חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב- מה זה אומר? וכיצד לעבור זאת בשלום? המדריך המלא

מאת: aleshkinaביטוח רכב23/02/20121285 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח רכב- מה זה אומר? וכיצד לעבור זאת בשלום? המדריךהמלא

ביטוח רכב – מה אנו צריכים לדעת?

סביר להניח שכולכם מודעים לעובדה כי בארץ ישנן הרבה מאוד חברות ביטוח אשר מציעותבין שלל הצעות הביטוח גם פוליסות ביטוח רכב. "ביטוחרכב" הוא צמד מילים השכל העל רכב מכיר מקרוב, אך על שאלה לכאורה כה פשוטה – מהוביטוח זה ומהם מאפייניו? לא כולם ידעו לענות, על זה נדבר בהמשך המאמר.

מהם הסוגים העיקריים של ביטוח רכב?

סוגי ביטוח עיקריים, הם ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. ביטוח רכב חובה, הואביטוח אלמנטארי לכל רכב והוא נקבע על פי חוק. במקרים של תאונה אשר כתוצאה ממנהנפגעו היושבים ברכב או הולכי רגל, יכסה הביטוח את ההוצאות הרפואיות אשר נועדו לשקםאת חיי הנפגעים. כמו כן הביטוח יפצה אנשים אשר כושר ההשתכרות שלהם נפגע כתוצאהמהתאונה ואנשים שנגרם להם סבל נפשי כתוצאה מהטראומה. ביטוח מקיף, נועד לכסות נזקיםלרכב עצמו אשר נגרמו כתוצאה מתאונה ואף כתוצאה מאירועים אחרים כגון גניבה, מכת טבעועוד. ביטוח צד ג', נועד לכסות נזקים אשר גרם בעל הרכב לצד שלישי.

סוגים נוספים של ביטוח רכב

  • ביטוח רכב לנשים - בשל העובדה שהוכחה זה לא מכבר כי נשים הו נהגות זהירות יותר מגברים ולכן גם מועדות פחות לפגוע או להיפגע כתוצאה מתאונת דרכים, החליטו חברות הביטוח להעניק להן ביטוח רכב מוזל יותר. מסתבר שנהיגה זהירה, גם משתלמת יותר..
  • ביטוח רכב לצעירים - בניגוד לאוכלוסיית הנשים, אוכלוסיית הצעירים מעורבת יותר בתאונות דרכים. נהגים צעירים, וותק הנהיגה שלהם מועט, הם אינם שקולים כמו נהגים מבוגרים, ולכן נוטים בהרבה מן הפעמים להתנהג באימפולסיביות גם על הכביש, והם גם מועדים יותר מאוכלוסיות אחרות, לנהוג תחת השפעת אלכוהול. לאור כל הנ"ל, מוצע ביטוח לרכב מיוחד לקבוצות גיל אלו, אשר עלות הפרמיה שלו גבוהה יותר.
  • ביטוח רכב ל 50+ - נהגים מעל גיל 50, הם נהגים וותיקים יותר ואף זהירים ואחראיים יותר ולכן מגיעה להם פוליסת ביטוח מיוחדת המציעה מגוון הטבות כגון שירות אישי , ולא דווקא באמצעות האינטרנט, שירותי גרירה, שירותי חילוץ, קבלת רכב חלופי לאחר תאונה או גנבה ועוד.
  • ביטוח רכב לנהגים חדשים- בשל העובדה שלנהג חדש אין די רישיון על הכביש, וע"פ המציאות הקיימת רוב התאונות נגרמות ע"י נהגים צעירים או חדשים, חברות הביטוח יעלו את פוליסות הביטוח שלהם.

כיצד נדע באיזו חברה כדאי לבטח את הרכב?

לשם כך, יש לבדוק היטב מה מציעות חברות הביטוח השונות ולבצע ביסודיות השוואתמחירי ביטוח רכב וסקר שוק. קודם יש להחליט על סוג הביטוח ולאחר מכן לבדוק את חברותהביטוח השונות, שכן כל חברה מציעה פוליסות ביטוח רכב בטווח מחירים משתנה והטבותשונות. כמובן שהמטרה העיקרית של כל בעל רכב, היא למצוא חברה אשר תציע לו את הפוליסההזולה ביותר אך גם את המשתלמת ביותר מבחינתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131329 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131249 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131414 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131793 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131685 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131452 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121512 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171731 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164120 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163362 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163064 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143605 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica