינטרנט בהם מאוכסנים פרטים מהותיים זה מתחיל להוות בעיה.

פרטים חסויים וחשובים עלינו נמצאים באתרי הבנקים המסחריים, אתרי חברות כרטיסי אשראי, אתרים של משרדים ממשלתיים, אתרים של חברות ביטחוניות, אתרי קניות ברשת האינטרנט, אתרי חברות ביטוח ועוד אתרים שונים הנדרשים להחזיק מסד נתונים גדול הטומן פרטים אישיים ואחרים.

לכל אלה מנסים "הפושעים האינטרנטיים" לחדור ולהסב נזק - אם בזדון ואם סתם כי זה אפשרי על ידם. חשיפה של פרטים אישיים, חשיפה של מספרי כרטיסי אשראי וחשיפה של מידע סודי יכולה להוות בעיה לכל הגורמים המעורבים.

את המידע אודות "המלחמה המקוונת" ניתן לתרגם לשוק ההון וההשקעות ולחפש חברות שתחום התמחותן הוא למנוע מאותם עבריינים להגיע אל המידע הרלוונטי.

תפקידן של חברות אלו הוא לפתח, לשווק ולמכור תוכנות ואפליקציות שיימנעו ויחסמו את אותם האקרים ומכוון שההאקרים אינם נחים לרגע ומוצאים פרצות בחומה בכל עת נדרש מהחברות המגינות לבצע התאמות יום יומיות על מנת למנוע ולחסום פרצות אלו.

אם נוסיף לזה את העובדה שהגלישה ברשת האינטרנט חודרת ביתר שאת גם לתחום הסלולר אזי ניתן לזהות כי שוק אבטחת המידע המקוון רק הולך וגדל ולא הגיע לרוויה שחלק מהמשקיעים חשבו שכך הוא.

חברה ישראלית ותיקה ומובילה עולמית בתחום הינה צ'ק פוינט CHKP הנסחרת כיום בוול סטריט (ארה"ב) בשווי של 12 מיליארד דולר. ישנן חברות רבות בתחום כגון ג'וניפר JNPR, חברת סימנטק SYMC, חברת פורטינט FTNT ועוד.

גם בין החברות עצמן יש הבדלי גישה וביצוע, גודל החברה ותוצאותיה הפיננסיות - וכאן לטעמי צריך למצוא את הערך המוסף שבהשקעה במניות החברות מתחום זה.

 



תגיות המאמר: אבטחה מקוונת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא חזן

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193019 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193245 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910571 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: גיא חזןקרנות נאמנות18/07/183245 צפיות
אין בכוונתי להיכנס לכל מדדי הסיכון אותם יש לחשב או אליהם צריך להתייחס. פרט ל 2 מדדים פשוטים שכדאי להביא בחשבון בעת בחירת קרן הנאמנות – מדד היחס ומדד הממוצע הענפי!

מאת: גיא חזןשוק ההון06/05/181313 צפיות
לאורך השנים הוא הצליח פעם אחר פעם להראות ולהיות למשקיעי העולם כמו אש לפני המחנה. באדם הזה מתקיימים כל התנאים על מנת להיות משקיע מוצלח. גם צניעותו.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/01/181374 צפיות
הניסיון לזהות את הסימנים כולל גם מחירים לא פשוטים מאחר וברוב המקרים זה ללכת נגד הזרם ובשוק ההון ללכת נגד הזרם אומר לא להרוויח כסף במקרה הטוב ולהפסיד כסף במקרה הרע. שני החלופות לא אהודות על המשקיעים.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214114 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193245 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910571 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193003 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182844 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181755 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica