חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול בתמציות פרחי באך

מאת: טלרפואה משלימה25/02/20121060 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשונה מהרפואה הסטנדרטית, הרפואה האלטרנטיבית גורסת כי על מנת לטפל בבעיות הגופניות שמהן סובל האדם, יש קודם כל להתייחס לאדם עצמו, ולא רק לסימפטומים או למכאובים עליהם הוא מדווח. עפ"י שיטה זו, חוסר ההתייחסות האישית לכל מטופל, היא זו שבסופו של דבר לא מביאה למציאת פתרון ממשי, אפילו לכאבים שהם כלליים ומשותפים לאנשים רבים.

פרחי באך, עליהן מבוססת שיטת טיפול אלטרנטיבית אשר בה ניגע בהמשך, נקראים על שם אדוארד באך, אשר גילה את הפרחים הללו לראשונה ומצא קשר ביניהם לבין היכולת להקל על שורה של מצבים רגשיים ובכך גם לסייע לכאבים גופניים.

באך האמין שלכל בעיה רגשית יש בסופו של דבר ביטוי פיזי בגוף, ולכן כדי לפתור את הכאבים הפיזיים, יש לגעת בשורש הבעיה, כלומר בבעיה הרגשית. לכן, הוא מצא שבאמצעות תמציות פרחי הבאך, ניתן לטפל גם בשורה של מצבים נפשיים שליליים וגם בכאבים גופניים.

מהן תמציות פרחי באך?

לפי התיאוריה של באך, קיימים 38 מצבים נפשיים שונים שדורשים התייחסות ויכולים לגרור מצבים גופניים בהתאם. לכן, הוא יצר 38 תמציות שאמורות להיות מסווגות תחת המצבים הנפשיים הללו ולספק להם מענה. תמציות פרחי באך מוכנות מפרחים, ניצנים, עצים ואפילו שיחים, שאינם רעילים אלא טבעיים בלבד. התמציות עצמן הן למעשה תוצר של התחממות הפרחים באופן טבעי, במי המעיינות, או לחילופין כתוצאה מהרתחת הפרחים בהתאם לצורך.

תרופות אשר מבוססות על תמציות פרחי באך, ניתנות בשילוב עם טיפול שבו שם את המטופל במרכז הבא, במטרה לדון בבעיותיו ולהתבונן לנבכי נפשו. השילוב בין הטיפול התרופתי הטבעי לבין הטיפול הפסיכולוגי, מביאים לשיפור במצב הנפשי ומכאן גם במצב הגופני.

טיפול בפרחי באך - למי זה מתאים?

תמציות פרחי באך מסייעות להתמודד עם קשת של מצבים נפשיים מורכבים, כמו לדוגמא: חרדות, לחצים, הכנה ללידה, דכאון, פחד, תסכול, קנאה ואפילו אגוצנטריות. מאחר ומדובר בתרופות שהן על בסיס טבעי בלבד, אין מגבלת גיל שבה וניתן להתחיל בשימוש אפילו מהגיל הרך, במידת הצורך כמובן.

מטפלים סיפרו כי ילדים אשר סבלו מבעיות קשב וריכוז, דיווחו על שיפור בהישגיהם הלימודיים כתוצאה מנטילת תמציות פרחי הבאך. ילד שסובל מהפרעה כזו, צריך להיות מאובחן בקפידה כדי להבין מהו מקור הבעיה, ובהתאם לכך ניתן יהיה להתאים לו את התמצית המתאימה.

קראו עוד - מהו אופן הטיפול בפרחי באך

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183247 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183221 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183249 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182009 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181561 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213880 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201535 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201340 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica