חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעמד האישה ביפן חלק א

מאת: גלי פימעמד האישה19/02/20121879 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם רוצים לראות את היחס של התרבות היפנית העתיקה לנשים אפשר להתחיל בשפה הכתובה שלהם. המילים היפניות המכונות "סימניות" נותנים צורה מיוחדת לכול מילה ומראים על השיוך ההיסטורי של המילה בתקופות עתיקות.

בשפה הכתובה היפנית, המילה שמייצגת את האישה רומזת על מבנה גוף נשי. בן הקווים הזורמים ניתן בעזרת קצת דמיון לראות דמות עם חזה בולט ורגלים משוכלות. המילה רוגע נראת כאישה היושבת תחת ביתה. הסימניות לסקס ושעשוע מצויירות תוך חיבור של הסימניה של הגבר ושל האישה ביחד.


בתקופות קדומות ביפן היה מעמד הנשים ביפן טוב ועד המאה ה8 נשים קיסריות שלטו ביד רמה בסין והעריצו את אלה השמש שהייתה דמות נשית חזקה. לאחר שלטונה הבעייתי של הקיסרית שוטוקו ירדו הקיסריות מכוחן ומאז שלטו ביפן קיסרים.

באותה תקופה התלבושת הנשית הייתה מורכבת משכבות רבות של בדים. בגד חגיגי היה מורכב מ 12 שכבות אשר כול חשפה את השכבות הקודמות בכדי ליצור אפקט עשיר וצבעוני. ההתלבשות לפני האירוע הייתה מאמץ משפחתי והפגנת היכולת של בעל אמיד לרכוש לאישתו תלבושת יקרה.

בשנת 1008 סיימה הסופרת מוראסאקי שיקיבו את "הרומן הארוך של גנז`י" בו היא מתארת את חיי האהבה של הנסיך גנז'י.

מהסיפור אפשר ללמוד שבתקופה זאת היה נהוג לגבר מהמעמד הגבוה להתחתן דרך שידוך עם אישה בצורה פורמלית. לצד האישה היו הפליגשות שהבעל בחר וחיזר אחריהן ברומנטיות רבה. זוגות היו כותבים שירי אהבה אחד לשני ושולחים מכתבים רומנטים. הגברים היו מנסים להעמיק את הכרויות על ידי התגנבות לחדרה של האהובה.















 



תגיות המאמר: הכרויות, זוגות, בעל עמיד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי פי

מאת: גלי פיאטרקציות06/03/13874 צפיות
ימי הולדת זאת שמחה גדולה, ואין כמו אטרקציות לשידרוג החגיגה

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13926 צפיות
הטכנולוגיה של עיצוב הבית מתפתחת בקצב מהיר ואתם יכולים לעצב את הבית או המשרד בצורה ייחודית ויוצר דופן

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13966 צפיות
להרבה אנשים נמאס ממטבח שנראה כמו של כולם והם פונים לעיצוב מטבח אישי ומיוחד

מאת: גלי פיבית חכם06/03/131088 צפיות
מדפסת בבית זה דבר נורא נוח, אפשר להדפס תמונות אחרי טיולים ולדאוג לשמור על הזכרונות האלו

מאת: גלי פיעיצוב גרפי18/12/121181 צפיות
מאמר זה עוסק בחשיבות הלוגו לעסק או מותג. לוגו נוצר לרוב כחלק מתהליך מיתוג והוא זה שיוצר אצל הלקוחות את הניצוץ הראשון של העניין או הזיהוי במותג.

מאת: גלי פידייטינג29/05/121394 צפיות
נישואין הם לרוב התחלה נפלאה וכיפית של חיים משותפים, הכוללים בתוכם הרבה חלומות וציפיות. אף על פי כן, לצערנו החיים המשותפים אינם נמשכים יחד בדיוק כפי שחלמנו או ציפינו. יש כמובן אחוזי גירושין לא מועט, ואף שיעור מסויים של אלמנות, שכמובן עולה ככל שגיל בני הזוג עולה.

מאת: גלי פידיאטה ותזונה16/04/121155 צפיות
המזג אוויר מתחמם והשכבות שלבשנו בחורף הולכות ומתקלפות. אחרי חצי שנה של התעטפות בבגדים גדולים וכבדים והתכרבלות בפוך אנו נוטשים את מדף הסוודרים ועוברים לחולצות הקצרות. עם התקצרות הבגדים והמחשבות על חוף הים או הברכה מתחילות חרדות המשקל.

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310751 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128940 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128389 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128921 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128739 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128729 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128690 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica