חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לכל אחד המקצוע וההתמחות שלו.

מאת: פטריק לויקידום אתרים21/02/2012838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה הלילה השלישי שהיא ישבה מול המחשב מגיעה למיטה סחוטה ונרדמת מייד..כבר הלילה השלישי שאין עם מי לדבר ואין עם מי לאכול ואין עם מי לשתות ואין עם מי לצאת וכו. וכו.וכו.

ולי די נמאס מן העקשנות הזאת ,מהרצון הזה הילדותי להצליח איפה שכבר כמה וכמה פעמים נחשלה ,היא פשוט לא יודעת ולא מוכשרת לעשות את זה.

למדה בקורס ,ובעוד קורס, הייתה מאד גאה בהישגיה בכיתה..אבל זה לא אותו דבר. שווק באינטרנט דורש יותר מללמוד טכניקות, צריך הרבה יותר,חוש אסטטי לדוגמה ולמה לה ולא אסטטיקה. להתלבש כמו שצריך היא לא יודעת, לא שזה מפריע לי במיוחד, גם אני לא יכול להיות לה לעזר רב, כי לי גם אין שום כישורים בעיצוב וודאי ווודאי בעיצוב אתר, שאמור למשוך לקוחות שאמור להיות אטרקטיבי גם במבחינה ויזואלית.

לא סתם ישנם אנשי מקצוע שעושים זאת, וזה לא ממש יקר. זאת לא הוצאה מי יודע מה שהיא אינה יכולה לעמוד בה. אבל אתר מעוצב נכון, כמו שצריך בפרופורציות הנכונות בגרפיקה הנכונה יחזיר את ההשקעה מהר מאד. אתר מעוצב נכון אין אפס מושך לקוחות.

שישנם חברות שבן לא רק בונים אתרים בשבילך אלא גם מצליחים לקדם אותך במנועי חיפוש ברשתות חברתיות, וכל רשת האינטרנט. זה המקצוע שלהם.כך בעל המקצוע יהיה פנוי ועם שקט נפשי לטפל בעסק שלו נטו.

לך תסביר לה שוב ושוב, תני למקצוענים לעשות את העבודה הזאת, את לא תלמידת תיכון שחייבת להוכיח למורה שהיא למדה היטב את השיעור,ובכל את משקיעה את הנשמה והמון זמן ואין לך מושג אם זה יעבוד נכון וטוב.

חשבתי שלא אצא מזה לעולם,עקשנית אין מה לעשות. מצד שני ראיתי את הנחישות ולא היה לי לב לומר לה שבינתיים זה לא נראה מבריק במיוחד.נתתי להיגיון ,לזמן ולעייפות לעשות את שלהם.

זה נמשך כך עוד כמה ימים ,וכמה לילות.את שלי אמרתי. ליצור אתר זה עניין למקצוענים ,לכל אחד ועיסוקו הוא. אבל לא רציתי להחריף את המצב ושתקתי .

לאחר עשרה ימים התגלו סימני שבירה ראשונים..

-לא נראה לי שאצא מזה. כל החומר שלימדו אותנו לא מספק. אני לא מצליחה להגיע לתוצאה הרצויה בעיניי. אולי באמת אתה צודק ואני צריכה להשאיר את המלאכה לאנשים שבאמת מבינים בזה והעיקר מוכשרים ומקצוענים בתחומם..אמרתי, אולי.

וזה לקח עוד שני לילות כששכבה בשקט בשקט ,הרבה יותר מוקדם מהזמן שהורגלתי ,היא נכנסת למיטה ומנסה לדאוג שלא ארגיש בכך.

-בואי חיבוק גיבורה שלי.

-מחר אני מתקשרת לחברה  שווק באינטרנט ומוסרת להם את כל החומר.תודה שלא לחצת עלי לוותר צדקת אבל הייתי חיבת לנסות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פטריק לוי

מאת: פטריק לויצרכנות15/02/12972 צפיות
האנשים שגרים בינינו ואנחנו מעדיפים לא לראות.מה אפשר לעשות על מנת לעזור,סיפור על תרומת מקרר וקירוב לבבות

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213411 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica