חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וורדפרס – פתרון יעיל לניהול תוכן באינטרנט

מאת: מוטי טלבניית אתרים21/03/20121140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שחשב פעם על הקמת אתר משלו, תהה בוודאי איך עושים זאת, ובמיוחד איך עושים זאת אנשים שאינם מומחים במדעי המחשב, בניית אתרים וכדומה. מערכת וורדפרס היא התשובה לכל מי שמעוניין באתר משלו ומבקש שהקמת וניהול התוכן שלו יהיו פשוטים, בממשק ידידותי ולא ידרשו ידע מוקדם. וורדפרס מאפשרת למעשה גם להקים ולגם לנהל את התוכן של אתר, ומיועדת במיוחד למי שרוצה להקים ולנהל אתר בו מרבית התוכן היא מלל, מכאן השם של המערכת (וורד באנגלית זו מילה).

איך עובדים בוורפרס? למעשה היתרון הגדול שלה הוא עקרון התבניות. מי שרוצה להקים אתר מסוג נפוץ יחסית, יכול להשתמש בתבניות וורדפרס, כולל תבניות וורדפרס בעברית. מהי תבנית וורדפרס? תבנית וורדפרס היא עיצוב האתר או הדף באינטרנט, כלומר מיקום הטקסטים והתמונות, תפריטים, וכדומה, על המסך. מי שמעוניין להקים אתר יכול לקחת תבנית קיימת, ולמלא את התבנית בתוכן המתאים לו. השיטה הזאת מתאימה במיוחד למי שפותח אתר שדומה במבנה שלו לאתרים אחרים קיימים, כגון חנות, גן ילדים, אתר חדשות, אתר של מועדון מעריצים, וכדומה.

כאשר מדובר באתר עתיר מלל, והמלל אמור להיות בעברית, התבניות הרגילות עלולות להשתבש, וזאת בשל כיוון הכתב. לכן קיימות תבניות וורדפרס בעברית, וחשוב להשתמש בהן אם בכוונתכם שתוכן האתר יוצג בעברית. קיימים אתרים להורדת תבניות וורדפרס בעברית חינם, מה שמקל את המלאכה.

לאחר שהאתר נבנה והחל לתפקד, יש צורך לנהל את תוכנו: לעדכן את המלל ואת התמונות, לקבל ולהעביר תשלומים במידת הצורך, לעדכן את פרטי ההתקשרות, וכדומה. מערכת וורדפרס מאפשרת לעשות זאת בקלות וביעילות, וזאת בשל מבנה התבניות הנוח. כמובן שבמידת הצורך ניתן לשנות את עיצוב האתר על ידי בחירת תבנית וורדפרס אחרת.

מערכת וורדפרס מאפשרת להקים אתר גם בתבנית וורדפרס חדשה, כלומר אתר בעיצוב מקורי המיועד רק לו. לצורך כך תצטרכו להעסיק מתכנת ומעצב, שיחליטו על מבנה האתר ועל מראהו. שיטה זו מתאימה לאתרים שאינם נכנסים לקטגוריות מוכרות קיימות, ולאתרים ששואפים לבידול.

לסיכום, מערכת וורדפרס הינה מערכת יעילה וידידותית להקמה וניהול תוכן של אתרים עתירי מלל. שימוש בתבניות וורדפרס בעברית מקל את העבודה גם על המשתמשים בארץ.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי טל

מאת: מוטי טלטיולים בארץ23/12/12740 צפיות
ירושלים הבירה של ישראל היא עיר גדולה, צבעונית ומגוונת. אם אינכם גרים בירושלים ואתם מעוניינים להגיע לביקור, כנראה שתזדקקו למורה דרך שיכיר לכם את ירושלים. בכל פינה בעיר יש משמעות היסטורית ולכן, חשוב להיעזר במומחה שמכיר את העיר

מאת: מוטי טלעסקי מזון21/05/12937 צפיות
בחירה והכנה של אוכל לאירועים יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לכושל. לכן כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת ספק של אוכל לאירועים שיוכל לענות על כל הדרישות של האופי האירוע והעדפות האורחים.

מאת: מוטי טלשייט05/03/121428 צפיות
האם מוכרת לכם התחושה של ניתוק מהווה כאשר אתם מתבוננים בים? האם אתם זוכרים את הרגע כאשר הבנתם עד כמה הים גדול ורב עוצמה ? הים משרה על רבים מאיתנו תחושה של רצון עז להתפתח ולצאת מתוך המסגרת של חיים יומיומיים לכיוונים חדשים.

מאת: מוטי טלצילום25/02/121068 צפיות
צילום חתונה הוא מקצוע מבוקש. זוגות רבים מוכנים להשקיע כסף ומאמץ בארגון האירוע החשוב בחייהם, וצילום החתונה הוא חלק חשוב מאוד באירוע.

מאת: מוטי טלגינון01/02/122719 צפיות
כיסאות ושולחנות מפלסטיק פתרון טוב לשימוש כרהוט בגן של הבית פרטי . מגוון גדול של מוצרים מפלסטיק מוצגים ע"י ייצרנים ישראלים בארץ. יתרונות ריהוט מפלסטיק : קל , יחסית זול , עמיד נגד תנאים של מזוג אויר גשמים וקרינת השמש .

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213632 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194088 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175730 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174884 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172724 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172295 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162139 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica