חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שולחנות וכסאות פלסטיק לגן .

מאת: מוטי טלגינון01/02/20122719 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום שולחנות פלסטיק וכיסאות מפלסטיק קיימים יותר מאשר בעבר ובאים בסגנונות שונים ולשימושים שונים.

יש הרבה חברות שמייצרות ומייבאות רהיטים מפלסטיק לדוג' כתר פלסטיק, מוצרי פלסטיק בע"מ תומר מפעלי רהיטים, statusמערכות ריהוט משרדי, ת.א.מ (1996) מוצרי פלסטיק בע"מ, חברת פלגן, חברת טוק טו מי,חברת גולדברג הכט, חברת סול, חברת איי.פי.אף. ישראל פולימרס סרוויסס וכו' . בגלל המחיר הזול כיסאות ושולחנות פלסטיק נפוצים ביותר.

קיימים כל מיני דגמים של כיסאות ושולחנות מפלסטיק שבאים לשימושים שונים לדוג':  שולחן אמיגו לילדים- שולחן עם ספסלים שמחוברים אליו בתוספת שני קלמרים לכלי כתיבה, שולחן גילי- לילדים כולל שתי כיסאות גם שולחן שאפשר לפרק ולחבר מתאים ליציאות, כיסאות פלסטיק שמותאמים לילדים, כיסאות ללא ידיות ועם ידיות כיסאות עגולים, כיסאות ללא משענת, כורסאות מפלסטיק לגינה כיסאות פלסטיק עם בד מיוחד שאינו דוהה ולא סופג לכלוך ולחות יש גם כיסויים לכיסאות פלסטיק שמגינים מלכלוך ואבק, כיסאות פלסטיק בשביל שיזוף וכו'

דוגמאות לשולחנות:  שולחנות עגולים מרובעים שולחנות נמוכים יותר  שולחן פרפר נפתח, שולחן מתומן כיסאות ושולחנות בקימורים שונים.

כיסאות ושולחנות מפלסטיק יכולים להגיע גם בצבעים שונים לדוג'

כיסאות לילדים בצבעים שונים, שולחנות וכיסאות בצבע אפור, ירוק, שחור, כסוף וכו'

פלסטיק הוא חומר מוצק ועמיד בד"כ כיסאות ושולחנות שעשויים מפלסטיק חזקים ונוטים פחות להישבר. רהיטים מפלסטיק עשויים בעיקר מחומר פלסטי שנקרא פוליפרופילן (PP). פוליפרופילן הוא חומר חזק שלא יכול להירקב או להתקלף בניגוד לעץ. ריהוט מפלסטיק קל לניקוי באמצעות מטלית לחה קיימים גם חומרי ניקוי מיוחדים המיועדים לניקוי פלסטיק לדוג': משחת אסטוניש של "יעקבי"  שמים קצת אסטוניש בסקוטשברייט לח משפשפים את הכיסא או השולחן בעדינות ושוטפים במים. בשביל לא לשרוט את הריהוט אפשר לנקות את הרהיט בעזרת ספוג יחד עם תמיסת רבע סודה לשתיה ועם שלושת רבעי מים חמים.

לסיכום:  בימינו שולחנות וכיסאות מפלסטיק אפשר למצוא לא רק בצבע הלבן קיימים סוגים שונים של עיצובים ודוגמאות לכל מיני שימושים שמהווים פתרון זול ונוח לריהוט הבית והגינה.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי טל

מאת: מוטי טלטיולים בארץ23/12/12740 צפיות
ירושלים הבירה של ישראל היא עיר גדולה, צבעונית ומגוונת. אם אינכם גרים בירושלים ואתם מעוניינים להגיע לביקור, כנראה שתזדקקו למורה דרך שיכיר לכם את ירושלים. בכל פינה בעיר יש משמעות היסטורית ולכן, חשוב להיעזר במומחה שמכיר את העיר

מאת: מוטי טלעסקי מזון21/05/12937 צפיות
בחירה והכנה של אוכל לאירועים יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע מוצלח לכושל. לכן כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת ספק של אוכל לאירועים שיוכל לענות על כל הדרישות של האופי האירוע והעדפות האורחים.

מאת: מוטי טלבניית אתרים21/03/121141 צפיות
מהי מערכת וורדפרס? מי צריך אותה? מה היתרון של תבניות וורדפרס בעברית? תשובות לשאלות האלה ועוד מידע במאמר שלפניכם.

מאת: מוטי טלשייט05/03/121428 צפיות
האם מוכרת לכם התחושה של ניתוק מהווה כאשר אתם מתבוננים בים? האם אתם זוכרים את הרגע כאשר הבנתם עד כמה הים גדול ורב עוצמה ? הים משרה על רבים מאיתנו תחושה של רצון עז להתפתח ולצאת מתוך המסגרת של חיים יומיומיים לכיוונים חדשים.

מאת: מוטי טלצילום25/02/121068 צפיות
צילום חתונה הוא מקצוע מבוקש. זוגות רבים מוכנים להשקיע כסף ומאמץ בארגון האירוע החשוב בחייהם, וצילום החתונה הוא חלק חשוב מאוד באירוע.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191777 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182253 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811211 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174196 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica