חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרת וירטואלי (VPS) - מידע שחשוב לדעת לפני ששוכרים שרת כזה

מאת: חץ בן חמואחסון אתרים16/02/2012888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בישראל ישנם ספקים רבים שישמחו להשכיר לך שרת וירטואלי (VPS) עם איזה מפרט שתבקש. לכל ספק יש את החישובים שלו ולכן המחירים שונים בין אחד לשני.

כלקוח, ישנן נקודות שונות שחשוב לבדוק אותן לפני ששוכרים שרת וירטואלי. לא מומלץ שהמחיר יהיה הפאקטור העיקרי בהחלטה ותו לא..

להלן הנקודות:

* הכרות עמוקה עם תחום הוירטואליזציה: כל אחד יכול כיום להקים לעצמו שרת עם תוכנת וירטואליזציה (VMWare, Hyper-V, XenServer ועוד), אך רק ספק עם נסיון עשיר בוירטואליזציה יכול לתת לך שרת וירטואלי חזק. הכל טמון בהגדרות, באחסון ועוד, ולכן מומלץ לבקש מהאיש הטכני שלכם לשוחח עם הספק ולראות האם הוא באמת מבין בנושא או שמדובר בספק חדש שלא מבין הרבה והמכונה שתיקחו ממנו תתן ביצועים בינוניים עד גרועים.

* שרות: לעיתים קורה ששרת וירטואלי אינו עובד כצפוי. פתאום הוא איטי, לא מגיב או שישנן תקלות אחרות. איש תמיכה מקצועי יכול לסייע לכם בלנטר את הבעיה ולפתור אותה. איש תמיכה שאינו מקצועי יפיל את האשמה עליכם ולא יסייע לכם לפתור אותה, מה שיחייב אתכם למצוא איש טכני מבחוץ ולשלם לו מחיר יקר כדי לתקן את השרת. שוב, מומלץ עם איש טכני שלכם לבדוק מה בתמיכה באמת יודעים ומה הם "מנחשים".

* מקשיבים לכם? לקוחות אינם יודעים תמיד איזה שרת וירטואלי הם צריכים, ולפעמים חבילה כזו או אחרת יכולה להתאים ללקוח ככפפה ליד, ויכול להיות שהלקוח יחסוך כספים במקום להוציא יותר ממה שהוא תכנן, ולכן כדאי לראות אם מקשיבים לכם, שואלים אתכם מה הולך לרוץ על השרת ובהתאם להציע לכם המלצות.

* כלי ניטור וגישה: ספק רציני וטוב יתן לך גישה אל המכונה הפיזית דרך חיבור לקונסולה, התראות SMS ועוד. כדאי לבדוק היטב אם הספק שאתה מעוניין בשירותיו נותן זאת, הואיל וחלק גדול מהספקים בארץ אינו נותן זאת.

לסיכום: שרת וירטואלי (VPS) זה דבר ששוכרים לחודשים ולפעמים לשנים, וכדאי לקחת את הזמן ולבדוק עם איזה ספק לסגור עיסקה מולו. חשוב לבדוק את השרות, את הפתרונות שהוא מציע, את הגישה שלו מבחינת הבקשות שלך, האם הוא מציע פתרונות יצירתיים לחסוך לך כספים, האם נציג מקצועי נמצא גם מעבר לשעות העבודה הרגילות, האם ניתן לקבל את המכונה ליום יומיים נסיון לפני שמתחייבים, האם יש הנחות רציניות על התחייבות מראש, האם מקבלים שרותי קונסולה והתראות מלאות - אלו דברים שכדאי לשאול לגביהם מראש כדי למנוע מצב שיום אחד השרת אינו עובד כמצופה והספק לא יכול/לא מעוניין לסייע לך.

בהצלחה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חץ בן חמו
חץ ביז שרתים וירטואליים (VPS), שרתים יעודיים, אחסון אתרים ושרותי וידאו

אתם מוזמנים לבקר בבלוג העסקי שלנו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חץ בן חמו

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173519 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176215 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163116 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153119 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152643 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152827 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica