חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה והכנה של אוכל לאירועים – עצות למזמין

מאת: מוטי טלעסקי מזון21/05/2012936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים בהם אנו משקיעים זמן ומאמץ בארגון אירוע הוא האוכל. הכנת אוכל לאירועים היא מקצוע שדורש מיומנות ורמת מקצועיות גבוהה. מצד המזמין, בחירה מוצלחת של ספק אוכל לאירועים היא המפתח לאירוע מוצלח, לכן מובאות כאן מספר עצות פרקטיות בנושא, שיכולות לעזור לכל אחד ואחד להתמקד ולדעת מה לשאול.

אוכל לאירועים חייב להתאים באופיו לאופי האירוע עצמו וכן לקהל האורחים. אוכל בחתונה יהיה שונה מאוכל בהרמת כוסית. אוכל במסיבת יום הולדת של ילד שונה מאוכל המוגש באירוע חברה. לכן, כאשר נדרש להחליט על סוג האוכל שיוגש באירוע, מומלץ לשאול את השאלות הבאות? מי הם האורחים, ומה ההעדפות שלהם?  האם האוכל יוגש לשולחנות באופן מסורתי על ידי מלצר, או בצורה של הגשה עצמית? האם האוכל באירוע צריך להיות משביע או קליל? האם לאכילה יוקדש זמן באופן מיוחד, או שהאורחים יאכלו תוך כדי פעילות אחרת?

במצבים בהם הארוחה היא פעילות בפני עצמה, נדרש להכין ארוחות שלמות, עם מנה ראשונה, שניה, שלישית וקינוח. כך נעשים הדברים בחתונות רבות ובאירועי בר או בת מצווה. באירועים ספונטניים יותר ובעלי אופי פחות רשמי מקובל להעביר בין האורחים  או להגיש בצד מגשי אירוח עם סנדווי'צים ומאכלים קלים אחרים. באירועים של ילדים נהוג להזמין אוכל האהוב עליהם, כגון נקניקיות בלחמניות וממתקים.

בעבר אנשים היו מכינים אוכל לאירועים באופן עצמאי, אבל כיום מקובל להזמין לטובת הנושא שירותי קייטרינג. למעשה חברת הקייטרינג עושה את כל העבודה של בישול, הכנה, הגשה של האוכל באירוע, וכמו כן איסוף הציוד בסופו, וכך חוסכת למארגני האירוע טרחה רבה.

בעת בחירת הקייטרינג (הספק של אוכל לאירועים) מומלץ לוודא שהחברה מתמחה במתן שירות לאירועים בעלי אופי דומה לאירוע שלכם. למדו מראש את קהל היעד שלכם, האם יש להם רגישויות או העדפות מסוימות שכדאי להתחשב בהם, כגון אוכל צמחוני. שקלו הזמנת שירותי בר וקפה בנוסף למאכלים העיקריים, וכמו כן הגשת משקאות אלכוהולים. החליטו האם נדרשים מלצרים או מגישים בלבד. וחשוב מכל, טעמו את האוכל לפני שתציעו אותו לאורחים שלכם. בתיאבון!

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי טל

מאת: מוטי טלטיולים בארץ23/12/12739 צפיות
ירושלים הבירה של ישראל היא עיר גדולה, צבעונית ומגוונת. אם אינכם גרים בירושלים ואתם מעוניינים להגיע לביקור, כנראה שתזדקקו למורה דרך שיכיר לכם את ירושלים. בכל פינה בעיר יש משמעות היסטורית ולכן, חשוב להיעזר במומחה שמכיר את העיר

מאת: מוטי טלבניית אתרים21/03/121140 צפיות
מהי מערכת וורדפרס? מי צריך אותה? מה היתרון של תבניות וורדפרס בעברית? תשובות לשאלות האלה ועוד מידע במאמר שלפניכם.

מאת: מוטי טלשייט05/03/121428 צפיות
האם מוכרת לכם התחושה של ניתוק מהווה כאשר אתם מתבוננים בים? האם אתם זוכרים את הרגע כאשר הבנתם עד כמה הים גדול ורב עוצמה ? הים משרה על רבים מאיתנו תחושה של רצון עז להתפתח ולצאת מתוך המסגרת של חיים יומיומיים לכיוונים חדשים.

מאת: מוטי טלצילום25/02/121068 צפיות
צילום חתונה הוא מקצוע מבוקש. זוגות רבים מוכנים להשקיע כסף ומאמץ בארגון האירוע החשוב בחייהם, וצילום החתונה הוא חלק חשוב מאוד באירוע.

מאת: מוטי טלגינון01/02/122719 צפיות
כיסאות ושולחנות מפלסטיק פתרון טוב לשימוש כרהוט בגן של הבית פרטי . מגוון גדול של מוצרים מפלסטיק מוצגים ע"י ייצרנים ישראלים בארץ. יתרונות ריהוט מפלסטיק : קל , יחסית זול , עמיד נגד תנאים של מזוג אויר גשמים וקרינת השמש .

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213667 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214069 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205534 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810533 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183358 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173153 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173517 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica