חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב בישראל- השוואת מחירים

מאת: דניאל seoליסינג והשכרת רכב17/02/20121084 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר חושבים על שוק הרכב בישראל צריך להתחיל את זה עשרים שנה אחורה. כאשר שלמה סיקסט עוד לא הייתה קיימת בכלל ועוד לא היה בכלל דבר כזה ליסינג. כאשר בשוק הבינלאומי, כמו למשל ארצות הברית ואירופה זה כבר היה קיים הרבה מאוד זמן.

כבר בשנת אלף תשע מאות תשעים בארצות הברית השכרת רכב יומית זה היה דבר מקובל מאוד ואפילו נהוג, לעומת זאת רכב בליסינג זה היה מקובל עד כדי כך שאנשים שנכנסים לסוכנות רכב, לא חושבים בכלל לשאול כמה עולה הרכב, אלא חושבים לשאול את המוכר: "כמה זה לחודש?" אולי בישראל זה עדיין לא שאלה לגיטימית, אך בארצות מפותחות אחרות כבר היה נהוג מאוד לקנות מכוניות בשיטת ליסינג והשכרת רכב.

אז מתי זה קרה בשוק הישראלי

בתחילת שנות האלפיים זה הגיע גם לישראל, הסנונית הראשונה הייתה חברת אוויס הגדולה בעולם שהגיעה לישראל והתחילה להוציא סכומי עתק אדירים על מנת לחנך את השוק כולו להתרגל לליסינג וגם השכרת רכב כמו שקיים בכל העולם.

קשה להגיד שזה הצליח בגדול, אבל הזמן עשה את שלו והשוק הישראלי התחיל להתרגל לעובדה שיש עוד אפשרויות מלבד קנייה רגילה של רכב כמו שאנחנו מכירים בדרך כלל. בהמשך נכנסו לשוק עוד הרבה מאוד שחקנים בינלאומיים וגם קטנים מאוד. כאשר השחקנים הבינלאומיים הם חברת אוויס וחברת יורופקאר שהגיע אלינו מאירופה ומאז היא רק הולכת וצומחת.

השחקנים הגדולים בשוק השכרת הרכב:

השחקנים הגדולים הן חברות ענק בינלאומיות שמחזיקות ציי רכב בכל העולם ומשכירות בעשרות מדינות בכל היבשות. חברת יורופקאר למשל מחזיקה מטה בכל מדינה באירופה וממשיכה להתפתח בכל המדינות שרק קיימות גם מחוץ ליבשת. היא ממשיכה לנצל את הפלטפורמה התחבורתית שלה כדי להגדיל את צי השכרת הרכב שלה והליסינג שלה עוד ועוד.

השחקנים הקטנים בשוק השכרת הרכב הישראלי:

בניגוד להרבה מאוד שווקים אחרים שבהם בדרך כלל יש שחקנים קטנים שהם בגודל של חברת שטראוס הישראלית, בישראל המצב שונה מאוד. השחקנים הישראלים סובלים ממצב שבו הגודל של המתחרים הבינלאומיים למעשה הורג את הקטנים.

הסיבה היא שסוכנות השכרת רכב קטנה צריכה למקסם את הרווחיות כדי להישאר בחיים. בישראל לעומת זאת המצב הוא שהחברות הגדולות ניצלו את הגודל שלהם כדי לסגור את השוק בדיוק בשביל זה. הם למעשה הציעו מחירים נמוכים מאוד כדי לנסות להעיף את הקטנים מהשוק הישראלי. בינתיים המצב של השוק הרכב בישראל, הוא כזה שהשחקנים ישראלים ממשיכים לשרוד ולעבוד, ולא רק שהם לא נעלמים, אלא אפילו ממשיכים להיכנס שחקנים נוספים לתוך השוק.

 



תגיות המאמר: השכרת רכב, ליסינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205317 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192948 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181342 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181337 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172904 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162105 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica