חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צילום חתונה

מאת: מוטי טלצילום25/02/20121067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צילום חתונה הוא מקצוע ששכרו בידו. חתונה נחשבת לאחד האירועים המשמעותיים בחיי אדם, ורוב הזוגות הישראליים מוכנים להשקיע כסף, מאמץ, מחשבה וזמן בהכנות לאירוע המושלם, ואחד מהדברים בהם משקיעים זה צילום החתונה. אלבום מעוצב ומסוגנן שאמור לדמות צילום אומנותי, סרט ערוך, והקלטה של כל צעד שהזוג הטרי עושה במסיבה – כל אלה הם בגדר חובה לרוב הזוגות הצעירים, לפחות כאשר מדובר בחתונה ראשונה. צילום חתונות, לפיכך, הוא מקצוע מבוקש, הדורש אחריות רבה, שכן ההמולה של האירוע לא תשאיר למשתתפים זכרונות ברורים. כך צלם החתונה הופך להיות לאחראי על שימור, או ליתר דיוק - עיצוב הזכרונות שישארו לזוג הנשוי מהאירוע.

צילום חתונות דורש מיומנות רבה, הרבה מעבר למיומנות הטכנית של שימוש בציוד הצילום והעריכה. צילום אירועים דורש הרבה טאקט ויכולות תקשורת מעולות. לעתים קרובות מזמיני העבודה הם צעירים חסרי נסיון, שמעוניינים לערוך את החתונה הראשונה בחייהם, וטרם יודעים איך. צלם החתונות יכול להדריך את הצעירים, להציע להם סוגים שונים של אלבומים, מיקומים לצילום, ועוד. בצילום חתונות חובה להתחשב גם במקום האירוע והתנאים בו, כגון גודל האולם, מספר המשתתפים, סידור השולחנות, תאורה, תשתיות במקום ועוד. חשוב שצוות הצילום לא יפריע למהלך האירוע, לא יזיז מצלמות חורקות בזמן טקס החופה, ולא יהווה הפרעה לרוקדים בזמן מסיבת הריקודים. בצילום חתונות חובה להתמקד בחתן ובכלה, אך אין לשכוח מהמשפחות, לכן הצלם חייב לתשאל את הזוג הצעיר ורצוי אף להכיר את בני המשפחה, על מנת שלא לפגוע באף סבתא שלא תמצא את עצמה בתמונות בתדירות מספיק גבוהה.

לסיכום, צילום חתונות נמשך מספר שעות בודד בעת האירוע, אז מתרכז הצלם בלכידת הרגעים היפים בלבד. יש לזכור, שעבודת הכנה יסודית צריכה להיעשות לפני האירוע בהיכרות עם הצרכים והאנשים החשובים. כמו כן עבודה רבה ממתינה לצלם לאחר סיום האירוע – בעת עריכת התמונות והסרט, ועיצוב האלבומים. צילום חתונות מוצלח הוא כזה שבו נוכחות הצלם לא מורגשת בזמן האירוע, אך הזכרונות שנשארים לזוג הטרי הם זכרונות מאירוע אידאלי, שהם בטוח לא ישכחו לעולם.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי טל

מאת: מוטי טלטיולים בארץ23/12/12738 צפיות
ירושלים הבירה של ישראל היא עיר גדולה, צבעונית ומגוונת. אם אינכם גרים בירושלים ואתם מעוניינים להגיע לביקור, כנראה שתזדקקו למורה דרך שיכיר לכם את ירושלים. בכל פינה בעיר יש משמעות היסטורית ולכן, חשוב להיעזר במומחה שמכיר את העיר

מאת: מוטי טלעסקי מזון21/05/12936 צפיות
בחירה והכנה של אוכל לאירועים יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לכושל. לכן כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת ספק של אוכל לאירועים שיוכל לענות על כל הדרישות של האופי האירוע והעדפות האורחים.

מאת: מוטי טלבניית אתרים21/03/121140 צפיות
מהי מערכת וורדפרס? מי צריך אותה? מה היתרון של תבניות וורדפרס בעברית? תשובות לשאלות האלה ועוד מידע במאמר שלפניכם.

מאת: מוטי טלשייט05/03/121428 צפיות
האם מוכרת לכם התחושה של ניתוק מהווה כאשר אתם מתבוננים בים? האם אתם זוכרים את הרגע כאשר הבנתם עד כמה הים גדול ורב עוצמה ? הים משרה על רבים מאיתנו תחושה של רצון עז להתפתח ולצאת מתוך המסגרת של חיים יומיומיים לכיוונים חדשים.

מאת: מוטי טלגינון01/02/122719 צפיות
כיסאות ושולחנות מפלסטיק פתרון טוב לשימוש כרהוט בגן של הבית פרטי . מגוון גדול של מוצרים מפלסטיק מוצגים ע"י ייצרנים ישראלים בארץ. יתרונות ריהוט מפלסטיק : קל , יחסית זול , עמיד נגד תנאים של מזוג אויר גשמים וקרינת השמש .

מאמרים נוספים בנושא צילום

מאת: דניסצילום16/01/182956 צפיות
תחום האטרקציות והצילום לחתונות צומת ותופס תאוצה רבה, איך נבחר מבין כל הספקים את הספק האיכותי ביותר?

מאת: ניב אבןצילום18/09/172912 צפיות
כמה זה עולה בסופו של דבר לשכור את השירותים הנאמנים של צלם אירועים מיומן שיודע את עבודתו במקצועיות רבה? קראו הלאה.

מאת: דניסצילום14/05/172212 צפיות
כשהמקרר שלנו מלא עד אפס מקום במגנטים הרגילים חשוב להעניק לאורחים באירוע שלנו סיבה לשים את המגנט שלכם על המקרר, עיצוב פולארויד הוא עיצוב רטרו משנות ה80 שידאג להבליט את המגנטים שלכם מהמגנטים האחרים.

מאת: moraleצילום18/04/172078 צפיות
חברות הייטק רבות דואגות להכין סרטי תדמית שמיועדים לצרכים שונים. סרטים אלו מבליטים את איכויות החברה, יעילות המוצר והשירות שהן מייצרות ומשווקות, הן לצרכים פנימיים, והן לצרכים חיצוניים, לקהל לקוחות מקומי וכן לקהל לקוחות בינלאומי.

מאת: moraleצילום26/03/173794 צפיות
הילדה הגיעה לגיל 12, זה הזמן לחגוג לה בת מצווה. היום לא מדובר יותר בחגיגה פשוטה וצנועה, היום כל חגיגת בת מצווה היא בעצם הפקה שלמה. אולם, קייטרינג, תקליטן, צלם, מגנטים, אטרקציות של אירועים, תלבושות ומה לא. לצד הפקת האירוע צריך גם לחשוב על הפקת בוק בת מצווה.

מאת: moraleצילום14/03/174047 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות, שלצד צילומים של תמונות משפחתיות אשר מבוצעות אצל צלמים מקצועיים, נערכים גם צילומים של נשים, כשהן בהיריון. בדרך כלל, נשים מבקשות לצלם את ההיריון הראשון שלהן, למרות שבמקרים רבים נשים חוזרות שוב ושוב לערוך צילומים אלו, גם בהריונות נוספים.

מאת: דניסצילום07/03/171776 צפיות
המחיר הוא לא הכל, כאשר ניגשים לבחור ספק עבור מגנטים לאירוע שלנו חשוב לשלב בין המקצועיות, האיכות והמחיר כמובן בלי להתפשר על אף אחד מהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica